Aya Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Det er egentlig bare en viss type filmer jeg kan ha med på en sånn liste. Selv om jeg elsker HP, LOTR, Narvik, krigsfilmer og v for vendetta må jeg ha litt tid mellom hver gang for å bevare magien så mine fem er: SATC (både serien og filmene) When Harry met sally Love actually Notting hill Dirty dancing (knis) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Kill Bill Kokken, tyven, hans kone og hennes elsker Chungking Express Wild at Heart og den første Matrix-filmen kunne jeg en gang ikke se meg mett på, men det tror jeg at jeg har gjort nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 -Le fabelux destin d'Amélie Poulain -Pulp fiction -Eternal sunshine of the spotless mind -V for vendetta -Pride and prejudice (BBC miniserien, er jo praktisk talt bare en veldig lang film). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Donnie DarkoNightmare before Christmas TotoroAddams Family-filmene ja! måtte ta et valg, så da falt de ut, men den første addams family filmen kunne jeg sett hver dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 - Forrest Gump- Big Fish- Lucky Number Slevin- Pitch Perfect- SpiritSent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Mamma mia Pitch perfect Hair Love Actually The Italian Job Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Dirty Dancing The Ninth Gate Ringenes Herre-filmene Harry Potter-filmene Mamma Mia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Hustanden her har laget en felles liste på: - Happy feet - Lock stock and two smokin' barrels - Snatch - Gretne gubber i små biler Så deler vi oss på: - Avatar (mannen) - Dirty dancing (meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 - Hobbiten - Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 - Sherlock Holmes - Iron Man - Todd og Copper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Jeg ser bare feelgoodfilmer flere ganger .. det er vel ganske åpenbart fra listen under: Love Actually - skikkelig feelgood-film Moonstruck/Forhekset av månen - også en skikkelig feelgood-film Dirty Dancing - jupp.. feelgood Pretty Women - ... Fabulous Baker Boys Eulogy burde vært med, men skjønner ikke hvilken av de andre filmene jeg skulle tatt vekk til fordel for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 *Hjemme alene filmene MÅ sees i julen Hvordan kunne jeg glemme Alene hjemme filmene! *Kaske seg i panna* Min søster og jeg så dem hele helgen hver gang vi var hos vår far Jeg er fremdeles ikke lei av filmene! Er mest fan av de to førse filmene, nr. 3 er hel grei og den siste er r**a for å si det mildt. Da vi var i NYC i vinter så måtte vi inn å se på "The plaza hotel" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Lost in Translation Little Miss Sunshine Across the Universe Amélie Ratatouille Å ja, enig i Lost in Translation. Det bare er noe med stemningen i den! Ghibli-filmene (Totoro, chihiro og heksene osv.) LOTR Gamle Star Wars-filmer Noe Tarantino.. Inglorious Bastards f.eks Tror jeg er på over 5 allerede,egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Hvordan kunne jeg glemme Alene hjemme filmene! *Kaske seg i panna* Min søster og jeg så dem hele helgen hver gang vi var hos vår far Jeg er fremdeles ikke lei av filmene! Er mest fan av de to førse filmene, nr. 3 er hel grei og den siste er r**a for å si det mildt. Da vi var i NYC i vinter så måtte vi inn å se på "The plaza hotel" Ha ha ha...vi hadde det sånn med tre nøtter til askepott, pappa hadde tatt den opp på video og hver gang vi var hos han så MÅTTE vi se på den, flere ganger. Nå som vi har blitt voksne så har han innrømt at han holdt på å bli gal noen ganger av en musikken på den filmen, han hadde vurdert om den plutselig skulle bli ødelagt men det hadde han ikke samvittighet til Jeg liker også best de to første filmene til Home alone, den tredje kaaan gå, men den siste er jækk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Bare 5?? Tilfeldig rekkefølge, 5 av de mange, mange filmene jeg kan se om og om igjen: - Lillefot (den første, kun den første) - A clockwork orange - Dogma - Silence of the lambs - Equilibrium LOTR-filmene er blant de jeg også kan se om og om igjen, men leser helt ærlig heller bøkene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Neinei, det er jo triologier, ergo egentlig kun en av hver. Belgerlogikk. Liker måten du tenker på I såfall slenger jeg med A Nightmare on Elm Street syvologien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Oooh! Skalviseee... - Despicable me (1'ern) - Inception - Løvenes konge - Inglorious Bastards - American History X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin10 Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Løvenes Konge Closer Lost in Translation Polarekspressen Everything is Illuminated Er vel egentlig mest seriemenneske, så ikke spør meg om å bare velge ut 5 der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Hmm, det kommer jo veldig an på humør, men disse tror jeg er universelle for meg, i alfabetisk rekkefølge: Dirty Dancing Hair Rent PS I Love You Step Up 2 - The streets 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars J Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 V for Vendetta The Shawshank Redemption The Big Lebowski Once Upon a Time in the West Miller's Crossing Må korrigere meg selv. Ut med Miller's Crossing, og inn med The Princess Bride! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Må korrigere meg selv. Ut med Miller's Crossing, og inn med The Princess Bride! Å, den er det lenge siden jeg har sett. Tror jeg så den noen hundre ganger for maaange år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puera Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Ringenes Herre triologien Edward Scissorhands Løvenes Konge og generelt det meste av gamle Disney filmer Istid filmene Love actually Tre nøtter til askepott er standard hver jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Filmer som "henger sammen" eller har en naturlig sammenheng regner jeg som en film Sound of Music Star Wars-filmene (de eldste, ikke de nye) Gudfaren 1 & 2 LOTR (alle tre) Zoolander The Emperor´s New Groove Okay... Det ble 6... Men jeg klarte ikke å velge mellom Zoolander og The Emperor´s New Groove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts