Minhund Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Jeg har en 4 måneder gammel valp som tisser inne av og til. Hvor lenge er det vanlig at valpen tisser inne? Siter
Kaja Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Det er helt individuelt og umulig å svare på. Siter
Garp Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Men ved 4 mnd gammel er ikke uvanlig at de tisser inne fremdeles Siter
Malamuten Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Kommer helt an på, både hvor raskt akkurat din hund tar det (det er veldig individuelt) og også hvor flink du er til å ta den med ut til riktig tid. Det kan variere fra 3 mnd til 7-8 mnd, helt umulig å si. Men det meste er normalt. Synes du derimot at tissingen blir verre og ikke bedre så kan det være en ide å sjekke for urinveisinfeksjon. Hunder kan få det akkurat som oss mennesker og da kan de jo bla bli dårligere til å holde seg og må tisse oftere enn vanlig. Siter
Gjest Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Min var 6 mnd. da vi kunne kalle han husrein Siter
Lillekrapyl Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Vår er 4 mnd, og ikke renslig enda. Siter
Tuvane Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Min valp er 4,5 mnd og har vært så å si ren i 1,5 mnd. Det skjedde et uhell for et par uker siden da hun ble kjempeglad og gira, men ellers sier hun fra når hun må ut. Siter
Gjest Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Vi hadde siste uhell inne når han var 7 mnd. Veldig individuelt! Siter
SynneWoll Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Min er nå 3,5 mnd og tørr ikke å kalle han helt husren enda. Men han er blitt flink å gi beskjef når han må ut Siter
Crush Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Mi er 4 mnd nå, og har ikke hatt uhell inne på ei stund, iallefall et par uker tror jeg. Det er veldig individuelt, og jeg tror det meste avhenger på eieren (Som her kan være litt sløv av og til) ;-) Siter
:)Kine Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Jeg har hatt ei som var husrein ved 8 uker og en som var husrein ved 6-7 måneder. Det er store individuelle forskjeller. Siter
Angelfeather Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Vår er 4mnd nå og enda ikke stueren. Hun går som regel til døren, men hun lager ikke noe lyd og man må være veldig rask til å oppdage henne og gå ut da hun ikke står ved døren og holder seg. Siter
Martesofie Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Vår på 4 mnd er nesten husren:) uhell innimellom men mest når han er gira.Sent from my iPad using Tapatalk Siter
Feline Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Min valp hadde siste uhell inne ved ca 7 mnd alder... Hun er nå 9 mnd, og jeg passer fortsatt litt på når vi er på besøk hos andre med mange tepper f.eks, er ikke 100 % trygg Følte selv jeg var flink å gå ut med henne ofte og "fulgte boka"... Med flere av kullsøskenene også tok det 7 mnd før de ble husreine faktisk... Siter
Bikkjehuset.no Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Skrevet 7. Juli 2014 Det kommer vel også litt ann på jobben oppdretter har gjort med valpene, og hvor flink du er til å hindre uhell. Min var husrein når han kom i hus ved 9ukers alder, hadde aldri et uhell inne Siter
Recommended Posts