Evelzz Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Kjære soniser Hadde dere vært så snille at dere hadde orket å lide dere gjennom en liten spørreundersøkelse? Må ha hundre svar for å komme i mål, og uten å spamme face kan det bli litt vanskelig Den tar bare to minutter, er veldig enkel og basic, og helt anonym Trykk HERv Thank ju a lot Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Undersøkelsesdesign: Dere burde flytta spørsmålet om hvor ofte en kjøper varen helt frem, og lagt til alternativet "aldri". 2 Siter
Evelzz Skrevet 8. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Dere er magiske, tusen millioner! Og takk for tipset sandy Siter
Guest Gråtass Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Funker ikke fra tlf.Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter
Guest lijenta Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Dere har glemt et alternativ Aldri eller lignende poster så jeg fikk ikke deltatt Siter
Raksha Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Done, men jeg er litt for dum for sånne, for jeg skjønte ikke helt hva dere var ute etter på de to siste spørsmålene. Siter
soelvd Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 De to siste spørsmålene var rare. Og de første klarte jeg ikke fysisk å trykke på, men spørsmålene gikk nå igjennom allikevel Siter
Evelzz Skrevet 9. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Dere er supersnille, takk Jeg er enig i at den er helt elendig og at spørsmålene er skikkelig sære, men ettersom jeg ikke var tilstede når gruppen skrev den (jeg var på utstilling og ble BIS (prioriteringer og sånt )), tør jeg ikke angripe dem med det helt enda Må bare ha 100 svar for å få godkjent, jeg har valgt å ta meg av den delen 6 Siter
Recommended Posts