Siri Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 De ligger der de, om det var dansk vinner og dansk juniorvinner?? Det gjorde de ikke for 10 min siden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Det gjorde de ikke for 10 min siden.... Kan ha vært en hikkup - jeg ble kasta ut av systemet i stad, og sleit med å komme inn igjen - kan være noe sånt skit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Blondie sine titler er også på plass 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Oliver sine er på plass de også, både den fra Lillestrøm og de fra Amsterdam! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Æsj... Titlen på min hund har ikke kommet inn. Sendere dem en vennlig purremail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Endelig har min tittel kommet også. Litt artig egentlig for jeg bestilte diplom og den fikk jeg 4 dager før det lå på dogweb..hihi. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Kanskje litt OT? Men jeg spør allikevel Faren til min har titlene NUCH SUCH NORDJV10 NV10, så han er nordisk juniorvinner -10 og norsk vinner-10 (?) kan en hund stilles i juniorklassen en dag, og åpen(?) klasse den andre dagen? Eller hvordan er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Kanskje litt OT? Men jeg spør allikevel Faren til min har titlene NUCH SUCH NORDJV10 NV10, så han er nordisk juniorvinner -10 og norsk vinner-10 (?) kan en hund stilles i juniorklassen en dag, og åpen(?) klasse den andre dagen? Eller hvordan er dette? Han ble beste junior og beste hannhund samme dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Kanskje litt OT? Men jeg spør allikevel Faren til min har titlene NUCH SUCH NORDJV10 NV10, så han er nordisk juniorvinner -10 og norsk vinner-10 (?) kan en hund stilles i juniorklassen en dag, og åpen(?) klasse den andre dagen? Eller hvordan er dette? En hund kan stille i junior den ene helga og i åpen klasse den andre helga. Klassen deles inn i 9-18 måneder for junior, 15-24 måneder for unghund og 15 måneder og oppover for åpen klasse. Så de tre månedene fra 15 til 18 måneder, kan eier velge mellom tre klasser, og fra 18 til 24 måneder kan eier velge mellom to klasser. Men det er kun én klasse per hund per utstilling i Norge. Hvis han er nordisk juniorvinner og norsk vinner, så er det to forskjellige utstillinger. Edit: I 2010 mener jeg at Norsk Vinner ble arrangert på NKK Bjerke i august, og at Nordisk Vinner var i november - 2014 er det første året hvor de to vinnerutstillingene er avholdt på samme helga i Norge, mens for eksempel det er gjort i Finland før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Han ble beste junior og beste hannhund samme dagen En hund kan stille i junior den ene helga og i åpen klasse den andre helga. Klassen deles inn i 9-18 måneder for junior, 15-24 måneder for unghund og 15 måneder og oppover for åpen klasse. Så de tre månedene fra 15 til 18 måneder, kan eier velge mellom tre klasser, og fra 18 til 24 måneder kan eier velge mellom to klasser. Men det er kun én klasse per hund per utstilling i Norge. Hvis han er nordisk juniorvinner og norsk vinner, så er det to forskjellige utstillinger. Edit: I 2010 mener jeg at Norsk Vinner ble arrangert på NKK Bjerke i august, og at Nordisk Vinner var i november - 2014 er det første året hvor de to vinnerutstillingene er avholdt på samme helga i Norge, mens for eksempel det er gjort i Finland før. Takk for svar Ja, det var det jeg stussa litt på @SFX, om man kunne stille forskjellige klasser ila en så takk for oppklaring! vet man har flere klasser å velge i denne aldersperioden Ja, ser på dogweb nå at han ble BIM i Oslo i august, og 1.JK 1.JKK på nordisk vinner i november kom på etter jeg hadde posta i sta at det var første gangen norsk og nordisk var samme helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Han ble beste junior og beste hannhund samme dagen Det stemmer jo ikke, den ene tittelen er jo nordisk og den andre er norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2014 Det stemmer jo ikke, den ene tittelen er jo nordisk og den andre er norsk. Leste litt for fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts