Belgerdama Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Så heldige dere er. Hihi. Her ventes det enda... Siter
Nathalie_ Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Jeg har glemt å vise frem min lille rakett på 3 måneder! ( takk til @maysofie for bilder!) 18 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Da har man vært på valpebesøk Såååå nydelige alle sammen Skulle ønske jeg visste hvem som blir min, men for meg er det personligheten som er viktigst, så det er litt vel tidlig ennå å velge ... Enn så lenge følger jeg litt ekstra med på disse to: Ååå, jeg vil ha en 1 Siter
Garp Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 For en nydelig rakett @Nathalie98 ?? 1 Siter
Snøfrost Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Jeg skal på valpebesøk neste onsdag... 3 Siter
Tekopp Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Jeg skal på valpebesøk neste onsdag... Så gøy! Er det maskot eller husky? Siter
Snøfrost Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Så gøy! Er det maskot eller husky? Et Siberian kull Siter
Lica Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Jeg har glemt å vise frem min lille rakett på 3 måneder! ( takk til @maysofie for bilder!) Nydelig Hvor er hun/han fra? Siter
maysofie Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Jeg har glemt å vise frem min lille rakett på 3 måneder! *klipp bilder* ( takk til @maysofie for bilder!) Lille frøken barberblad maligator! Aldri vært borti en valp med så himla skarpe tenner før Flott da, absolutt Siter
Nathalie_ Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Nydelig Hvor er hun/han fra? Hun er fra Staalhjerte Lille frøken barberblad maligator! Aldri vært borti en valp med så himla skarpe tenner før Flott da, absolutt Hun har veldig skarpe tenner! De risper fort opp hud og ting Maligator Virkelig en maligator 1 Siter
Lica Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Hun er fra Staalhjerte Hun har veldig skarpe tenner! De risper fort opp hud og ting Virkelig en maligator Samme som @maysofie viste i Akkurat nå det da? Burde tatt koblingen Kjempesøt hvertfall Siter
Nathalie_ Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Samme som @maysofie viste i Akkurat nå det da? Burde tatt koblingen Kjempesøt hvertfall Det kan nok hende Takk, jeg synes selvsagt også hun er kjempesøt 1 Siter
Shlush Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 To dager igjen :-D på fredag kjører vi til Sverige, på lørdag plukker vi opp lille Phoenix <3 På samlebildet er det Phoenix som sitter i midten blant de tre brune øverst til høyre. 16 Siter
Belgerdama Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Så mange flotte valper som kommer nå. Utrolig moro å følge alle sammen Siter
LinL Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 @Shlush er heldig som skal hente snart!! Her går det saaaaaaakte. Men ikke så sakte som for @Belgerdama . Hihi 7 Siter
Belgerdama Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Grrrr @LinL Må innrømme at tålmodighet ikke er en dyd jeg har Men fy å nydelige valper da 1 Siter
Snøfrost Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Så skjønne valper det er overalt som folk skal hente hjem snart Siter
Shlush Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Jeg synes tiden går svææært tregt nå... Jeg har vært på tidenes leeeengste senvakt i dag og skal på tidligvakt i mårra. Dagen i mårra blir sikkert griselang 2 Siter
Anette Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 5 uker gammel Reiser dit på mandag..eeeller neste helg litt avhengig av andre reiseplaner 8 Siter
Shlush Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 5 uker gammel Reiser dit på mandag..eeeller neste helg litt avhengig av andre reiseplaner Søøøt :-) Siter
Belgerdama Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Grums i planene. Jeg hater grums i planene. Siter
Shlush Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Grums i planene. Jeg hater grums i planene. Ånei :-/ Siter
Snøfrost Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Grums i planene. Jeg hater grums i planene. Så kjedelig! Håper ikke det er full stopp grums. Siter
Trixi Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Da er bilettene bestilt og jeg henter hjem lillekrølle 30.juni.... gjett om jeg gleder meg..... 7 Siter
Recommended Posts