plutte Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Apollonius Hans Ansgar Gjermund Henrik Harald Tord Torgrim Reidar Siter
mokken Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Åh! Fransen! Det var et koselig navn Siter
Guest Gråtass Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Heyerdahl... 0:)Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter
Annegru Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Takk for mange artige forslag. Keep 'em coming. Noen av dem blir utelukket fordi venner eller familiemedlemmer har samme navn. Blir litt rart å kalle hunden det samme som noen du kjenner godt, hehe. Er ikke så veldig mange norrøne navn jeg liker egentlig, men kanskje noen vet om noen jeg ikke kjenner til/husker på? Lijentas etternavnhundenavn var også artig. Og så er det litt lurt å styre unna navn som ligner veldig... Eldste hunden vår heter Robert, mannen heter Roger. Det går litt i surr noen ganger Våre heter Jesper og Robert. Robert er "oppkalt" etter Bob Dylan (Robert Zimmerman), og fordi mannen ville kalle ham Bob (men han gjør aldri det ). Jesper er "oppkalt" etter en rampete liten nabo jeg hadde da jeg vokste opp i Danmark. Og siden han var en rampete liten dansk-svensk gårdshund passet det fint til ham. Foreldrene mine hadde en tispe som het Pernille da jeg var bitteliten. Jeg var ganske stor da det gikk opp for meg at mennesker kunne hete det også.. Det var litt OT, men Lauritz og Larsen står også på min hannhundnavnliste, forresten. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Artemis Skrevet 30. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2014 Mange artige forslag her, men Charter-Svein blir det ikke! 3 Siter
Mud Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Konrad. Jeg digger det navnet. Dessverre var ikke pappaen til A enig Siter
MorBilly Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Konrad. Jeg digger det navnet. Dessverre var ikke pappaen til A enig Haha! Jeg ville at Billy skulle hete Konrad! Men fikk nei da bygdas fyllik der mannen er fra het konrad. Kjell, Kalle, Bernt eller Svenne er kule navn syns jeg. 1 Siter
Gjest Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Haha! Jeg ville at Billy skulle hete Konrad! Men fikk nei da bygdas fyllik der mannen er fra het konrad. Kjell, Kalle, Bernt eller Svenne er kule navn syns jeg. Haha, svigermor kaller Meesha for Konrad. Han ser visst ut som en Konrad nemlig Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Vimsy Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Hvorfor foreslår ingen.. Peik? 1 Siter
Linda=D Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Hunden min heter Lasse <3 Vurderte Truls, Martin, Mathias, Timian, Diego, Noldus Siter
mokken Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Elling! Jeg traff en liten Elling forrige dagen, han var helt herlig Siter
Mumle Mu Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Mange artige forslag her, men Charter-Svein blir det ikke! Men Gudbrand er fint, da. Siter
KatrineogGutane Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Tony, Antonio, Harley, Elling, Amadeus, Nico/Niko, Akilles Siter
Alzenas Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Jeg vet av en Whippet som heter Knut.... Jeg ler bare jeg tenker på navnet Siter
Tavi Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Jeg vokste opp med border collien Hei moro å gå skogstur med den, skikkelig conversation starter 1 Siter
Kensington Gate Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Hadde en bekjent med en bedlington terrier som het Terje 1 Siter
idastef Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Hva med norske etternavn? Jensen, Nilsen, Andersen, Knudsen, Ludvigsen. 1 Siter
Aslan Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2014 Hadde en bekjent med en bedlington terrier som het Terje Hihi! Bedlington terrier som jeg kjenner heter Truls 1 Siter
Kensington Gate Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2014 Hihi! Bedlington terrier som jeg kjenner heter Truls Haha! Dette var riktignok 20 år siden, men jeg husker hvor satt ut jeg ble. Syntes de passer til sånne navn. Siter
Aslan Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2014 Haha! Dette var riktignok 20 år siden, men jeg husker hvor satt ut jeg ble. Syntes de passer til sånne navn. Jepp Var en kveld i sommer vi gikk tur i lag, bedlington terrier Truls, finsk lapphund Thorvald, og jack russel terrier Kåre, og vi traff også jack russel terrier Pia også Syns det er utrolig artig jeg 1 Siter
Recommended Posts