Guest Jonna Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Er dette en som har dømt AK før? Ja, Finsk dommer. Dømt mye i Sverige og Finland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Heldige dere som har fått dommerendring til Paula Heikkinen-Lehkonen. Hun gruppeplassert Ani da vi var i Nederland nå i begynnelsen av oktober. Veldig hyggelig dame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Er dette en som har dømt AK før? Hmm Jeg har ikke peiling på hva dommeren liker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Pumi har fått dommerendring, men ikke Puli. . Jaja, , regner ikke med å få stille for Rasedommer uansett. Vi stiller bare for show i år, og for å ha noe å gjøre når man først er der Håper det kommer mange pulier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Tydeligvis ikke mange Staffer påmeldte, siden ene dommeren plutselig har fått 4 andre raser å dømme og Trodde ikke han dømte andre raser, men han kan visst dømme hele gruppe 3 (en av Englands mest kjente Staffeoppdretter/dommer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Kommer PM som vanlig bare en uke før dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Kommer PM som vanlig bare en uke før dagen? Pleier å komme en drøy uke før om jeg husker rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Hmm Jeg har ikke peiling på hva dommeren liker. Hehe, ikke jeg heller. Men du kan søke opp dommeren på hunddata eks og se hva hun har dømt frem før 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Hmm Jeg har ikke peiling på hva dommeren liker. Hehe, ikke jeg heller. Men du kan søke opp dommeren på hunddata eks og se hva hun har dømt frem før Jeg har heller ikke stilt ak for henne, men har en veldig hyggelig opplevelse med henne som dommer når jeg stilte pyrre. Veldig hyggelig dame som behandlet hunder og handleren på en fin måte Stiller gjerne for henne igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 (endret) *Feil tråd* Endret 28. Oktober 2014 av Line 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Da er nesten alle underveisvurderinger i 8 av mine forskjellige klasser/fag ferdig. Mangler noen få i den ene klassen med KH, men de har hatt litt lite timer så de gjør jeg ferdig etter timene deres i morgen, og så må det settes noen karakterer i et av de andre fagene. Har liksom litt følelsen av å måtte sparke godt fra for å holde hodet over vannet for tiden, men det hjelper å ha dette unnagjort. Da kan jeg forhåpentligvis konsentrere meg litt om studiene etter arbeidstid en stund fremover... Noe gikk galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 ...ingen som vet om noen som skal til Sverige etter Nordisk på søndagen? Dommerendring til totalt ukjent dommer for meg på fredagen. Jeg trenger forøvrg erfaren handler-hjelp både fredag og søndag om noen har lyst / mulighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Noe gikk galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 ...ingen som vet om noen som skal til Sverige etter Nordisk på søndagen? Dommerendring til totalt ukjent dommer for meg på fredagen. Jeg trenger forøvrg erfaren handler-hjelp både fredag og søndag om noen har lyst / mulighet? Hvis jeg regnes som litt erfaren har jeg kun 1 hund på søndagen Bare pling på fjesboka om det skulle bli aktuelt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Hvis jeg regnes som litt erfaren har jeg kun 1 hund på søndagen Bare pling på fjesboka om det skulle bli aktuelt Definitivt- og will do! Er mest "akutt" fredag tror jeg, men trenger deg muligens søndag også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Skal bare stille en hund, men vil gjerne se rasen. Så våger ikke love meg bort til noe før PM er ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Jeg skal nedover og være der hele helgen Hvis noen trenger hjelp med noe (ikke handling ) så er det bare å si ifra, jeg har ingen spesielle planer. Også blir jeg veldig glad hvis noen har ekstra startnummer, hvilken som helst dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Woho! Startnummer til Norsk vinner er kommet! Noen som kan sjekke antall kelpier og papilloner for meg? Jeg er på mobilen, får ikke åpnet det her. http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=141012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Woho! Startnummer til Norsk vinner er kommet! Noen som kan sjekke antall kelpier og papilloner for meg? Jeg er på mobilen, får ikke åpnet det her.http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=141012 Det er 22 kelpier og 57 papillon . Ikke så mange briarder påmeldt på fredag, bare 17 stk, men det er vel forståelig siden samme dommer dømte NV for bare 4 år siden, og folk liksom mener at de "vet" hvem som vinner . Jeg er nå ikke så sikker på det, jeg da, man får i hvert fall ingen premie om man ikke stiller . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Det er 22 kelpier og 57 papillon . Ikke så mange briarder påmeldt på fredag, bare 17 stk, men det er vel forståelig siden samme dommer dømte NV for bare 4 år siden, og folk liksom mener at de "vet" hvem som vinner . Jeg er nå ikke så sikker på det, jeg da, man får i hvert fall ingen premie om man ikke stiller . Takk for svar Det var spennende mange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Har dere fått pm? Noen som gidder å sjekke Puli for meg? Valp og voksen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Totalt OT. Jeg leser alltid Nord Is Kvinner av en eller annen merkelig grunn, når jeg ser denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 105 Staffer, husker ikke om det er få eller om det er et sånt antall det pleier å være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Har dere fått pm? Noen som gidder å sjekke Puli for meg? Valp og voksen ? 9 voksne, ser ikke ut som det er noen valper... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 oj, shit 30 Siberians! Det er mange for min rase. Moro Regner ikke med å vinne da dommeren foretrekker en litt annen type hund en min utfra den gangen han har dømt ham. Det er også 2 valper, den ene er min. Blir moro å se hvem den andre er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts