Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskap 2014?


Gjest
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ordne med noe premier, under forutsetning av at noen andre hjelper til litt også. :) Jeg vil tro sjefen min kan sponsre oss litt, og jeg har også litt kontakter hos diverse. :)

Supert, gull verd :flowers:

Redigerte deg inn i innlegget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er ikke begrenset til Oslo. Fritt fram å arrangere i andre deler av landet også!

Herlig! Jeg vet ikke om jeg kan enda. Men altså, vi er jo dreamteam?!

Hva inneholder egentlig en sånn dag da? For oss som aldri har deltatt

@Marie - Jeg kan godt dømme matchshowet, om det er det du mener med å ordne?

Ellers trengs det et bord for bedømmelse av småraser, noen tar imot påmeldinger, en cup-mal (jeg har liggende), loddtrekning om startrekkefølgen, og premie til de X beste (eventuelt en symbolsk deltagerpremie til de som slås ut fortløpende) - det krever mye mindre stæsj enn LP ;)

Om jeg kan den helga, that is, så kan jeg hjelpe til med det jeg kan, jeg har arrangert noen utstillinger og matchshow etter hvert.

@maysofie - vi har tidligere byttet på, slik at de som vil konkurrere får gjort det, selv om de også hjelper til med skriving, også videre. Vi er superfleksibe på et sånt uformelt treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Marie - Jeg kan godt dømme matchshowet, om det er det du mener med å ordne?

Ellers trengs det et bord for bedømmelse av småraser, noen tar imot påmeldinger, en cup-mal (jeg har liggende), loddtrekning om startrekkefølgen, og premie til de X beste (eventuelt en symbolsk deltagerpremie til de som slås ut fortløpende) - det krever mye mindre stæsj enn LP ;)

Om jeg kan den helga, that is, så kan jeg hjelpe til med det jeg kan, jeg har arrangert noen utstillinger og matchshow etter hvert.

@maysofie - vi har tidligere byttet på, slik at de som vil konkurrere får gjort det, selv om de også hjelper til med skriving, også videre. Vi er superfleksibe på et sånt uformelt treff.

Det hjelper masse :) Påmeldinger, startrekkefølge osv. er ikke noe problem å ordne og vi samler jo inn premier til alt. Var bare jeg som ble litt svett av tanken på å arrangere utstilling, det er liksom ikke helt mitt felt. Men ikke like vanskelig som jeg innbilte meg tydeligvis :) Håper virkelig det er en helg du kan :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper masse :) Påmeldinger, startrekkefølge osv. er ikke noe problem å ordne og vi samler jo inn premier til alt. Var bare jeg som ble litt svett av tanken på å arrangere utstilling, det er liksom ikke helt mitt felt. Men ikke like vanskelig som jeg innbilte meg tydeligvis :) Håper virkelig det er en helg du kan :D

Siden det er matchshow, trengs ikke kritikker. Og det er ingen gruppefinaler og slikt, siden alt er i cupformatet.

Det er ingen individuell premiegrad til hver enkelt hund, men en enkel "du er best, du går videre"-vurdering.

Matchshow er noe av det mest ukompliserte en kan arrangere, tror jeg :) Jeg har svart på pollen, så får vi se når det blir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, håper dere får det til i år også, var så koselig i fjor å lese hvordan det gikk med alle og se bilder :D Dumt Oslo er så usentralt - ellers skulle jeg også kommet :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Signerer denne, jeg. :D

Det er ikke begrenset til Oslo. Fritt fram å arrangere i andre deler av landet også! ;)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne, jeg. :D

Som simira sier, FRITT FRem altså, hvert år er det noen som klager på at det blir i oslo, men det er jo fordi mesteparten bor rundt Oslo områdene (pluss mange reiser faktisk dit) og de som arrangerer og setter igang bor i Oslo områdene. Dere står jo HELT fritt til å arrangere sonenmesterskap på hordaland og sandnes og hvor enn dere vil, dette er jo helt uoffisielt og bare for gøy :) så bare samle dere og lag det en dag da, post bilder og resultater!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke begrenset til Oslo. Fritt fram å arrangere i andre deler av landet også! ;)

Som simira sier, FRITT FRem altså, hvert år er det noen som klager på at det blir i oslo, men det er jo fordi mesteparten bor rundt Oslo områdene (pluss mange reiser faktisk dit) og de som arrangerer og setter igang bor i Oslo områdene. Dere står jo HELT fritt til å arrangere sonenmesterskap på hordaland og sandnes og hvor enn dere vil, dette er jo helt uoffisielt og bare for gøy :) så bare samle dere og lag det en dag da, post bilder og resultater!

Må bare klargjøre at min kommentar var ikke for å klage altså, mer en intern spøk fordi jeg bor uti gokk langt oppi nord og alle sier bestandig at jeg bor så usentralt men jeg pleier å si at det er Oslo som er usentralt for meg :D Synes det er fantastisk at dere arrangerer Sonenmesterskap og jeg håper at jeg et år har råd og tid til å komme og være sammen med dere :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er nok soniser aktive i Sandnes/Stavanger-området til å lage noe her. :)

Det er da en håndfull, om du tar med Haugesund, og kanskje litt ned mot Kr sand også? (ja, folk kjører et par timer til Oslo for å komme også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare klargjøre at min kommentar var ikke for å klage altså, mer en intern spøk fordi jeg bor uti gokk langt oppi nord og alle sier bestandig at jeg bor så usentralt men jeg pleier å si at det er Oslo som er usentralt for meg :D Synes det er fantastisk at dere arrangerer Sonenmesterskap og jeg håper at jeg et år har råd og tid til å komme og være sammen med dere :ahappy:

Jeg kjører iallefall ikke opp i gokk på mesterskap på øya di :rofl: Det hadde nok bare tatt med 16 timer med bil eller noe? :-p

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg har stemt, men det er vel egentlig bare avstemming på hvilken helger jeg har fri fra jobb. Jeg håper jo jeg sitter hjemme med ett valpekull egentlig *ler*

Så skulle stemmen min være vektene på noen måte og jeg har valpekull - stryk den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stemt, men det er vel egentlig bare avstemming på hvilken helger jeg har fri fra jobb. Jeg håper jo jeg sitter hjemme med ett valpekull egentlig *ler*

Så skulle stemmen min være vektene på noen måte og jeg har valpekull - stryk den :P

Valpene må da sosialiseres de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...