SandyEyeCandy Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 De sier banzai når de skåler også, disse japanerne. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 De sier banzai når de skåler også, disse japanerne. Jeg trudde de sa kanpai 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Så spennende prosjekt! Vi vil se mange bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Jeg trudde de sa kanpai Ja, det er nok det som betyr "skål", men omtrent som vi kan si "bånnski" og "til [bestemt person]", så har jeg flere ganger hørt dem si "banzai" også. Er nok som et lykkeutrop eller noe sånt, veldig passende på en valp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Banzai! Beste forklaringa jeg har funnet på ordet: http://books.google.no/books?id=JOH96PM5HDsC&pg=PT32&lpg=PT32&dq=banzai+akita&source=bl&ots=zrMeblh5hz&sig=bhHFDqc5NSxvfITHZAARi0n3DbE&hl=en&sa=X&ei=3cUGVNVHhvzLA-KZgsAK&ved=0CDEQ6AEwBw og så utrolig passende for lille blundehunden Ja sant?! Heeerlig! Har gleda meg lenge til at dette prosjektet skulle begynne å få resulterer, har så tro på det og er glad det er igang. Fantastisk å kunne følge en av valpene Ja jeg har gleda meg så utrolig selv. Og hadde jo sånn sett ikke tenkt til å ta en av valpene, men når kullet kom, så måtte det nesten bare bli sånn Det er et passende tidspunkt i tillegg da, så da er det jo greit Så spennende prosjekt! Vi vil se mange bilder! Å gjett om det kommer bilder da Ja, det er nok det som betyr "skål", men omtrent som vi kan si "bånnski" og "til [bestemt person]", så har jeg flere ganger hørt dem si "banzai" også. Er nok som et lykkeutrop eller noe sånt, veldig passende på en valp. Ja jeg synes det passer godt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Så gøy! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Herlig! Blir spennende å følge med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mvedvik Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Så spennende, den her tråden må jeg følge! Har utrolig lyst på noen fra krysningsprosjektet etterhvert som lundegutten min blir litt eldre, også blir det jo utrolig gøy å se hvor de har mest gener fra! Kombinasjon av to favorittraser det der, alså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Så spennende, den her tråden må jeg følge! Har utrolig lyst på noen fra krysningsprosjektet etterhvert som lundegutten min blir litt eldre, også blir det jo utrolig gøy å se hvor de har mest gener fra! Kombinasjon av to favorittraser det der, alså Ja det er utrolig spennende. Vi klarte rett og slett ikke la denne sjansen gå fra oss Nettopp fått deg valp du? Bilder trengs av lundevalp altså, har du egen tråd til han? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mvedvik Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Ja det er utrolig spennende. Vi klarte rett og slett ikke la denne sjansen gå fra oss Nettopp fått deg valp du? Bilder trengs av lundevalp altså, har du egen tråd til han? Nei, det skjønner jeg godt! Hadde også utrolig lyst på en av de da jeg så de var paret, men følte jeg måtte ha "originalen" først for å ha noe å sammenligne med, hvis du skjønner? Dette kommer jo til å pågå i åresvis, så sjansen går nok ikke fra meg Den tråden kommer så fort kamerakabelen er funnet (les: kjøpt - gidder ikke lete) og bildene blir lagt over. Den er forsåvidt allerede ferdig skrevet, for så kontrollfrik er jeg, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 4. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Nei, det skjønner jeg godt! Hadde også utrolig lyst på en av de da jeg så de var paret, men følte jeg måtte ha "originalen" først for å ha noe å sammenligne med, hvis du skjønner? Dette kommer jo til å pågå i åresvis, så sjansen går nok ikke fra meg Den tråden kommer så fort kamerakabelen er funnet (les: kjøpt - gidder ikke lete) og bildene blir lagt over. Den er forsåvidt allerede ferdig skrevet, for så kontrollfrik er jeg, hehe! Ja skjønner den! Dessuten er jo lundehund den aller beste rasen da Herlig! Gleder meg til å se bilder! Er du fornøyd med han eller? Du har masse å glede deg til framover, de er fantastiske humørspredere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mvedvik Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Absolutt! Han er alt jeg ønsket meg i en hund og mere til. Og det er så utrolig gøy å se hvordan personligheten hans utvikler seg med tiden. Nå har han jo bare vært i hus i to uker, men jeg vet allerede at vi kommer til å ha maange fine år sammen. Men jeg må få sagt det at jeg gleder meg veldig til han blir "voksen" så vi kan få en familieforøkelse eller 3 Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Spennende! Jeg kjenner faktisk ei som har en voksen tispe av samme blanding, helt herlig hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 4. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Absolutt! Han er alt jeg ønsket meg i en hund og mere til. Og det er så utrolig gøy å se hvordan personligheten hans utvikler seg med tiden. Nå har han jo bare vært i hus i to uker, men jeg vet allerede at vi kommer til å ha maange fine år sammen. Men jeg må få sagt det at jeg gleder meg veldig til han blir "voksen" så vi kan få en familieforøkelse eller 3 Sent from my iPhone using Tapatalk Så bra! Haha ja ikke sant Spennende! Jeg kjenner faktisk ei som har en voksen tispe av samme blanding, helt herlig hund Åh så artig! Du har ikke tilfeldigvis et bilde eller ti du kan snike inn hit da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Jeg vil se flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 4. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Jeg vil se flere bilder! Ja det vil jeg også! Har fått et til bilde, men det er ikke av gutta da! Kan få lagt det inn i morgen eller noe. Det er av den eneste valpen som har fått en del hvitt^^ Hun ser veldig ut som en lundisvalp faktisk! Supersøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urbanlundie Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Så gøy, da tenker jeg du gleder deg til å få ham i hus om en måneds tid. Jeg vil gjerne følge med på hvordan det går med blundehunden din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 13. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Så gøy, da tenker jeg du gleder deg til å få ham i hus om en måneds tid. Jeg vil gjerne følge med på hvordan det går med blundehunden din Gleder meg veldig! Blir så spennende med denne blandingen! Jeg som normalt ønsker at valpetiden skal vare veldig lenge, er allerede utålmodig på at han her dotten skal vokse opp, så vi får se hvordan han utvikler seg! hva av lundehunden vi ser i han osv. Ååh, gleder meg sånn til å få vite hvilken som blir vår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 17. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Knøttene vokser! Nå er det 3 uker igjen Hannene! De er helt utrolig like Foto: Oppdretter 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Så bra! Haha ja ikke sant Åh så artig! Du har ikke tilfeldigvis et bilde eller ti du kan snike inn hit da Jo, det har jeg 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 24. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Jo, det har jeg Åh så skjønn da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 På tirsdag henter vi lillenusk! Egentlig skulle vi ikke før torsdag, men han som skal kjøre hadde tenkt feil ift arbeid, så han jobber da. Er ikke oss imot å få hente to dager tidligere Vi vet fremdeles ikke hvem som blir vår, men vi henter først, så vi får velge mellom hannene. Blir spennende! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 7. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2014 I dag henter vi snusket 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 7. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2014 Nå er han her, lille gullet. Han er helt vidunderlig Tok bilturen helt uten problemer. Var litt skummelt, men ikke verre enn at han sov mesteparten av veien! Kommer flere bilder utover kvelden! 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts