Gjest Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Jeg kan ordne med noe premier, under forutsetning av at noen andre hjelper til litt også. Jeg vil tro sjefen min kan sponsre oss litt, og jeg har også litt kontakter hos diverse. Supert, gull verd Redigerte deg inn i innlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Åååå, håper dere får det til i år også, var så koselig i fjor å lese hvordan det gikk med alle og se bilder Dumt Oslo er så usentralt - ellers skulle jeg også kommet Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Vi skulle jo gjerne ha deltatt både på LP (mest sannsynlig kl 1) og RL (1 eller 2), men stiller gjerne opp som skriver el. Om det ikke stilles noe videre krav til erfaring enn egen deltakelse tidligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 @Marie - Jeg kan godt dømme matchshowet, om det er det du mener med å ordne? Ellers trengs det et bord for bedømmelse av småraser, noen tar imot påmeldinger, en cup-mal (jeg har liggende), loddtrekning om startrekkefølgen, og premie til de X beste (eventuelt en symbolsk deltagerpremie til de som slås ut fortløpende) - det krever mye mindre stæsj enn LP Om jeg kan den helga, that is, så kan jeg hjelpe til med det jeg kan, jeg har arrangert noen utstillinger og matchshow etter hvert. @maysofie - vi har tidligere byttet på, slik at de som vil konkurrere får gjort det, selv om de også hjelper til med skriving, også videre. Vi er superfleksibe på et sånt uformelt treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 http://hundesonen.no/forum/topic/74754-avstemning-valg-av-helg-til-sonenmersterskap-stenger-17/ avstemning om helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Oooh! .. Og jrg må betale for i fjor tror jeg Glemte det helt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 @Marie - Jeg kan godt dømme matchshowet, om det er det du mener med å ordne? Ellers trengs det et bord for bedømmelse av småraser, noen tar imot påmeldinger, en cup-mal (jeg har liggende), loddtrekning om startrekkefølgen, og premie til de X beste (eventuelt en symbolsk deltagerpremie til de som slås ut fortløpende) - det krever mye mindre stæsj enn LP Om jeg kan den helga, that is, så kan jeg hjelpe til med det jeg kan, jeg har arrangert noen utstillinger og matchshow etter hvert. @maysofie - vi har tidligere byttet på, slik at de som vil konkurrere får gjort det, selv om de også hjelper til med skriving, også videre. Vi er superfleksibe på et sånt uformelt treff. Det hjelper masse Påmeldinger, startrekkefølge osv. er ikke noe problem å ordne og vi samler jo inn premier til alt. Var bare jeg som ble litt svett av tanken på å arrangere utstilling, det er liksom ikke helt mitt felt. Men ikke like vanskelig som jeg innbilte meg tydeligvis Håper virkelig det er en helg du kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Det hjelper masse Påmeldinger, startrekkefølge osv. er ikke noe problem å ordne og vi samler jo inn premier til alt. Var bare jeg som ble litt svett av tanken på å arrangere utstilling, det er liksom ikke helt mitt felt. Men ikke like vanskelig som jeg innbilte meg tydeligvis Håper virkelig det er en helg du kan Siden det er matchshow, trengs ikke kritikker. Og det er ingen gruppefinaler og slikt, siden alt er i cupformatet. Det er ingen individuell premiegrad til hver enkelt hund, men en enkel "du er best, du går videre"-vurdering. Matchshow er noe av det mest ukompliserte en kan arrangere, tror jeg Jeg har svart på pollen, så får vi se når det blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jeg er dum og fikk ikke helt til den pollen jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Stemte 20 sept, fordi det er eneste dagen Heidi kan, og jeg er avhengig av henne om vi kan ta turen bort Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jeg er dum og fikk ikke helt til den pollen jeg... Du trykker ja for om du kan. Yes I parantes er on du trengs, dvs du er egentlig ikke helt ledig. Og nei er nei :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Du trykker ja for om du kan. Yes I parantes er on du trengs, dvs du er egentlig ikke helt ledig. Og nei er nei :-) Å herregud... