Benedicte Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Melder på Pim i champion og Tia i veteran på nordisk. Sistnevnte har begynt å røyte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Skal stille Bolla i åpen og Tasle i champion klasse. Også Fanny i Junior 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Men da har noen registrert startnummeret hans - hvis de for eksempel gikk inn med ham og en hund til, og viste begge startnumrene. Ja, oppdretter måtte registrere alle startnumra når hu gikk inn var beskjeden hun fikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Da har jeg meldt på... Føles nesten ut som svindel å betale 435 kroner for å være fem minutter i ringen og ikke få kritikk en gang... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Vi stiller i 9-18mnd, fredagen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2014 Jeg skulle ikke, skulle ikke, skulle IKKE melde på til dette..Jeg har nada penger, og ingen bil til å komme meg tur/retur. Helt innforstått med dette, meldte jeg på 3 hunder til begge dagene for 5 minutter siden. ......I know...LOL - men hvor ofte er begge disse på hjemmebane...og hvor ofte har man to som reelt kan ta med seg titler....*lommeboken har løpt og gjemt seg nå* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Stiller i valpeshow lørdag plutselig 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Endte opp med en voksen og en valp pr dag, valpene fikk dele seg med en pr dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Jeg skulle ikke, skulle ikke, skulle IKKE melde på til dette..Jeg har nada penger, og ingen bil til å komme meg tur/retur. Helt innforstått med dette, meldte jeg på 3 hunder til begge dagene for 5 minutter siden. ...I know...LOL - men hvor ofte er begge disse på hjemmebane...og hvor ofte har man to som reelt kan ta med seg titler....*lommeboken har løpt og gjemt seg nå* Du svake menneskeeeeee! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Ups, har visst brått tre påmeldte begge dager Saeta skal debutere som veteran i en alder av snart ti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Koster det 185 kr pr dag for en voksen? Jeg synes ikke hjemmesiden var så veldig oppklarende. De burde vel hatt egne priser hvis man skal inn flere dager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Jeg har fortsatt ingen hund påmeldt til utstilling *host* Duck and dive-duck and dive....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Koster det 185 kr pr dag for en voksen? Jeg synes ikke hjemmesiden var så veldig oppklarende. De burde vel hatt egne priser hvis man skal inn flere dager? Det har vi lurt på og. Og om noen vet om overnatting i nærheten, HYL ut.. Hytte, motell alt av interesse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Jeg har meldt på Zoko i junior, Kiyomi i åpen og Yari i champion på Fredag. I tillegg kommer Aino i åpen og Kaizer i junior og jeg har også meldt på avlsklasse og oppdretterklasse. Zoko og Raiden i junior og Yari i champion på Søndag. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg har meldt på Zoko i junior, Kiyomi i åpen og Yari i champion på Fredag. I tillegg kommer Aino i åpen og Kaizer i junior og jeg har også meldt på avlsklasse og oppdretterklasse. Zoko og Raiden i junior og Yari i champion på Søndag. ...håper virkelig akita ikke går samtidig for dette vil jeg gjerne se på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 ...håper virkelig akita ikke går samtidig for dette vil jeg gjerne se på Det føles fortsatt litt fjernt å melde på Yari i champion... Og det blir en vakker avlsklasse og oppdretterklasse! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg tar toget. Nattoget bort natt til fredag, og nattoget tilbake natt til mandag. Jeg har 1 startnummer på fredag og 1 på søndag om noen vil låne Hvis det er som i fjor får du ikke brukt startnummrene 2 ganger da de blir scannet inn Ups, har visst brått tre påmeldte begge dager Saeta skal debutere som veteran i en alder av snart ti. Weee vi gleder oss til og se Saeta i ringen igjen Vi hoppet likegodt i det med begge beina så Tindra skal gå Lp1 på lørdag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Hvis noen har startnummer til overs så vil jeg gjerne ha Jeg skal dit alle dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg har 3 hunder og er kun en person, så den som gidder hjelpe meg inn med dyrene får de startnr jeg ikke bruker. Hvilket skulle være 2 stk fre/lør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg har 3 hunder og er kun en person, så den som gidder hjelpe meg inn med dyrene får de startnr jeg ikke bruker. Hvilket skulle være 2 stk fre/lør. Vi kan hjelpe deg lørdag så sant det ikke kræsjer med egen tid i ringen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Vi kan hjelpe deg lørdag så sant det ikke kræsjer med egen tid i ringen Tusen takk !! *krysse fingre for at det ikke krasjer* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg har 3 hunder og er kun en person, så den som gidder hjelpe meg inn med dyrene får de startnr jeg ikke bruker. Hvilket skulle være 2 stk fre/lør. Stiller gjerne opp som pakkesel på lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalderet Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg har 3 hunder og er kun en person, så den som gidder hjelpe meg inn med dyrene får de startnr jeg ikke bruker. Hvilket skulle være 2 stk fre/lør. Om du tør la meg hjelpe til igjen og ikke får tak i annen hjelp (og jeg ikke er i ringen med noe annet) kan jeg sikkert hjelpe til på hvertfall lørdag, om det ikke krasjer med NM på fredag kan jeg gjerne hjelp til da å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Tusen takk ! *krysse fingre for at det ikke krasjer* Ingen årsak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Hvis det er som i fjor får du ikke brukt startnummrene 2 ganger da de blir scannet inn Weee vi gleder oss til og se Saeta i ringen igjen Vi hoppet likegodt i det med begge beina så Tindra skal gå Lp1 på lørdag Jeg har to startnummer @ Skal du stille noe annet på lørdag eller er det jeg som har blandet dager og kelpien går på lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts