Gå til innhold
Hundesonen.no

Spørsmål til dere med Kela-bur


Recommended Posts

Jula, var sånn treningsmatte med puslespill måte å feste hverandre i. Kjempelett å kutte med tapetkniv til ønsket størrelse.

Noe sånn som denne her? :)

http://www.jula.no/catalog/fritid/trening-og-helse/treningsutstyr/treningsmatter/treningsmatte-951060/

951060.jpg?width=458&height=458&scale=ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg synes det er også er litt viktig at man sier i fra til han, så han får rettet opp i problemene Jeg er veldig glad i burene hans, men skal det bli slik at han begynner å slurve, vel da vil jeg ikk

Hvor tungt det er, kommer jo åpenbart an på størrelsen - mitt er tungt, og jeg klarer ikke løfte det selv på grunn av størrelsen. Jeg får det ikke ut av bilen alene, også fordi det er på millimeteren

jeg ville tatt kontakt med dem. Jeg kjøpte et gammelt godt brukt Khelabur, og det er så godt som nytt.

Sniker inn et spm, hvor lang tid har dere ventet på svar? Sendte forespørsel for sikkert en mnd siden og enda ikke hørt noe.. :(

Ventet ikke lenge, tror han har svart innen tre dager alle gangene jeg har sendt mail, som regel har han svart dagen etter jeg sendte mail. Kanskje han ikke mottok din? Hørtes rart ut!

Edit: Sendte du til mailadressa eller brukte du kontaktskjema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet ikke lenge, tror han har svart innen tre dager alle gangene jeg har sendt mail, som regel har han svart dagen etter jeg sendte mail. Kanskje han ikke mottok din? Hørtes rart ut!

Edit: Sendte du til mailadressa eller brukte du kontaktskjema?

Tror jeg brukte kontaktskjema, har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg brukte kontaktskjema, har det noe å si?

Jeg mener å huske at noen andre som hadde brukt kontaktskjema ikke fikk svar og noen mente det kunne hende at ikke all mail som ble sendt via kontaktskjemaet kom frem :) Men kan hende jeg husker helt feil, men tror det var derfor jeg sendte direkte til mailadressa ikke via skjema :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt på svar, sendte mail for 4 måneder siden.

Neida, venter ikke på svar, for jeg skal ikke ha kela-bur i bilen min, vet ikke hvor lenge jeg har den. Så gjør absolutt ingenting at jeg ikke har fått svar, hadde det vært viktig hadde jeg ringt. Men må jo si jeg synes det er litt dårlig kundeservice å ikke svare, ønsker man ikke å få mail bør man jo ikke oppgi en e-post adresse heller? Brukte kontaktskjemaet tror jeg, så kan jo hende det ikke fungerer som det skal. Men da bør det jo fjernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker inn et spm, hvor lang tid har dere ventet på svar? Sendte forespørsel for sikkert en mnd siden og enda ikke hørt noe.. :(

Tror jeg brukte kontaktskjema, har det noe å si?

Han hadde en del problemer med kontaktskjemaet tidligere, og han mente det også av og til var problemer med mailen. Jeg har sendt et par mailer i det siste uten å få svar, men han hadde fått dem, jeg hadde bare ikke fått svarene. Det sikreste er nok å ringe ja :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk iallefall svar med en gang, men har ikke kommet så langt at jeg har bestilt da jeg sliter med hvilke mål jeg skal velge.

Hva velger man til to chihuahua gutter på 2 og 3 kg? De skal jo ha plass, men ikke for god plass? Vanskelig!

Jeg ville dratt ut til han jeg :) Han tar mål og er riktig så flink. Jeg tar ikke mål før jeg reiser til han for han vet hvordan det skal se ut og diskuterer litt med deg før han får vilja si. Det blir alltid veldig bra (selv om jeg ikke fikk det som jeg ville denne gangen)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ville dratt ut til han jeg :) Han tar mål og er riktig så flink. Jeg tar ikke mål før jeg reiser til han for han vet hvordan det skal se ut og diskuterer litt med deg før han får vilja si. Det blir alltid veldig bra (selv om jeg ikke fikk det som jeg ville denne gangen)

Han tar seg tid til det altså? Det hadde jo vært genialt! Da får han jo sett hva som funker i bilen min også:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar seg tid til det altså? Det hadde jo vært genialt! Da får han jo sett hva som funker i bilen min også:)!

Det skulle jeg fått til også :-) Jeg har tenkt å bestille et bur til fra han. dessverre for langt unna til at jeg kjører ens æren for å få målt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker inn ett spørsmål. Hvor lang tid tar det fra bestilling til det er ferdig?

Har hatt kelabur før og var kjempefornøyd. Eneste problemet jeg hadde, var at schæfertispa mi klarte å få opp låsen, uansett hvor mye jeg strammet den. Så måtte sette på kjettinglenke m/lås tilslutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker inn ett spørsmål. Hvor lang tid tar det fra bestilling til det er ferdig?

Har hatt kelabur før og var kjempefornøyd. Eneste problemet jeg hadde, var at schæfertispa mi klarte å få opp låsen, uansett hvor mye jeg strammet den. Så måtte sette på kjettinglenke m/lås tilslutt :P

Han kunne ha mitt klart på en uke, men ble lettet når jeg sa jeg skulle nedover om halvannen uke, da hadde han bedre tid. Så jeg tror vi snakker maks 3 uker og da er det avansert bur, ikke sant @Siri ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker inn ett spørsmål. Hvor lang tid tar det fra bestilling til det er ferdig?

Har hatt kelabur før og var kjempefornøyd. Eneste problemet jeg hadde, var at schæfertispa mi klarte å få opp låsen, uansett hvor mye jeg strammet den. Så måtte sette på kjettinglenke m/lås tilslutt :P

Jeg fikk mitt i går og da hadde han sagt at det kom til å ta to uker men jeg tror ikke det gikk mye over en uke, og da kom det nordover med posten som sikkert også tok noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne ha mitt klart på en uke, men ble lettet når jeg sa jeg skulle nedover om halvannen uke, da hadde han bedre tid. Så jeg tror vi snakker maks 3 uker og da er det avansert bur, ikke sant @Siri ?

Jeg bestilte to bur med to dører i hvert, pluss stativ slik at de står litt opp fra gulvet, og da var det 3 ukers leveringstid :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er litt treg av meg siden det ikke haster sånn, men sendte forespørsel på pris på dobbeltbur str 110x85x65 med uttagbar skillevegg og skråvegg inn mot baksetene. 3000 skulle han ha fikk jeg til svar.. Det gruser ihvertfall samtlige andre bur på markedet prismessig trønderburet skulle til sammenligning ha litt over 6..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig fornøyd med mitt kelabur. Dro ned til han og fikk målt opp, og hentet det to uker senere. Har gitter hele veien, skillevegg og gulv i tre. Ikke hatt noe problem med verken rust eller treverket. 4 dører, stort dobbeltbur og 30 cm bein på kostet 3000. Super pris for en genial og fantastisk løsning! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...