ceccy Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Så søt! Grattis med knall debut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Gratulerer med super debut i ringen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Hurra! For en flott debut på fineste Skessa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Haha, når jeg så busten på Skessa, så skjønte jeg plutselig hvorfor dere kaller kelpier for ekorn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Gratulerer med en super debut Skessa er super søt Den karakteristiske kelpiebusten, ja. Mamma forstår ikke at det er slik kelpier leker, hun mener Tidi er veldig truende i språket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Herlig liten frøken ,gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Gratulerer med en super debut Skessa er super søt Den karakteristiske kelpiebusten, ja. Mamma forstår ikke at det er slik kelpier leker, hun mener Tidi er veldig truende i språket lol :-D folk tror kelpien min har store problemer pga busten :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Altså jeg kan jo skjønne det litt da, men det bustes jo av ren glede også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2015 Artig bust! Hun er skikkelig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 I helgen har Skessa vært hos Jeanette (oppdretter) igjen for første gang siden hun dro derfra som valp. Koset seg masse med oldemor og bestemoren sin! (Kjenner jeg henne rett fikk de litt og bryne seg på også, med gæern valp!) Her er hun på tur med kelpiemafiaen Hun var påmeldt valpeshow begge dager og ble henholdsvis BIR og BIM valp med flotte kritikker. A enough developed female, with a fox head, dry with tight lips. Under jaw needs to develop and get longer. Thin firm ears well carried. Good balance between scull and nose. Excellent neck transferring into topline. Enough angulations good thight feet. Straight double coat beautiful color. Promising female with good reach from the side. Fredag før hun ble levert til Jeanette var vi på trening i Sinsenhallen. En kort film derfra hvor vi jobber litt med FVF: ...viste at det ble litt for vanskelig å skulle konsentrere seg om nyinnlæring med en så stor forstyrrelse som kameradamen var. Fikk tatt tak i det tankemessig (ved hjelp av onlinetreningsgjengen) og derfor syntes jeg det ble mye bedre da vi var på trening igjen rett etter jeg hadde fått henne tilbake. Blir forstyrrelsene for vanskelige, velger jeg å gjøre det lettere ved å fjerne meg fra dem, men skal også hjelpe henne til å klare det ved å ha korte økter, og belønne med leke innimellom godbitbelønningene for å holde på motivasjonen.Vi har også fått en utfordring om at hun overkompanserer bakpartskontrollen ved å svinge seg for mye rundt meg. (For mye til venstre på en måte.)Dette skal jeg jobbe med ved å være supernøye på hva som er riktig/ hjelpe henne til å velge riktig - og feile de der hun kommer for langt inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Hun er sååå herlig Man blir bare glad av å se filmer av hun ... Akkurat det med svingingen har My også. Tror det er et resultat av å bruke boks-metoden som en del av innlæringen av utgangsstilling Har dere brukt boks-metoden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Hun er sååå herlig Man blir bare glad av å se filmer av hun ... Akkurat det med svingingen har My også. Tror det er et resultat av å bruke boks-metoden som en del av innlæringen av utgangsstilling Har dere brukt boks-metoden? Ehh.. ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Hvordan går det med Skessa? Savner oppdatering fra dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Hvordan går det med Skessa? Savner oppdatering fra dere. Å så hyggelig! Og tenk at jeg ikke så det før nå. Skessa er nå 7 måneder og supervalpen har blitt byttet ut med et tenåringsmonster! *ler* Men et veldig vakkert et da! Lani og Skessa 7 måneders bildene: Fra trening idag, tatt av Jeanette: Målte henne idag til 42,5 cm. Mitt mål er at hun skal slå Opsis, om så bare med en halv cm! Så hun må vokse minst en cm til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Noen treningsfilmer: Rutetrening:https://youtu.be/Uoa9KjwaBPQ Litt (stiv og rar) FVF, løpe rundt og bittelitt av starten på avstand med låste frembein.https://youtu.be/F8VsLVjnyac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Så stor hun er blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Så stor hun er blitt! Ja, men nei... En liten toy kelpie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Ja, men nei... En liten toy kelpie! haha Jeg husker henne som 12 uker gammel liten baby kelpie, og har sett for meg at hun er like liten enda Er hun liten til å være kelpie? Hva er standard der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 (endret) haha Jeg husker henne som 12 uker gammel liten baby kelpie, og har sett for meg at hun er like liten enda Er hun liten til å være kelpie? Hva er standard der? Da skjønner jeg. Jeg tror @JeanetteH burde svare på det om standarden egentlig. Er bare at jeg er vant til de litt større, spesielt siden min forrige var en ganske høy hannhund. Endret 14. Mars 2015 av Gjest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Da skjønner jeg. Jeg tror @JeanetteH burde svare på det om standarden egentlig. Er bare at jeg er vant til de litt større, spesielt siden min forrige var en ganske høy hannhund. Skjønner ^^ For meg vil alle kelpier være små da Men man merker fort forskjell på bare små cm altså! Syns alle belger tisper er kjempe små, selvom de gjerne er store tisper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 haha Jeg husker henne som 12 uker gammel liten baby kelpie, og har sett for meg at hun er like liten enda Er hun liten til å være kelpie? Hva er standard der? Tisper 43-48. Talli og Blaze er 49, og Arya - mammen til Skessa- er 46. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Tisper 43-48. Talli og Blaze er 49, og Arya - mammen til Skessa- er 46. Da er de jo relaitvt store til å være tisper også (: Trodde de var litt mindre jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Så stor og fin hun er blitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts