Benedicte Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Jeg er også på mobil, så får ikke åpnet. Kan noen sjekke hvor mange aussier som er med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Jeg er også på mobil, så får ikke åpnet. Kan noen sjekke hvor mange aussier som er med? 3 valper, 39 voksne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 96 voksne bernere på norsk vinner Er det noen som har mulighet til å stille en bernerhannhund på fredag? Tipper det blir ca mellom 11 og 12 en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Håper startnr for lørdag kommer snart Min kelpie har start nr 020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Jeg finner ikke border collie, noen som finner som kan fortelle meg hvor mange påmeldte? Vi skal gå på lørdag, men tenkte fredag kunne gi et lite hint av hvor mange vi er på nordisk Men dyke så mange flats! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 96 voksne bernere på norsk vinner Er det noen som har mulighet til å stille en bernerhannhund på fredag? Tipper det blir ca mellom 11 og 12 en gang. Hva med @Emilie? Hun er god handler på store hunder, stiller ikke selv men er med som min moralske støtte. Hvis det er Jäger, så har hun jo truffet ham før Vi er i samme hall som deg, så da blir det ikke så styrete Men hvordan er det med at handler får låne hundens startnummer som inngansbillett? Det er jo svindyrt å komme inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Ser nå at Staffedommerene har byttet kjønn, så det er noen sure miner ute å går (og det skjønner jeg egentlig, for de to dommerene liker forskjellige typer) og det er den randome dommeren fra et eller annet land som skal dømme BIR/BIM, noe som egentlig den Britiske kjente oppdretter/dommeren skulle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Bare 22 Engelsk setter, det forundrer meg egentlig ikke ettersom dette ikke er den mest populære utstilling for jaktfolket akkurat. Men jeg klarer bare ikke å finne Kleiner münsterländer, noen som klarer det og kan fortelle meg hvilken ring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Bare 22 Engelsk setter, det forundrer meg egentlig ikke ettersom dette ikke er den mest populære utstilling for jaktfolket akkurat. Men jeg klarer bare ikke å finne Kleiner münsterländer, noen som klarer det og kan fortelle meg hvilken ring? Ring 9 hall D - 13 voksne og 1 valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Bare 22 Engelsk setter, det forundrer meg egentlig ikke ettersom dette ikke er den mest populære utstilling for jaktfolket akkurat. Men jeg klarer bare ikke å finne Kleiner münsterländer, noen som klarer det og kan fortelle meg hvilken ring? Ring 9, 1 valp og 13 voksne, oppmøte 10:30. Dere vet at en kan søke i PDF-filer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Hele 19 (+1 valp) akita på fredagen, det er fantastisk! 22 shiba, det er sånn "meh" Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Jeg finner ikke border collie, noen som finner som kan fortelle meg hvor mange påmeldte? Vi skal gå på lørdag, men tenkte fredag kunne gi et lite hint av hvor mange vi er på nordisk Men dyke så mange flats! Flat er "alltid" den rasen med flest påmeldte. Og det er 17 BC. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 For å søke opp det man leter etter i en PDF fil (eller på en webside) Trykk Ctrl + F - da får du opp en søkerute, skriv inn det du leter etter, eller deler av det - trykk enter - finnes noe som ligner blir det markert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Ring 9, 1 valp og 13 voksne, oppmøte 10:30. Dere vet at en kan søke i PDF-filer? Ring 9 hall D - 13 voksne og 1 valp Takk! Og nei jeg var ikke klar over at det gikk an å søke Greit antall det, sist vi deltok var det 11 så ingen stor økning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 9 voksne, ser ikke ut som det er noen valper... What! Men Nico er jo påmeldt ! Takk forresten Edit: fredag ja. Nico er påmeldt lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Flat er "alltid" den rasen med flest påmeldte. Og det er 17 BC. 17, ja Takk! Håpe det er folk som bare trenger gul/blå og stiller bare fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 What! Men Nico er jo påmeldt ! Takk forresten Sikker på at du ikke har meldt på lørdagen og ikke fredagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 What! Men Nico er jo påmeldt ! Takk forresten Er hun meldt på både fredag og lørdag? I så fall må du ta kontakt med NKK tror jeg nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Hun er påmeldt lørdag, selvfølgelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 29 malamuter + 2 valper! Lurer på om jeg må dra inn å kikke på fredagen også jeg altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 12 Breton og en valp. Om jeg har regnet riktig er det to hannhunder før oss. Vet det kommer en del tisper men spent på hvor mange hannhunder som kommer. Hadde vært så gøy med cert og tittel så vi vil ikke ha for mange konkurrenter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelina Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Har programmet for lørdag og søndag kommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 Har programmet for lørdag og søndag kommet? Nei, foreløpig kun norsk vinner, fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 30 korthårs collier på fredag!! Så utrolig gøy! Da får jeg sett endel individer av rasen, og konkurranse er jo bare gøy! Bare synd man ikke får kritikk. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 4. November 2014 Rapporter Share Skrevet 4. November 2014 100 voksne whippeter fredag 8 valper. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts