Kiyomi Skrevet 6. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Den evige gjette-pessimisten sier; 3 hanner og 1 tispe 4 valper er ikke spesielt pessimistisk gjetting på en rase som shibaen altså. Siter
Mud Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Jeg skal spørre A jeg. Han avslørte jo Kiyomi som den egentlige moren sin i fjor sommer, så hun har vel fortalt han hvor mange søsken han får. I'll keep you updated 1 Siter
Kiyomi Skrevet 6. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Jeg skal spørre A jeg. Han avslørte jo Kiyomi som den egentlige moren sin i fjor sommer, så hun har vel fortalt han hvor mange søsken han får. I'll keep you updated Oliver gjettet fire! Jeg er så spent! Siter
Kiyomi Skrevet 7. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2015 Frøkna har vært opp og ned i temp de siste dagene. Stort sett mellom 37.3 og 37.8, nå har den droppet til 36.8. 1 Siter
Mud Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Skrevet 7. Januar 2015 A gjetter 3. Kjønnsfordelingen er uviss, eventuelt er de hermafroditter. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Skrevet 7. Januar 2015 Jeg tipper en av hver.Jeg har kjent minst tre, og trur det er minst en til! 1 Siter
Kiyomi Skrevet 7. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2015 Jeg tipper en av hver. Isåfall er de ganske svære! Hun har lagt på seg ca 2.3 kg siden rundt uke 3 og det er nok stort sett bare magen! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Morgenføderen Kiyomi leverer! Tempfall i går, litt lett graving på kvelden, testing av valpekasse mot biabed'en fra forrige fødsel. Valget falt igjen på siste, sjøl om Anette forteller at hun føder litt all over the place. Så langt har vi to tisper og en hannhund, alle røde, og en fjerde på vei! Tispe 1: 222 gram Hannhund 1: 252 gram Tispe 2: 262 gram 9 Siter
Mud Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Nå ble det party i stua !! Hurra for Kiyomi! ! 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Så kom sistemann. Herregud. Tre tisper og to hanner. Tispe 3: 254 gram Hann 2: 244 gram 7 Siter
Mud Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Så kom sistemann. Herregud. Tre tisper og to hanner. Tispe 3: 254 gram Hann 2: 244 gram Det var det jeg sa! Endelig gjettet jeg riktig Siter
Kiyomi Skrevet 8. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Det var det jeg sa! Endelig gjettet jeg riktig En valp i premie, var det? Herregud, dette er helt uvirkelig. FEM (!!!) valper og veldig fin kjønnsfordeling. Fin vekt på alle, aktive og veldig med. Kiyomi er en helt fantastisk mor, og "Supermom" får en helt ny betydning når man på egenhånd tar imot valp nr 5, steller og ordner og fortsatt har full kontroll på alle de fire andre. Vi hadde litt startproblemer i natt, men det var bare tålmodighet som manglet. Takk @ som er våken til alle døgnets tider, det er veldig godt å bare snakke med noen når man blir litt småhysterisk hundemamma. 7 Siter
Mud Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 En valp i premie, var det? Herregud, dette er helt uvirkelig. FEM (!!) valper og veldig fin kjønnsfordeling. Fin vekt på alle, aktive og veldig med. Kiyomi er en helt fantastisk mor, og "Supermom" får en helt ny betydning når man på egenhånd tar imot valp nr 5, steller og ordner og fortsatt har full kontroll på alle de fire andre. Vi hadde litt startproblemer i natt, men det var bare tålmodighet som manglet. Takk @ som er våken til alle døgnets tider, det er veldig godt å bare snakke med noen når man blir litt småhysterisk hundemamma. Ehm... Skulle gjerne tatt i mot premien, men må desverre avstå Så flott kull!! Kiyomi er super Gratulerer til hele gjengen Siter
Tekopp Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Gratulerer Gleder meg til hyppige oppdateringer i tråden 1 Siter
Malinka Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Gratulerer med et flott kull!! 1 Siter
Bikipile Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Gratulerer Herregud, nå sitter jeg og griner på dine vegne 2 Siter
MaritaS Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Supervalper til supermammaen. Gratulerer Kiyomi ♡ og Anette! 2 Siter
Annegru Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Skrevet 8. Januar 2015 Så moro! Gratulerer så mye! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Recommended Posts