Ozzy Skrevet 11. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2016 11 timer siden, Lola Pagola skrev: ? synes alltid det er så morsomt å se denne typen hunder fjase, for de ser liksom så seriøse og staute ut veldig søt Hehe han fjaser MYE men sjeldent jeg får dokumentert det Han er mer idiot enn seriøs og staut egentlig Men ser ofte veldig seriøs ut på bilder. 10 timer siden, Minutt skrev: Enig Samtidig så fjaser de så mye (i alle fall min, og de jeg har møtt) at for oss som er rundt dem så er det liksom normalen. Ikke så mye det seriøse og staute, liksom **** Herlige bilder! Hehe jupp. Han er seriøs når han passer på, og på tur i kort bånd. Ellers er det mest tull og tøys, han er så glad at det er slitsomt 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Mai 2016 Rapporter Skrevet 11. Mai 2016 Det høres koselig ut jeg trodde ikke at de var mer seriøse enn hunder flest altså, men de har det jo litt med å se alvorlige ut på bilder der de står stille Siter
Ozzy Skrevet 11. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2016 16 minutter siden, Lola Pagola skrev: Det høres koselig ut jeg trodde ikke at de var mer seriøse enn hunder flest altså, men de har det jo litt med å se alvorlige ut på bilder der de står stille Han er blodseriøs hvis du kommer på tomta. Men inviterer jeg deg inn blir du overfalt av en stor klump med barnslig lykke Men har nok noe med utrykket i ansiktet. Hvis Casper sitter og ser rett frem når du tar bilde er han jo bare søt. Men Damir med litt intense øyne, kuperte ører og maskulint fjes ser med en gang skikkelig bad-ass ut Siter
Ozzy Skrevet 8. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2016 Damir har bursdag idag! 3 år har lille klumpen blitt! Starter litt seint idag så vi har vært ute og kost oss litt på tur. Så får vi se om han får noe godt i kveld Nå er han offisielt voksen, selv om ingen har fortalt han det Plutselig hadde idioten surra seg ut på jordet, og plumpa på veien (samler seg regnvann rundt jordet). Han blei litt satt ut, og tok litt overtaling for å få han over igjen. Lettere fortvila fyr. 6 Siter
Poter Skrevet 8. Juni 2016 Rapporter Skrevet 8. Juni 2016 Gratulerer med dagen til lille søtnosen! Siter
LØJ Skrevet 14. Juni 2016 Rapporter Skrevet 14. Juni 2016 Grattis på etterskudd Damir Endelig voksen Siter
Ozzy Skrevet 2. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2016 Leke litt med biteskinn, noe av det kuleste i hele verden Er forøvrig risikosport å leke med biteskinn, kamera og 63 kg valp, endte med sprekk på innsiden av leppa og en underleppe som har hovnet opp som en ballong Han kan vist rulle tunge Helt normalt.. Slipp den daaa... 8 Siter
LØJ Skrevet 3. September 2016 Rapporter Skrevet 3. September 2016 Høres helt normalt ut dette Går ikke en dag her uten at jeg får et nytt blåmerke eller blir knuffa ut av balanse eller en tann som treffer feil og lager en skrape eller eller... Livet med store og voldsomme "valper" Siter
Ozzy Skrevet 4. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2016 På 3.9.2016 at 11:10 AM, LØJ skrev: Høres helt normalt ut dette Går ikke en dag her uten at jeg får et nytt blåmerke eller blir knuffa ut av balanse eller en tann som treffer feil og lager en skrape eller eller... Livet med store og voldsomme "valper" Hehe jepp, eneste er at jeg må forsvare samboeren innimellom, kollegaer lurer litt når jeg dukker opp med hoven og blå leppe etter lek og blåveis etter kloklipp Siter