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Kunne sikkert vært moro. Selv om mine hunder ikke kan det spøtt av LP eller rally får se hvilken helg det ender med før jeg vet noe mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Vil jo delta på alt jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Dumt Oslo er så usentralt - ellers skulle jeg også kommet Signerer denne, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Åååå, håper dere får det til i år også, var så koselig i fjor å lese hvordan det gikk med alle og se bilder Dumt Oslo er så usentralt - ellers skulle jeg også kommet Sent from my iPhone using Tapatalk Signerer denne, jeg. Det er ikke begrenset til Oslo. Fritt fram å arrangere i andre deler av landet også! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Signerer denne, jeg. Som simira sier, FRITT FRem altså, hvert år er det noen som klager på at det blir i oslo, men det er jo fordi mesteparten bor rundt Oslo områdene (pluss mange reiser faktisk dit) og de som arrangerer og setter igang bor i Oslo områdene. Dere står jo HELT fritt til å arrangere sonenmesterskap på hordaland og sandnes og hvor enn dere vil, dette er jo helt uoffisielt og bare for gøy så bare samle dere og lag det en dag da, post bilder og resultater! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Tror ikke det er nok soniser aktive i Sandnes/Stavanger-området til å lage noe her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Det er ikke begrenset til Oslo. Fritt fram å arrangere i andre deler av landet også! Som simira sier, FRITT FRem altså, hvert år er det noen som klager på at det blir i oslo, men det er jo fordi mesteparten bor rundt Oslo områdene (pluss mange reiser faktisk dit) og de som arrangerer og setter igang bor i Oslo områdene. Dere står jo HELT fritt til å arrangere sonenmesterskap på hordaland og sandnes og hvor enn dere vil, dette er jo helt uoffisielt og bare for gøy så bare samle dere og lag det en dag da, post bilder og resultater! Må bare klargjøre at min kommentar var ikke for å klage altså, mer en intern spøk fordi jeg bor uti gokk langt oppi nord og alle sier bestandig at jeg bor så usentralt men jeg pleier å si at det er Oslo som er usentralt for meg Synes det er fantastisk at dere arrangerer Sonenmesterskap og jeg håper at jeg et år har råd og tid til å komme og være sammen med dere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Tror ikke det er nok soniser aktive i Sandnes/Stavanger-området til å lage noe her. Det er da en håndfull, om du tar med Haugesund, og kanskje litt ned mot Kr sand også? (ja, folk kjører et par timer til Oslo for å komme også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Må bare klargjøre at min kommentar var ikke for å klage altså, mer en intern spøk fordi jeg bor uti gokk langt oppi nord og alle sier bestandig at jeg bor så usentralt men jeg pleier å si at det er Oslo som er usentralt for meg Synes det er fantastisk at dere arrangerer Sonenmesterskap og jeg håper at jeg et år har råd og tid til å komme og være sammen med dere Jeg kjører iallefall ikke opp i gokk på mesterskap på øya di Det hadde nok bare tatt med 16 timer med bil eller noe? :-p 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jeg kjører iallefall ikke opp i gokk på mesterskap på øya di Det hadde nok bare tatt med 16 timer med bil eller noe? :-p Jojo kom kom Da hadde vi jo blitt hele to deltagere Rundt 16 timer ja - en liten biltur bare 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Moro! Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Jeg har stemt, men det er vel egentlig bare avstemming på hvilken helger jeg har fri fra jobb. Jeg håper jo jeg sitter hjemme med ett valpekull egentlig *ler* Så skulle stemmen min være vektene på noen måte og jeg har valpekull - stryk den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Jeg har stemt, men det er vel egentlig bare avstemming på hvilken helger jeg har fri fra jobb. Jeg håper jo jeg sitter hjemme med ett valpekull egentlig *ler* Så skulle stemmen min være vektene på noen måte og jeg har valpekull - stryk den Valpene må da sosialiseres de også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts