Zitka Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 14 minutter siden, Line skrev: Husker dem godt, men tror ikke de er å oppdrive lenger.... Men send en mail til Nidar og spør! Prøvde det i fjor, uten at noen svarte Men, skal sjekke europris, hvis ikke kan jeg dra personlig oppå Nidar og spørre de Alle liker jo personlig oppmøte osv Siter
xxx12345 Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 11 minutter siden, Krutsi skrev: Men, skal sjekke europris, hvis ikke kan jeg dra personlig oppå Nidar og spørre de Alle liker jo personlig oppmøte osv Er jo bare å stikke innom fabrikkutsalget! 1 Siter
HeleneFS Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 50 minutter siden, Krutsi skrev: Jeg skulle hatt en boks med en spesiell type smågodt; Jeg tror det er fra Nidar, men er veldig usikker for jeg finner den ikke på siden dems.. Men det er ovale sjokoladebiter med lakris inni.. Noen som har tips? Er det de her? http://www.matoppskrift.no/ingrediens/Minde-sjokolade-Lakris-loesvekt#axzz3ssuH1RGx ? 1 Siter
Zitka Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 27 minutter siden, HeleneFS skrev: Er det de her? http://www.matoppskrift.no/ingrediens/Minde-sjokolade-Lakris-loesvekt#axzz3ssuH1RGx ? Jaaaaaaa da nytter det altså ikke å mase på nidar Siter
simira Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Tipper ymse smågodthyller er løsningen da ja. Siter
HeleneFS Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 57 minutter siden, Krutsi skrev: Jaaaaaaa da nytter det altså ikke å mase på nidar Nei, det funker dårlig da ! Den beste sjokoladen kommer visst fra Bergen <3 ! Siter
Zitka Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Akkurat nå, HeleneFS skrev: Nei, det funker dårlig da ! Den beste sjokoladen kommer visst fra Bergen <3 ! Ikke overdriv du det er bare gubben som liker den han er forvirret trønder Siter
HeleneFS Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Akkurat nå, Krutsi skrev: Ikke overdriv du det er bare gubben som liker den han er forvirret trønder Jeg er enig med gubben!! Den er jo rågod!!! 1 Siter
xxx12345 Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Men @Krutsi, du kan jo bare kjøpe en eske med Nero-sjokolader. De er samme type men mye bedre Og den er fra Nidar!! Siter
Zitka Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 6 minutter siden, Line skrev: Men @Krutsi, du kan jo bare kjøpe en eske med Nero-sjokolader. De er samme type men mye bedre Og den er fra Nidar!! Atte, Hæh? Hva er nero? Siter
xxx12345 Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Akkurat nå, Krutsi skrev: Atte, Hæh? Hva er nero? http://www.nidar.no/Produkter/Sjokolade/Nero Samma opplegget som de små fra Minde 1 Siter
Siri Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 2 timer siden, Krutsi skrev: Ikke overdriv du det er bare gubben som liker den han er forvirret trønder Man SPISER IKKE MINDE SJOKOLADE vel??? Han der er ikke ekte trønder . Siter
Zitka Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 2 timer siden, Siri skrev: Man SPISER IKKE MINDE SJOKOLADE vel??? Han der er ikke ekte trønder . Han er fosning.. Han vet sikkert ikke bedre :aww: Siter
Siri Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 13 minutter siden, Krutsi skrev: Han er fosning.. Han vet sikkert ikke bedre :aww: Du har nok rett.... tsk tsk tsk 1 Siter
Paranomia Skrevet 11. Desember 2015 Rapporter Skrevet 11. Desember 2015 Stormlighter som ser ut som en vanlig peislighter? Vi kjøpte en på Europris for evigheter siden, og har lett siden. De er helt geniale men umulig å få tak i tydeligvis! Siter
Annik Skrevet 11. Desember 2015 Rapporter Skrevet 11. Desember 2015 3 timer siden, Paranomia skrev: Stormlighter som ser ut som en vanlig peislighter? Vi kjøpte en på Europris for evigheter siden, og har lett siden. De er helt geniale men umulig å få tak i tydeligvis! Burde være enkelt å få tak i nærmere nyttårsaften? Siter
Paranomia Skrevet 12. Desember 2015 Rapporter Skrevet 12. Desember 2015 15 timer siden, Annik skrev: Burde være enkelt å få tak i nærmere nyttårsaften? Det er sant! Får smøre meg med litt tålmodighet da :) Siter
Pixie Skrevet 18. Desember 2015 Rapporter Skrevet 18. Desember 2015 Kasse i solid plast til strøsand? Bor i firemannsbolig der ingen gidder strø fordi alle forventer at noen annen gjør det, med en sånn kasse foran huset har alle sand tilgjengelig. Helst en billig en... Siter
Lillekrapyl Skrevet 16. Januar 2016 Rapporter Skrevet 16. Januar 2016 På 29.11.2015, 13.06.36, Krutsi skrev: Finner ikke at de har smågodt i det hele tatt på siden dems, bare samleposer.. :-/ Nå selges de i smågodtavdelingen til Meny! Kjøpte selv der idag. Mener jeg så de på Kiwi også en dag. 1 Siter
TrasselTrollet Skrevet 18. Januar 2016 Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 Någon som vet om sådan här sprej finns att köpa i Norge?http://www.smartasaker.se/sv/artiklar/reflexspray-husdjur-och-pals.html Inte för att jag skulle våga använda det på djuren men fäster det på andra material än päls är det ju supersmart till kläder och annat tillsammans med riktiga reflexer. Siter
Polfarer Skrevet 18. Januar 2016 Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 Akkurat nå, TrasselTrollet skrev: Någon som vet om sådan här sprej finns att köpa i Norge?http://www.smartasaker.se/sv/artiklar/reflexspray-husdjur-och-pals.html Inte för att jag skulle våga använda det på djuren men fäster det på andra material än päls är det ju supersmart till kläder och annat tillsammans med riktiga reflexer. Felleskjøpet og XXL har tror jeg Siter
TrasselTrollet Skrevet 18. Januar 2016 Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 Akkurat nå, Polfarer skrev: Felleskjøpet og XXL har tror jeg Så bra! Tusen tack! :) Siter
Paranomia Skrevet 18. Januar 2016 Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 Sånne kjeledresser i fysisk butikk? Har sett på jula og biltema, men liker ikke helt hvordan de ser ut. Vil ha sånn ^ Siter
Recommended Posts