SoppenCamilla Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Så kult at dere har fått en ulvehund igjen Hvordan reagerte han på hestene? Det står ingen her lengre, siden mamma avlivet hesten sin i forrige uke. Så da ble den andre som stod her flyttet, så han slapp å bli stående igjen alene . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Så fin han er Liker de lyse ulvehundene godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Gratulera med skjønne og litt røffe guten. Mine namne forslag er Arwen, Miles, Frikk, Luka, Kaspar og Oskar. Lykke til begge to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Vakker! En herlig rase Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Gratulerer Blir spennende å følge med på utviklingen hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Mine navneforslag er Timian og Florian. Hva er det med ulvehunder, de setter igang følelser i meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Dritsøt! Men guri, opp 15-20kg? Flott å høre han har kommet til dere, blir helt varm i hjertet av bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Så herlig - vil se flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Han kan heite Nydelig. Finingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Dritsøt! Men guri, opp 15-20kg? Flott å høre han har kommet til dere, blir helt varm i hjertet av bildene. Ja, vet du... han SER tynn ut, men det er ikke noe imot hvordan han føles å ta på . Mamma rapporterer at de gikk en kort tur i skogen i går, det gikk veldig bra. Han ble totalt utslitt av rolig gange i 30 minutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Ja, vet du... han SER tynn ut, men det er ikke noe imot hvordan han føles å ta på . Mamma rapporterer at de gikk en kort tur i skogen i går, det gikk veldig bra. Han ble totalt utslitt av rolig gange i 30 minutter. Det går bare ikke an! Heier veldig på dere, tenk for et liv han nå kan få! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Grattis med søtingen Han ser kjempekoselig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Det står ingen her lengre, siden mamma avlivet hesten sin i forrige uke. Så da ble den andre som stod her flyttet, så han slapp å bli stående igjen alene . Uff, så synd at hun er avlivet Biloxi stod vel der i sommer, er det han du snakker om? Kjenner han godt, han er så god gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Så fin han er. Han må ha et fint navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Uff, så synd at hun er avlivet Biloxi stod vel der i sommer, er det han du snakker om? Kjenner han godt, han er så god gutt Nei, han ble flyttet tidligere, var hesten til en annen jente . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Siden han er tsjekker, ba jeg google translate om litt hjelp: štěstí = lucky úžasný=wonderful velký= big milovaný = beloved Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Ang. navn syns jeg det er kult med omvendte navn, feks Nano, Micro, Mini 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Hvis jeg noen gang skulle hatt en ny ulvehund, skulle det være en fawn hannhund som heter Idgie. Siden det ikke kommer til å skje, kan dere godt arve navnet... :-)Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Raggen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Idag dro samboern og jeg til mamma for å lufte Fant litt . Han er alene hjemme nå når de er på jobb/skole, og det går fint. Vi tok på en longeringsline og gikk nedover hestebeitet. Han stikker nok ikke av på eget initiativ, men jeg er ikke sikker på om han kommer når vi roper. Han er en mild sjel, hvis det nappet litt i båndet snuddet han og kom tilbake til oss. Han fikk godbiter hver gang han snudde eller tok kontakt på eget initiativ. Virket som han syntes det var stas å være på tur, vi var nok ikke ute i mer enn 25 minutter men han ble andpusten. Veldig rolig tempo med nesten ikke noe løping. Jeg prøver å laste opp en bitteliten film også, men den får komme når nettet får fart på seg tror jeg. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Så fin farge på han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 https://dl.dropboxusercontent.com/u/42127960/hundesonen/VID_20141014_143538.mp4 Fungerer denne? Det er bare rumpe helt i starten, men han snur seg etterhvert og er veldig søt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 https://dl.dropboxusercontent.com/u/42127960/hundesonen/VID_20141014_143538.mp4 Fungerer denne? Det er bare rumpe helt i starten, men han snur seg etterhvert og er veldig søt. Herligheten så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 https://dl.dropboxusercontent.com/u/42127960/hundesonen/VID_20141014_143538.mp4 Fungerer denne? Det er bare rumpe helt i starten, men han snur seg etterhvert og er veldig søt. Filmen var veldig treig og stoppet opp endel hos meg, men fikk sett nok til at jeg er enig i at han er søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts