Monikawt Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Gratulerer med nydelige kull blir nok en travel og spennende tid framover kan jeg tenke meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 28. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Kingwana's Pinglete Oppdretter? That´it! Pinglete Oppdretter Pysete matmor Pussige matfar osv.... Men altså, likte detektiv-tema også. Private Eye Plausible Alibi etc. De var fine! Har SÅ mange P navn på "liste", men klarer liksom ikke å runde det ned til 6 som passer fint sammen. De MÅ jo ikke det, kan jo like gjerne være "bare" P, liksom. Men det er morsomt å pusle med navn! Med 3 kull på vent har jeg vært en smule engstelig med tanke på valpekjøpere, men ser ut til at dette skal gå fint. Alle Jippi sine er mest sannsynlig booket (muulig en ledig, men det vet vi ikke før senere) Av Tara sitt kull ser jeg etter del-eier til en hannhund, og har ellers 2 gutter ledige. På Emma sitt kull er en gutt og muligens en jente ledig. Dvs at pr. nå er 5-6 ledige, og 10 har allerede et hjem som venter To-tre skal eksporteres, resten blir her i Norge. En av Jippis brindle jenter har jeg et super del-eier hjem til. Ønsker som sagt også å beholde en hannhund (enten fra Tara eller Emmas kull- må se hvordan de utvikler seg) på del-eie. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 28. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Jeg ble skikkelig inspirert av @Mari , og har laget en lang liste med politi / kriminelle P navn Tror jaggu vi må gå for kriminell/ politi- tema! Om noen har fler- shoot! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Kriminelltema var super kult! Godt å høre at mesteparten har fått hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Gratulerer med tre fine kull. Himmel og hav det skal bli livlig hos dere etter hvert Gleder meg til bildespam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Gleder meg også til å se flere bilder etter hvert som de vokser til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 1. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Da er navnene for O-kullet endelig bestemt!Kingwanas Once In A Blue Moon Kingwanas Over The MoonKingwanas Official Moonwalk Kingwanas Once Upon A Moon Kingwanas Our Man In The Moon Kingwanas On Our HoneyMoon (jenta) Til dette kullet har vi to hannhunder ledige, og (minst) en av de ønsker jeg å selge til utstillingshjem eller del-eie. Nye bilder ligger ute på FB siden og skal prøve å få det ut på hjemmesiden snart. Skal snart offentliggjøre N- navnene også. P navnene må jeg tygge litt mer på. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Gratulerer med alle ute! Kult tema og navn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 4. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2015 Liker navnene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2015 Har offentliggjort de andre navnene nå også Kingwanas Khanis Perfect Crime Kingwanas Khanis Partners In Crime Kingwanas Pick-pocket Kingwanas Part-Time GangsterKingwanas Plausible Alibi Kingwanas Pretty WildbugKingwanas Never Kiss A Frog (med en Pappa som heter Prince og en mamma som heter Kiss Me Quick, samt en mormor som heter Fariy Of Tails må man jo hete dette!) Kingwanas Never Say Never Kingwanas Never Neverland Kingwanas Never Ending Story Fra P kullet er mest sannsynlig alle solgt. Fra O kullet har vi en hannhund ledig, og en vi ønsker del-eier til. Fra N kullet har vi en eller to ledige. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2015 Morsomt at det ikke planlagte kullet var der ingen valper er ledig Gleder meg til å se stuen deres full av små basselusker som løper rundt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 @Yodel er det noe særlig action med valpene nå? Lenge siden forgje oppdatering 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 26. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 @Yodel er det noe særlig action med valpene nå? Lenge siden forgje oppdatering Sojjy altså- men JO, det er masse action på valpefronten her! Dermed ble det rått litt mindre tid til sonen gitt Jeg prøver dog å oppdatere hjemmeside (link i banner) og FB jevnlig. 16 små krokodiller har de blitt! Tara & Emma deler på sine 10 valper, og Jippi og Jubel deler på Jippi sine 6 Föringstid N og O Valpekos N & O Kingwanas Never Say Never Kriminal-gjengen ute på tokt 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 For et blikk på Never say Never! Går du ikke i surr? Er de merket, eller holder du dem atskilt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 Sojjy altså- men JO, det er masse action på valpefronten her! Dermed ble det rått litt mindre tid til sonen gitt Jeg prøver dog å oppdatere hjemmeside (link i banner) og FB jevnlig. 16 små krokodiller har de blitt! Tara & Emma deler på sine 10 valper, og Jippi og Jubel deler på Jippi sine 6 Valpekos N & O For ett fantastisk bilde Minner meg om barn som besøker sånn "ballbasseng" på ikea, bare med valper Gikk ut i fra at det var travelt i heimen, får begynne å stalke rynkebabyene på andre fora også da 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 26. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 For et blikk på Never say Never! Går du ikke i surr? Er de merket, eller holder du dem atskilt? Alle Jippi sine er enkle, selv de med like farger er veldig ulike i tegningene. Tara sine brindle gutter er de eneste jeg sliter litt med. Nr 2 er grei, men 1 & 3 er veldig like, men de er også forskjellige i tegningene sine. Her har jeg tidvis måttet sjekke bilder for å finne ut hvem som er hvem. Brindle 1: Brindle 2: Brindle 3: Emma sine er enkle å se forskjell på, så nei- jeg trenger ikke noe merking eller annet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 Herregud, så skjønne de er alle sammen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Oh my!! Skal ikke ha valp, skal ikke ha valp, skal ikke ha valp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Så skinnende fine de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovozero Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Så fine de er Gleder meg til vi får hjem vår! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Oh my! Skal ikke ha valp, skal ikke ha valp, skal ikke ha valp Vi har rød hannhund ledig! Så fine de er Gleder meg til vi får hjem vår! Ja, de er superfine! Gleder meg til å treffe deg, og glad for at en av valpene blir sonis-hund! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Ser ut til at det er liv hos dere. Dere får være glad for at basenjien ikke får supermange valper nå som dere har tre kull samtidig. Jeg kjenner noen som fikk 16 valper i ett kull, hehe. Jeg er egentlig ikke så glad i brindle, men på basenji så var det riktig så lekkert altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Herlig gjeng og fine bilder! Skjønner dere har hendene fulle ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Never Kiss a Frog ... Og så jeg som samler på alt som har med frosker å gjøre ... *sukke lengselsfullt* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Så mange nøster og holde styr på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts