Sofiea Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Tida går uendelig sakte.... Ønsker jeg kunne se fremover i tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunsetYang Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Det telles dager til lille isbjørn skal hentes Klør i fingrene etter å kjøpe verdens søtete rosa halsbånd og masse fluffy leker som varer fem sekunder, enda jeg vet vi har mer enn nok utstyr etter Yang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Takk! Du finner nok fort ut hva som passer best når du møter henne Rasla og Dåra høres ut som to forskjellige typer Nja fattern spurte hva hun skal hete, han likte det ikke, og kom i stedet med masse tips hvor jeg falt pladask for hele TRE navn dummingen! Det er Rutta, Rea og Rips Rutta var skikkelig labrador synes jeg blæh. Dumme pappa!! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Nja fattern spurte hva hun skal hete, han likte det ikke, og kom i stedet med masse tips hvor jeg falt pladask for hele TRE navn dummingen! Det er Rutta, Rea og Rips Rutta var skikkelig labrador synes jeg blæh. Dumme pappa! Rips! :D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Nja fattern spurte hva hun skal hete, han likte det ikke, og kom i stedet med masse tips hvor jeg falt pladask for hele TRE navn dummingen! Det er Rutta, Rea og Rips Rutta var skikkelig labrador synes jeg blæh. Dumme pappa! Jeg stemmer for Rutta. Dåra er fint, men blondt så da må det være en gul lab. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Rips var jo kjempesøtt Rips som labradornavn, det minnet meg om dette bildet 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Rips! :D Jeg stemmer for Rutta. Dåra er fint, men blondt så da må det være en gul lab. Rips var jo kjempesøtt Rips som labradornavn, det minnet meg om dette bildet Jeg liker Rips fordi det er annerledes. Rutta var skikkelig labrador navn synes jeg, det klinger skikkelig bra jaja, jeg får vel se hva som kommer, og om det kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Jeg vet om flere som heter Rips, så det er ikke så annerledes for meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 https://www.facebook.com/pages/Brown-Hunts-Heartbreaker-Finlay/646810265422844?sk=photos_stream&tab=photos_albums Halvbror til mor, vel, forhåpentligvis mor til den forhåpentlige valpen.. Dere merker at jeg er lite mentalt forberedt på at det ikke kommer valp til meg eller? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Nja fattern spurte hva hun skal hete, han likte det ikke, og kom i stedet med masse tips hvor jeg falt pladask for hele TRE navn dummingen! Det er Rutta, Rea og Rips Rutta var skikkelig labrador synes jeg blæh. Dumme pappa! Rutta Det var kult! Nydelig halvbror, kommer valp til deg vet du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Rutta Det var kult! Nydelig halvbror, kommer valp til deg vet du Det må det! venter spent. Knappe to uker til fødsel nå!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Å? Har jeg ikke fått med meg, alltid morsomt å følge med på søsken Heldig! Skal du ha valp også? Det ser ut til det ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Det ser ut til det ja:) Moro, da får vi vente i spenning sammen! Har du oppdrettsambisjoner, siden du kanskje skal være med på fødselen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 https://www.facebook.com/pages/Brown-Hunts-Heartbreaker-Finlay/646810265422844?sk=photos_stream&tab=photos_albums Halvbror til mor, vel, forhåpentligvis mor til den forhåpentlige valpen.. Dere merker at jeg er lite mentalt forberedt på at det ikke kommer valp til meg eller? Han var VAKKER. og jeg likte Råsa, men vet om tre andre som heter det. Men jeg elsker orginale navn(host sier ho som har en hund som heter noe så vanlig som Prima) Hva med å kalle ho noe skikkelig engelsk eller noe fra jakthundmiljøet. Krysser alt for at det kommer noe til deg, så jeg kan leve på jaktlabbis drømmen min gjennom dere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofiea Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Får vite om jeg får valp innen en uke. Tar så lang tid og jeg kjenner spenninga langt nede i magen. Og teller ned timene. Er så spent. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Får vite om jeg får valp innen en uke. Tar så lang tid og jeg kjenner spenninga langt nede i magen. Og teller ned timene. Er så spent. Åh, så spennende! Krysser fingrene for deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Han var VAKKER. og jeg likte Råsa, men vet om tre andre som heter det. Men jeg elsker orginale navn(host sier ho som har en hund som heter noe så vanlig som Prima) Hva med å kalle ho noe skikkelig engelsk eller noe fra jakthundmiljøet. Krysser alt for at det kommer noe til deg, så jeg kan leve på jaktlabbis drømmen min gjennom dere Forslag? på R altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofiea Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Ronja eller Rita eller Rikke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Racy :-D Vi har booket camping :-D 5 juni kjører vi til Sverige, hjem igjen 6 juni. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Forslag? på R altså Rulle Racy :-D Vi har booket camping :-D 5 juni kjører vi til Sverige, hjem igjen 6 juni. Valpebesøk eller hente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Ratata. Riksen. Rubbel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Dere er råe! Ratata er trøndersk, det var kult! Men jeg kjenner det fort kan bli Dåra eller Rutta Hihi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Rulle Valpebesøk eller hente? Hente :-D Hva tenker sonenfolket om valpehenting. Det er ca 10 timer å kjøre til oppdretter :-) Drar til oppdretter på morgenen 6 juni og vet ikke når vi får dratt derfra. Blir vell å se på valpene, snakke med oppdretter, skrive papirer osv. Ville dere booket en hytte halvveis hjemover og tatt en ekstra overnatting eller ville dere bare kjørt strake veien hjem (vi stopper selvsagt ved behov!) :-)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Jeg hadde et veldig avslappet forhold til "vente-for-å-se-om-jeg-får-kjøpe-en-av-valpene-fasen". Helt til jeg snakket med oppdretter i går, og fikk til svar at de skulle se på fordelingen i dag... Jeg vet ikke om jeg tør å glede meg, eller om jeg skal psyke meg selv helt ned og tenke på at jeg ikke får. Da får jeg i det minste en positiv overraskelse om det blir likevel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Hente :-D Hva tenker sonenfolket om valpehenting. Det er ca 10 timer å kjøre til oppdretter :-) Drar til oppdretter på morgenen 6 juni og vet ikke når vi får dratt derfra. Blir vell å se på valpene, snakke med oppdretter, skrive papirer osv. Ville dere booket en hytte halvveis hjemover og tatt en ekstra overnatting eller ville dere bare kjørt strake veien hjem (vi stopper selvsagt ved behov!) :-)? Jeg er fan av å skjøre strake veien hjem så sant det er forsvarlig (trafikal sikkerhet, det er greiest å kjøre bil når man er våken ). Valper vi har henta har stort sett sovet under transport, så utover det at vi stopper oftere med liten valp enn voksne for tissepauser og sånt, så foretrekker jeg å slippe overnatting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts