Malamuten Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 @Ingidano Aldeles nydelig 1 Siter
Ingidano Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Guri så søt fleeceball! Må hete sabotasje vel! Litt for langt og tungt for meg.. Han kalles Sabi i Ungarn, men likte ikke helt det heller. *vanskelig* Siter
Guest Jonna Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Neste steg tatt, nå er det bare vente på at det faktisk kommer en tispe ut som lever. og ikke 7 hannhunder Siter
Shlush Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Lille miniskrulle har blitt 4 1/2 mnd, tannfellingen er i full gang og ørene vingler hit og dit :-P Han er blitt 11 kg! Men onkelVegas var 14kg da han var 4 1/2 mnd. Vi trener kassemetoden, svenskesitten, sitt, dekk, stå, omventlokking, hoppstå og myyye lek :-) Skal få filmet han litt og legge ut i vår egen tråd... Han vokser for fort.. Er allerede valpesyk!!! 8 Siter
maysofie Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Fått stjelt litt bilder nå Dette er Sabotage de la Terre Sauvage. Oppdrettet i Ungarn Vet ikke hva han skal kalles til daglig enda... Sabo? Tage? Tag? Tej (Tedj)? Fleeceballen? 1 Siter
Ingidano Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Sabo? Tage? Tag? Tej (Tedj)? Fleeceballen? Takk for forslag Tror eg har vert gjennom det meste som kan lages av Sabotage uten å bli enig med meg selv Siter
Artemis Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Lille miniskrulle har blitt 4 1/2 mnd, tannfellingen er i full gang og ørene vingler hit og dit :-P Han er blitt 11 kg! Men onkelVegas var 14kg da han var 4 1/2 mnd. Vi trener kassemetoden, svenskesitten, sitt, dekk, stå, omventlokking, hoppstå og myyye lek :-) Skal få filmet han litt og legge ut i vår egen tråd... Han vokser for fort.. Er allerede valpesyk!! Så søt han er! Og det høres ut som om han har lært masse allerede. Min valp er på samme alder, for han har også blitt 4 1/2 måned nå. Men veier 23 kg da. Ørene er alle veier, stort sett ett opp og ett ned, men i blant så komme de opp på samme tid. Har lagt disse bildene ut før, men kan vel dele dem på nytt. Foreløpig er jeg bare superduperfonøyd. Han er helt herlig, trygg på seg selv og trivelig å ha i hus. 7 Siter
Emmy Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Skjønner ikke at det er mulig å vokse så fort! Samme trestamme, samme hund, knapt tre ukers forskjell ... 14 uker gammel og begynner å se ut som en tenåring - skikkelig fjortis (Og nå fikk jeg skikkelig Løvenes Konge-flashback. Må prøve å ta et bilde der når hun har blitt voksen også ) 6 Siter
Belgerdama Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Så mange nydelige valper <3 Siter
Gjest Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 (Og nå fikk jeg skikkelig Løvenes Konge-flashback. Må prøve å ta et bilde der når hun har blitt voksen også ) awimowe aawimowe awimowe Siter
Pixie Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Ingidano, hva med Savvy som hverdagsnavn? 1 Siter
Pixie Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Om alt går i orden så henter vi en 8 uker gammel Tibetansk terrier neste helg :-) Grugleder oss, vår første felles hund! Bilder kommer :-) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62052537&searchclickthrough=true&searchQuery=tibetansk%20terrier 4 Siter
Ingidano Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Ingidano, hva med Savvy som hverdagsnavn? Takk for forslag Prøver å unngå y/i ending, blir for likt med de to andre hundene mine. 1 Siter
mokken Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Takk for forslag Prøver å unngå y/i ending, blir for likt med de to andre hundene mine. Terror 2 Siter
Guest Christine Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Terror Det skulle Vegas egentlig hete (Helt til jeg var i London en stund etter han ble født, og menn med store turbaner på undergrunnen fikk meg til å tenke på terror, og at det kanskje ikke var så kult å rope i skogen ) Siter
mokken Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Det skulle Vegas egentlig hete (Helt til jeg var i London en stund etter han ble født, og menn med store turbaner på undergrunnen fikk meg til å tenke på terror, og at det kanskje ikke var så kult å rope i skogen ) Langt ute i skogen går det sikkert greit, men midt I byen er det kanskje ikke så kult! Siter
Ingidano Skrevet 21. August 2015 Rapporter Skrevet 21. August 2015 Terror I samme stil som Sabotage liksom? Nei, lurer litt på Trez (uttalt tress) eller Diezel (som sikkert blir til Dis ganske fort...). 2 Siter
Belgerdama Skrevet 21. August 2015 Rapporter Skrevet 21. August 2015 I samme stil som Sabotage liksom? Nei, lurer litt på Trez (uttalt tress) eller Diezel (som sikkert blir til Dis ganske fort...). Likte begge to godt. Diezel på topp Ellers kan du alltids gå for Zapp 1 Siter
mokken Skrevet 21. August 2015 Rapporter Skrevet 21. August 2015 I samme stil som Sabotage liksom? Nei, lurer litt på Trez (uttalt tress) eller Diezel (som sikkert blir til Dis ganske fort...). Jupp Trez var veldig fint! Diesel synes jeg har blitt ganske vanlig 1 Siter
Delete Skrevet 21. August 2015 Rapporter Skrevet 21. August 2015 Dette er Dexter! Min første whippet <3Han er nå 11 uker. Planen er å legge ut to nye bilder hver uke 8 uker 9 uker 10 uker 11 uker 10 Siter
Belgerdama Skrevet 26. August 2015 Rapporter Skrevet 26. August 2015 Nå er valpene 3 uker og de har blitt så mye mer livat. De knurrer, bjeffer, koser, leker og spiser. Gleder meg så mye til jeg ska opp å se på de igjen. Siter
Anette Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Valpis er så utrolig skjønn, deilig og fin å ha i hus 2 Siter
Sprettballen Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Blitz nærmer seg snart 5 mnd. og har vokst som et uvær! rett i overkant av 2 kg. da jeg henta henne 8 uker gammel, nå er hun i underkant av 9 kg Hun er søt, fin og trygg og overraskende lettrent. Tøffingen som har hatt sin første svømmetur! 10 Siter
Recommended Posts