Gå til innhold
Hundesonen.no

Ustream


Ane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hm... nope. Men det med pappesker og bein høres lurt ut.. Er jeg rar som synes Meesha er kul? Jeg hører liksom 'reparere, separere, makulere.....' med pompel og pilt- stemme i hodet mitt av å se

Jeg får lyst til å gi deg et for å skrive dette. Åh, det er så deilig. I forgårs lukket jeg burdøra med en gang jeg kom hjem. Den har ikke vært åpnet siden. I helgen skal jeg putte buret i boden

hahahahaha, hundefolk er gale <3

Nye hunden er alene hjemme i dag. Hun ligger i bur fordi det er det hun har gjort i seks år, men skal avvennes. Om noen sjekker innom og hører hun bråker, si ifra. Ligger under ninaogmaya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye hunden er alene hjemme i dag. Hun ligger i bur fordi det er det hun har gjort i seks år, men skal avvennes. Om noen sjekker innom og hører hun bråker, si ifra. Ligger under ninaogmaya

Hører ingenting nå iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke streamet i dag da jeg forsov meg og ikke rakk å sette opp, men McGyver-løsninga mi på sengen funka! INGENTING ødelagt, Meesha var såpass rolig da jeg kom hjem at JEG måtte gire HAN opp for å få skikkelig "velkommen-hjem-kos". Satte inn to pappesker, en liten oppi en stor og et tyggebein mellom de to (sånn at han måtte jobbe for å få det ut). Pappeskene så urørte ut, jeg har glemt å sjekke om tyggebeinet er oppspist.

Åååå jeg er så glad :)

I morgen jobber jeg senvakt så da skal jeg streame igjen.

(McGyver-løsninga innebærer forøvrig å legge et tørkestativ oppå senga slik at det er mykt bare på nedre halvdel, hvor den tunge dobbeldyna ligger brettet dobbelt. Oh well, if it works, it works!)

Men dere som så Meesha i går; dere mener at det er kjedsomhet som gjør at han ødelegger, ja? (Altså ikke den dagen hvor han var i bur, men da han var på soverommet)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke streamet i dag da jeg forsov meg og ikke rakk å sette opp, men McGyver-løsninga mi på sengen funka! INGENTING ødelagt, Meesha var såpass rolig da jeg kom hjem at JEG måtte gire HAN opp for å få skikkelig "velkommen-hjem-kos". Satte inn to pappesker, en liten oppi en stor og et tyggebein mellom de to (sånn at han måtte jobbe for å få det ut). Pappeskene så urørte ut, jeg har glemt å sjekke om tyggebeinet er oppspist.

Åååå jeg er så glad :)

I morgen jobber jeg senvakt så da skal jeg streame igjen.

(McGyver-løsninga innebærer forøvrig å legge et tørkestativ oppå senga slik at det er mykt bare på nedre halvdel, hvor den tunge dobbeldyna ligger brettet dobbelt. Oh well, if it works, it works!)

Men dere som så Meesha i går; dere mener at det er kjedsomhet som gjør at han ødelegger, ja? (Altså ikke den dagen hvor han var i bur, men da han var på soverommet)

Du bør virkeig ikke gire han opp når du kommer hjem! Ut og inn som om det er hhlt vanlig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør virkeig ikke gire han opp når du kommer hjem! Ut og inn som om det er hhlt vanlig :)

Haha jeg vet det, vi ruslet rundt her i kanskje fem minutter før jeg begynte å klø på han og kurre til han, og DA begynte han å sprette og hoppe istedet for å bare logre lett :) Slik han gjør hver gang jeg kurrer og klør på han :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ingvildoline

For to dager siden så jeg en hund som var stresset med høy pustefrekvens, som aktivt forsøkte å bryte seg ut av buret og som peste, pep og ulte. Tydelig utilpass.

I går så jeg en hund som store deler av tiden lå avslappet og sov. Noen ganger så løftet han på hodet og så seg litt rundt(så ut som om han lyttet). Ja, han ødela madrassen, men det så for meg ut som pøbelstreker fra en unghund som kjedet seg, ikke fordi han var redd for å være alene. (Han stod heller ikke og forsøkte å komme seg ut døren e.l.) Dette vil jeg tro at han vokser av seg. :) Det var i alle fall ikke en hund som var hysterisk redd for å være alene.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ingvildoline

For to dager siden så jeg en hund som var stresset med høy pustefrekvens, som aktivt forsøkte å bryte seg ut av buret og som peste, pep og ulte. Tydelig utilpass.

I går så jeg en hund som store deler av tiden lå avslappet og sov. Noen ganger så løftet han på hodet og så seg litt rundt(så ut som om han lyttet). Ja, han ødela madrassen, men det så for meg ut som pøbelstreker fra en unghund som kjedet seg, ikke fordi han var redd for å være alene. (Han stod heller ikke og forsøkte å komme seg ut døren e.l.) Dette vil jeg tro at han vokser av seg. :) Det var i alle fall ikke en hund som var hysterisk redd for å være alene.

Jeg får lyst til å gi deg et :heart: for å skrive dette. Åh, det er så deilig.

I forgårs lukket jeg burdøra med en gang jeg kom hjem. Den har ikke vært åpnet siden. I helgen skal jeg putte buret i boden og der skal det få stå!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for barnevakt idag jenter :) Kikket innom en gang selv, da lå alle tre rett ut. Det er noe annet enn sangYmse for bare en mnd siden. Merker at han generelt har vokst litt i hodet, samt at han ikke har vært alene så mye så han kanskje har "glemt" litt.

Kommer fortsatt til å ha han med på jobb stort sett, og ha han alene dersom det er snakk om mindre enn to timer for en god stund til. Så overgangen til lenger tid går sakte men sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...