LØJ Skrevet 5. September 2016 Rapporter Skrevet 5. September 2016 20 timer siden, Ozzy skrev: Hehe jepp, eneste er at jeg må forsvare samboeren innimellom, kollegaer lurer litt når jeg dukker opp med hoven og blå leppe etter lek og blåveis etter kloklipp Ja, den kan bli ugrei Hadde det sånn da jeg fikk min første ambull, i valpetiden, da hadde jeg en "ekstrajobb" som instruktør på Friskis og Svettis og hadde flere timer med spinning i uka. Og da sitter men jo foran alle. Og jeg hadde så masse tannmerker og blåmerker oppover armene at jeg følte jeg måtte forklare hvorfor...at jeg har valp altså, blir ikke slått hjemme 1 Siter
Ozzy Skrevet 6. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2016 22 timer siden, LØJ skrev: Ja, den kan bli ugrei Hadde det sånn da jeg fikk min første ambull, i valpetiden, da hadde jeg en "ekstrajobb" som instruktør på Friskis og Svettis og hadde flere timer med spinning i uka. Og da sitter men jo foran alle. Og jeg hadde så masse tannmerker og blåmerker oppover armene at jeg følte jeg måtte forklare hvorfor...at jeg har valp altså, blir ikke slått hjemme Jepp, kan fort bli noen misforståelser 14 timer siden, jma skrev: Så skjønn Takk 1 Siter
Ozzy Skrevet 15. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2016 Siden sist har Damir knekki ei tann! Han fikk fikset det på onsdag, de skulle dette på en fylling og for at den kunne sitte godt nok så måtte de slipe ned tanna litt. Men han fikk ihvertfall beholde tannen sin! Og godt å få fikset det, han hadde jo vondt og den knekte tannen var så skarp at han fikk sår i tannkjøttet nede. Slik ser den friske tanna ut Og sånn ser den brekte ut nå 3 Siter
jma Skrevet 16. September 2016 Rapporter Skrevet 16. September 2016 Jeg trakk den ene hjørnetanna nede på Damien, var null stress, merka ingen forskjell. ? Men er jo fint om de har fått fiksa den så han kan beholde den da ?? Siter
Ozzy Skrevet 16. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2016 44 minutter siden, jma skrev: Jeg trakk den ene hjørnetanna nede på Damien, var null stress, merka ingen forskjell. ? Men er jo fint om de har fått fiksa den så han kan beholde den da ?? Var oppe og vi ville helst ikke trekke den. Dyrlegen var enig i det også, beste er om de kan beholde den tanna Og det var fort gjort det heldigvis! 2 Siter
Ozzy Skrevet 27. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2016 Samtidig som vi fikset tannen så rønket vi Damir! Overlykkelig over å vite at han er fri! 11 Siter
Ozzy Skrevet 28. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2016 21 timer siden, Smartingen skrev: Utrolig flott hund! Takk Siter
jma Skrevet 30. September 2016 Rapporter Skrevet 30. September 2016 Gratulerer så mye! Det er jo kjempebra Siter
Ozzy Skrevet 1. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2016 14 timer siden, jma skrev: Gratulerer så mye! Det er jo kjempebra Takk Veldig deilig! 1 Siter
Ozzy Skrevet 2. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2016 Vært hos @jma idag og lekt med Aya. De klaffet godt og koste seg sammen, Aya hopper over og under Damir og Damir flyr etter. Litt for full fart på dyra til at det blei noe særlige brukbare bilder.. 90% av bildene ble slik: Men et lite knippe ble OK om ikke annet Underveis ble Aya bytta ut med en mynde Damir pussa fælt på hu, vaska og stod i Til tross surt vær og dårlige bilder så blei det en vellykket date og Damir ligger som et slakt i stua. 9 Siter
LØJ Skrevet 2. November 2016 Rapporter Skrevet 2. November 2016 For en herlig bildeserie Er Damir litt liten eller Aya litt stor? Synes det ser ut som om hun er like høy... Vi er litt misunnelige men det skjer så mye her nå at sånn lekebesøk må vi dytte litt på. Siter
Recommended Posts