ceccy Skrevet 21. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2015 Da mistet vi dessverre en liten gutt Han har blitt svakere og svakere utover dagen i dag og nå sovnet han stille inn Vi reagerte litt på at han ikke brukte frambeina på samme måte som de andre, så han har nok ikke klart å få i seg nok melk Siter
ceccy Skrevet 22. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2015 Trist med den lille Ja , men det er nok dessverre naturens gang ... Siter
Annik Skrevet 22. Juni 2015 Rapporter Skrevet 22. Juni 2015 Synd at det skulle gå slik med han Men håper det går fint med resten av kullet! 1 Siter
Heidihj Skrevet 22. Juni 2015 Rapporter Skrevet 22. Juni 2015 Synd med den lille gutten Men gratulerer med resten av gjengen! De er helskjønne! Siter
LØJ Skrevet 23. Juni 2015 Rapporter Skrevet 23. Juni 2015 Awww...Grattis med de små sukkerbitene Siter
SandyEyeCandy Skrevet 23. Juni 2015 Rapporter Skrevet 23. Juni 2015 Dramatisk! Så bra at det går fint med Era (og at instinktene er i orden), og heia heia på resten av gjengen! Siter
ceccy Skrevet 27. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2015 I dag er gjengen allerede 1 uke og de vokser og trives Jeg har vel også landet på stamtavlenavn på de små. Jeg har ikke plassert alle navnene enda, men navnene er klare og de blir: Running Spot's Best Minion - Går til den minste hannen som vi kaller for Mini Running Spot's Best Choice - Hann Running Spot's Best Coach - Hann (Etter sin far Coach Master ) Running Spot's Best Future - Hann Running Spot's Best Chance - Hann Running Spot's Best Hope - Tispe (regner med det blir på hun minste tispen) Running Spot's Best Journey - Tispe Så som dere sikkert da skjønte, blir kullnavnet "Best" 5 Siter
Annik Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Skrevet 27. Juni 2015 Hvor lang tid tar det, før dalmatinervalper får tydelige prikker? Siter
ceccy Skrevet 27. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2015 Hvor lang tid tar det, før dalmatinervalper får tydelige prikker? De har så smått begynt å vise seg, men ca ved 2 ukers alder 1 Siter
camillen Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Skrevet 28. Juni 2015 Herrrrregud... Gratulerer og kos dere! Blir helt dårlig jeg, valpesyk sa du...? ?? Siter
camillen Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 Vil bare si at jeg ikke kommer til å tolke det som spam om du legger ut bilder i hytt og gevær her inne 1 Siter
ceccy Skrevet 30. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 Litt bilder jeg tok i natt. Ble helt merkelig lys pga varmelampen, men det får dere bare leve med 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 De ser jo ut som bullterriere! Utrolig fascinerende at så mange valper er så bollete i fjeset når de får lang nese og bra stopp som voksne, shibaer er også sånn. Siter
ceccy Skrevet 30. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 De ser jo ut som bullterriere! Utrolig fascinerende at så mange valper er så bollete i fjeset når de får lang nese og bra stopp som voksne, shibaer er også sånn. Hehe, ja, jeg synes hodene forandrer seg fra dag til dag nå. Ene dagen ser de litt ut som bullterrier og neste dag er de supervakre prikkedyr <3 1 Siter
Recommended Posts