MegaMarie Skrevet 14. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Det var manko på veteransløyfer i flere ringer, ihvertfall. Sent from my iPhone using Tapatalk Det er dårlig altså! Hvor vanskelig er det å fikse de få sløyfene som trengs for hver rase i hver ring da? Kelpie var jo en av de første rasene som gikk. Gikk de liksom tom for sløyfer så fort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Hmm, det hadde vært kjekt å få ettersendt ihvertfall Nei, hvilken sele er det? Slik sele, vi har de med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Slik sele, vi har de med Jeg så litt på de i dag, de ser jo veldig gode ut Kanskje vi må prøve en sånn på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Jeg fikk heller ingen veteransløyfe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Jeg fikk heller ingen veteransløyfe åå. da hadde jeg blitt skuffa! har du spurt i "premieavdelingen"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 BIR-bildet av pumien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 I alle dager...? Overraskelse my ass! Håper flere kommer til å sende de en Mail ang dette. Betale i dyre dommer for ingen kritikk og et "suprise klistremerke". Skuffende, selv for NKK å være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Det er jammen i meg bra at de øver seg før EDS, for dt jeg så i dag var ikke imponerende. Dommeren forklarte til noen hvorfor hva han syntes om hunden, til andre ikke. Ringsekretæren glemte dele ut sløyfe til en og annen hund, rosetter til NJV'erene glemte hun dele ut og det ble litt kluss på skjemaet her og der. Men, hun skal ha det da, at hun tok det pent når man sa i fra til henne, og hun rettet kjapt opp. Hyggelig dame. Jeg tror mange ble forvirret over at diplomene bare ble lagt i en boks så man skulle hente dem selv. Det var lite opplysninger rundt dette. Ikke gikk det spesielt kjappere heller. Min rase var vel nesten halvannen time forsinket. MonaBB: Hvordan gikk det? Diplomer? Kan noen gre opp litt? Får alle deltakere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Forøvrig står dette å lese på nkk.no: " Alle deltakere vil også få en liten gave i ringen. " Det står ingen ting om at denne gaven kun vil bli delt ut på nordisk vinner 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Whippetresultatene ligger fremdeles ikke ute. Spennende å se om de klarer å fikse opp i rotet. VG hunder som fikk CK, riktige CK'er som ikke har blitt skrevet opp, osv... Nei, blir spennende å se. Håper på mer ordnings i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Stabijresultatene er heller ikke lagt inn enda. Hører og leser at det har vært mye krøll i dag så håper det går bedre de neste to dagene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Forøvrig står dette å lese på nkk.no: " Alle deltakere vil også få en liten gave i ringen. " Det står ingen ting om at denne gaven kun vil bli delt ut på nordisk vinner For å si det slik... Det er ikke en selvfølge at de som stiller på norsk vinner også stiller på nordisk? Jeg får ikke to kritikker og forventer derav to surprisegaver ;-) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Så det betyr at jeg skulle hatt sløyfe selv om vi "bare" ble BIM veteran? Kan jeg spørre om å få en i morgen da siden jeg ikke fikk i ringen? Kanskje @Belgerpia kan svare på det Noen som har funnet de beste kuppene å kjøpe i salgbodene da? Jeg trenger tips! Tidi trenger egentlig ny sele, men jeg liker best hurrta sin røde, og den fant jeg ikke. Ellers kanskje noen nye kobbel. Tips til beste kjøp søkes! Bare kom til infoen så skal du få Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Det er første gang jeg skal til D4A, så har ikke anelse hvordan ting fungerer. Finnes det oppstalling hvor man kan sette bur/utstyr/hund som ikke er rundt ringen når man er ferdig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Det er første gang jeg skal til D4A, så har ikke anelse hvordan ting fungerer. Finnes det oppstalling hvor man kan sette bur/utstyr/hund som ikke er rundt ringen når man er ferdig? Nei, det gjør nok ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Det er første gang jeg skal til D4A, så har ikke anelse hvordan ting fungerer. Finnes det oppstalling hvor man kan sette bur/utstyr/hund som ikke er rundt ringen når man er ferdig? Jeg er ganske sikker på at det finnes "garderobe" langs hovedveien, men sannsynligvis koster det penger å sette fra seg. Det står også slike bur til å sette fra seg hunden i som er ganske store, der bør det også gå an å sette fra seg ting. Har sett lite hunder i disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 This is insane !! Tilløp til krangling i køen for å komme inn, alle kjemper om plasser rundt ringene og generell kaos De gærne har det godt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Om programmet også er for søndag, kan noen please sjekke hvilke engelsk setter juniorer hannhunder som er påmeldt og kleiner munsterländer veteraner? Pretty please Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Jeg er dritskuffa over at oppdretterklassen min ikke ble gått over av dommer i BIS-finalen fordi vi var inne i avlsklassen. Dette skjedde dessverre med flere.Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Det er første gang jeg skal til D4A, så har ikke anelse hvordan ting fungerer. Finnes det oppstalling hvor man kan sette bur/utstyr/hund som ikke er rundt ringen når man er ferdig? Det står hundehi rundtom. Hvordan de er passet på vet jeg ikke, regner med det er en ordning på det på et slikt arrangement. Men så ikke mange som brukte det. De fleste har vel ting i bilen, eller kjenner noen med en stand der de kan dumpe litt ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Jeg er dritskuffa over at oppdretterklassen min ikke ble gått over av dommer i BIS-finalen fordi vi var inne i avlsklassen. Dette skjedde dessverre med flere. Sent from my iPhone using Tapatalk Æsj så teit Men dere tok dere bra ut! Velopdragne hunder du har som kan gå med 2 samtidig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Æsj så teit Men dere tok dere bra ut! Velopdragne hunder du har som kan gå med 2 samtidig! Hadde jeg visst at du var der så hadde jeg booket deg! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Hadde jeg visst at du var der så hadde jeg booket deg! Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg så på dere på pc'en jeg, så hadde ikke vært til så mye hjelp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 This is insane ! Tilløp til krangling i køen for å komme inn, alle kjemper om plasser rundt ringene og generell kaos De gærne har det godt Det er nå en ting, men når en gubbe ved parkeringsautomaten i går presterte å bitche høylydt og meggete over NKKs pengegriskhet fordi parkeringen var så dyr, da vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Det er jo åpenbart at NKK har kjøpt opp Europark... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Vi fant en fin plass å sette buret så det kunne stå hele dagen Glad jeg har en hund jeg bare kan putte i buret og la ligge mens jeg gjør andre ting, Keo har virkelig vært fantastisk flink idag (dog litt uoppdragen og hoppet på alle som ville helse) Og ja, beklager til alle soniser jeg har møtt som traff en høvelig fjern eier idag! Kjekt med en lett gjenkjennelig hund, de fleste bare roper "Keo!" og overfaller han i kos, "Er det Keo? *Keo titter opp og hopper på dem* Klart det er Keo!". Veldig trivelig å møte så mange fine mennesker! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts