Heidihj Skrevet 10. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2015 Hei dere. Seeko vokser så det suser. Her er han 9,5 uke på det øverste bildet og11 uker på det nederste [emoji4]Han var 13 kg sist lørdag 10,5 uke gammel [emoji4] Spennende å se hvor stor han blir. Hehe [emoji4]Så fin han er! Ganske stor valp. Det kommer jo ganske store hanner fra den kennelen, så blir spennede å følge med Virkelig en søt fyr! [emoji7] Siter
PixinaCollie Skrevet 10. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2015 Zina vokser så altfor fort! [emoji7] Sent from my iPhone using Tapatalk 7 Siter
Gjest Skrevet 11. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2015 Så fin han er! Ganske stor valp. Det kommer jo ganske store hanner fra den kennelen, så blir spennede å følge med Vi?rkelig en søt fyr! takk☺ha synes han virker stor men kan jo kanskjeforandre seg? De sa han var litt tyngre enn de andre valpene de gadde. Største i kullet. Sambo er fornøyd med det men jeg håper han ikke blir så veldig mye større enn rasestandard Da jeg ønsker å prøve meg på utstilling med han. Men blir spennende å se.Det vi jibber mest med nå er egentlig valpebitinga. Den kan være ganske frustrerende. Hehe Siter
SilkenMaria Skrevet 12. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2015 Nå er silkenvalpen jeg skal ha blitt 8 uker gammel, men det er fortsatt ca en og en halv måned til jeg får henne Håper tiden går fort! 18 Siter
Belgerdama Skrevet 12. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2015 To uker har gått og Akira har slått seg til to i flokken. Hun er så trygg på seg selv og utforsker det meste med stor glede. Hun og Frost kommer veldig bra overens og leker bra sammen.Hun er ei nysgjerrig jente, men viser veldig at hun vil jobbe med meg. Hun tilbyr FVF og ser på meg og henter metallapporten som bare det. Er ikke alltid mor får den, men gode ord og godbiter vanker når hun kommer. Noen bilder 15 Siter
Heidihj Skrevet 12. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2015 takk☺ha synes han virker stor men kan jo kanskjeforandre seg? De sa han var litt tyngre enn de andre valpene de gadde. Største i kullet. Sambo er fornøyd med det men jeg håper han ikke blir så veldig mye større enn rasestandard Da jeg ønsker å prøve meg på utstilling med han. Men blir spennende å se.Det vi jibber mest med nå er egentlig valpebitinga. Den kan være ganske frustrerende. HeheHan kan fint bli litt større en standarden uten at det gjør noe utstillingsmessig. Størrelse skal ikke prioriteres over bygning, men såklart, bør jo ikke være mye større Størrelse har jo endel å si iforhold til bruk også. Ikke gunstig med en veldig stor hund, men tviler på at han er helt der. Høres ikke sånn ut Siter
tonjek Skrevet 13. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2015 Nå er silkenvalpen jeg skal ha blitt 8 uker gammel, men det er fortsatt ca en og en halv måned til jeg får henne Håper tiden går fort!Hun var kjempesøt! Du må oppdatere masse når du får henne, drømmer om silken selv. [emoji7] 1 Siter
Guest *Kat84* Skrevet 13. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2015 Få til å sove? Nei, det er bare å glemme!Gleder meg ikke til klokka 15.00 i dag i det hele tatt jeg! Disse her summerte det ganske godt opp forresten: Siter
BareLinn Skrevet 13. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2015 Ca 3uker igjen, til lille frøkna mi,skal hentes Navntips, til aussie tispe, ønskes sårt 8 Siter
Anette Skrevet 13. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2015 Hvor gammel er hun nå? Bilder? Valpis er rett over 5 mnd nåEtt lite bilde fra før hun ble syk Og ett fra igår, første tur etter en uke med drypp og dårlig valp 3 Siter
Wachita Skrevet 18. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2015 Så lykkelig! Besøkte valpene i dag! Hun er verdens fineste 13 Siter
Belgerdama Skrevet 18. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2015 Så lykkelig! Besøkte valpene i dag! Hun er verdens fineste hun er helskjønn Siter
Gjest Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2015 Nå er silkenvalpen jeg skal ha blitt 8 uker gammel, men det er fortsatt ca en og en halv måned til jeg får henne Håper tiden går fort!Åh, så nydelig... Hvilket land er hun fra? Gleder meg til hun blir sonenhund! Siter
Turb Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2015 Pigg har blitt stor 5 mnder på fredag - bildene er tatt av veldig snill hundevakt siden jeg er fotomessig inkompetent 16 Siter
Belgerdama Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2015 Pigg har blitt stor 5 mnder på fredag - bildene er tatt av veldig snill hundevakt siden jeg er fotomessig inkompetentNydelig 1 Siter
Kristiin Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2015 Frøken strøken har blitt 6 måneder gammel og 12 kilo tung 14 Siter
Guest *Kat84* Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2015 Så herlige bilder av valpene! Min lille har Vært hos meg snart en uke nå og er så rolig og lærevillig at det er nesten ikke til å tro Absolutt en match made in heaven Siter
Belgerdama Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2015 Herlige valper. Tiden flyr syntes jeg. Siter
Debbie Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2015 Jeg blir valpesjuk av denne tråden. 2 Siter
SilkenMaria Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2015 Åh, så nydelig... Hvilket land er hun fra? Gleder meg til hun blir sonenhund!Takk! USA Siter
mrz_mika Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2015 Heisann.Har fulgt med litt i skjul på dette forumet, men kan endelig skrive noe selv. Skal hente vår labradorvalp om 9 dager. Gleder meg noe helt sinnsykt. Er førstegangshundeeier, og derav litt grønn på det meste, men endelig klaffet alt og drømmehunden er straks i hus 9 Siter
Belgerdama Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2015 Heisann.Har fulgt med litt i skjul på dette forumet, men kan endelig skrive noe selv. Skal hente vår labradorvalp om 9 dager. Gleder meg noe helt sinnsykt. Er førstegangshundeeier, og derav litt grønn på det meste, men endelig klaffet alt og drømmehunden er straks i husgratulerer så mye med valp. Gleder meg til bilder når h*n kommer Siter
Sissi Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2015 Jeg håper på at vi kan hente valp I Desember.. står vel egentlig på valpeliste om alt klaffer og vi får kommet oss avgårde og hilst på oppdretter og valper,og om de vil selge oss valp da ? . Er super spent. Valget av rase er en jeg i grunn ikke har pratet noe om her inne tror jeg. Så vil forsatt være litt hemmelighetsfull. :-) 2 Siter
Malamuten Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2015 Tiden har gått raskt siden jeg hentet lille krapylet i februar og i dag er hun faktisk blitt 1 år. 19 Siter
Pablo Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Fikk denne røveren i hus i dag! Han er enn så lenge navnløs, men håper på at det ordner seg over helgen 8 Siter
Recommended Posts