Gå til innhold
Hundesonen.no

Ingen kritikk på Dogs4All


Sasha&Kiara
 Share

Recommended Posts

Siden vi allerede er ganske OT..

Hvordan finner jeg ut hvilke strekningers om er buss for tog, har rota litt rundt på nsb, men ingenting som skriker "Se her, du må kjøre buss!". Oslo-Lillestrøm?

Langt nede på denne siden har de listet opp kommende linjearbeid :)

Det kommer som oftest opp varsler på ruta på NSBs nettsider og appen. Jernbaneverket kan dog sette opp uplanlagt arbeid som NSB ikke får beskjed om før det er fastsatt at noe skal skje, men som oftest er alt planlagt ført opp.

Se der ja, da slapp jeg å rote meg inn der for å finne det igjen :P Huska bare at jeg så det når jeg skulle sjekke om det lønnet seg med tog eller bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kult at NKK bryter sitt eget utstillingsreglement. Under punkt 9 på side 9: «Bedømmelsen er delt i en kvalitetsdel og en konkurransedel. Ved kvalitetdsbedømmelsen vurderer dommeren hunden opp mo

Jeg tenker at når man betaler ørtogførtikroner for å stille ut hunden, så bør man også få en ordentlig kvalitetsvurdering av hunden i form av en kritikk.

Snakket med NKK nå, CK deles ut på Nordisk og D4A i følge hun jeg snakket med. Hun trodde nok ryktet var kommet fordi det ikke deles ut på Verdensutstillinger og EDS. En annen av grunnene til ry

Som mange skriver her så er det veldig dårlig at vi ikke får noen kritikk.. Tenker særlig på de av oss som har meldt på i valpeklassen, nettopp fordi vi da ikke får vite noe annet enn hvor vi blir plassert... Ikke føler jeg heller at man får vite om hva dommeren vektlegger heller når man ikke får kritikken heller.. Jaja, nå er vi nå meldt på da, så da får vi nesten bare satse på at ting ordner seg til slutt :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske kjipt å ikke få kritikk, men samtidig så forstår jeg det egentlig ganske godt med en såpass stor utstilling, og jeg bryr meg egentlig ikke så mye om kritikken da.

Jeg stiller høyst sannsynlig begge to, kommer til å ta toget fra Bergen til Oslo, og tenker jeg tar toget til Lillestrøm også, om jeg ikke skal bo med noen som kjører. Det blir nok litt stress, men jeg skal alltids klare det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eneste grunn til at vi kommer er jo fordi vi håper på en juniortittel, men om vi ikke får noen tittel er det jo så klart kjipe 870 kroner.. Men likeså er det jo god trening og sosialering for trollet. Og mor får shoppet :)

-----------

Vi kommer forøvrig trolig til å ta toget, tror jeg :) Kjører nok inn til byen (farmor) og drar videre derifra. Stress med parkering (og dyrt), så tog er nok bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...