Gå til innhold
Hundesonen.no

Skessa / DeepEyes Violently Happy V


Gjest
 Share

Recommended Posts

Jeg er jo heldig som har masse overskudd til å trene hund, og at det er det som gir meg "bensin" til de kjedeligere delene av livet. :P

Noen syntes kanskje hun er litt ung, og jeg håper f.eks ikke de som har søsknene føler noe press.

Men vi har det så gøy og jeg nyter virkelig å kunne trene hund igjen og er nesten litt redd for å komme i en periode der jeg ikke kan det, så da kjører jeg på mens jeg kan:)

Det er helt skammelig hvis det blir sånn at en ikke kan være flink, fornøyd og få til ting uten å være redd for at andre skal føle seg mindre suksessfulle eller pressa, og jeg er sikker på at de som har kullsøsken bare er kjempestolte og inspirerte over det dere får til! :flowers:

Hvis folk synes andre skinner for skarpt, så får de ta på seg solbriller. My two cents. :punk:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er helt skammelig hvis det blir sånn at en ikke kan være flink, fornøyd og få til ting uten å være redd for at andre skal føle seg mindre suksessfulle eller pressa, og jeg er sikker på at de som h

Hun er bare noe av det skjønneste jeg har sett. Og Violently Happy, man finner vel neppe et mer passende nav på en sånn en kelpie.

Pass på når du går tur, så ikke en slem dame med springer spaniel kommer og kidnapper henne :-D Noe så nydelig!

Det er helt skammelig hvis det blir sånn at en ikke kan være flink, fornøyd og få til ting uten å være redd for at andre skal føle seg mindre suksessfulle eller pressa, og jeg er sikker på at de som har kullsøsken bare er kjempestolte og inspirerte over det dere får til! :flowers:

Hvis folk synes andre skinner for skarpt, så får de ta på seg solbriller. My two cents. :punk:

:heart:

Takk Sandra!

Får bare understreke at dette bare ligger i hodet mitt, og håper du har rett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt skammelig hvis det blir sånn at en ikke kan være flink, fornøyd og få til ting uten å være redd for at andre skal føle seg mindre suksessfulle eller pressa, og jeg er sikker på at de som har kullsøsken bare er kjempestolte og inspirerte over det dere får til! :flowers:

Hvis folk synes andre skinner for skarpt, så får de ta på seg solbriller. My two cents. :punk:

Haha, den likte jeg :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo heldig som har masse overskudd til å trene hund, og at det er det som gir meg "bensin" til de kjedeligere delene av livet. :P

Noen syntes kanskje hun er litt ung, og jeg håper f.eks ikke de som har søsknene føler noe press.

Men vi har det så gøy og jeg nyter virkelig å kunne trene hund igjen og er nesten litt redd for å komme i en periode der jeg ikke kan det, så da kjører jeg på mens jeg kan:)

*ler* Søte Marie, selvsagt skal du og Skessa trene, det skal være gøy, det skal være noe dere nyter, og om dere gjør det bra, så er jo det bare helt fantastisk! Du skal være stolt av det! Om noen føler et press, så er det deres problem, ikke ditt :ahappy:

Håper ikke min kommentar utløste en sånn følelse hos deg, for jeg fleipa bare! Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å ha treningsglede og overskudd, det er jo bare positivt! Ali er enn så lenge bare en bortskjemt selskapshund, og om hun aldri blir noe annet, så er det fordi jeg lar henne være en bortskjemt selskapshund :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...