Ane Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Link til din kanal her når du er live. Kommenter gjerne til livefilmene Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 @ingvildoline Meesha sover flink! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Haha, digger at dette er blitt en greie Nå er jeg straks på jobb men jeg tar gjerne imot oppdateringer om Meesha Makulator!Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Åå, soveMeesha Fortsetter med neste episode i thrillerserien om Melvin seinere i dag om jeg skal bort. Det store spørsmålet er bare om jeg skal rette kameraet mot dørmatta eller senga hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Åå, soveMeesha Fortsetter med neste episode i thrillerserien om Melvin seinere i dag om jeg skal bort. Det store spørsmålet er bare om jeg skal rette kameraet mot dørmatta eller senga hans Er dørmatta di også svart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Åå, soveMeesha Fortsetter med neste episode i thrillerserien om Melvin seinere i dag om jeg skal bort. Det store spørsmålet er bare om jeg skal rette kameraet mot dørmatta eller senga hans Alle må kjøpe fjernstyrte webcamera så vi kan snu på det hahaha 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Hadde ustream på Ida når hun var valp, 12uker + og hjemme alene. Hun bare sov så det var kjedelig, men utrolig deilig! Lurer på å streame hundegården en dag Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Er dørmatta di også svart? Ehm. Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Da går Keo snart live. Første gang han skal være hjemme alene utenfor buret, så om han finner på å rasere senga eller slikt så må noen gjerne sende meg melding på Facebook eller SMS! Hoppe gjennom dusjen først, så fyker man på jobb PS: Beklager rotet, mitt i flytting 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Lurer på om bikkjene føler seg litt overvåket?. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Øøøø... Har Keo rømt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Lurer på om bikkjene føler seg litt overvåket?. Mine ga ikke akkurat inntrykk av det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Legg inn linker da folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Lurer på om bikkjene føler seg litt overvåket?. Tror Melvin fikk en smule prestasjonsangs i går hvertfall, han var jo ikke å se i kameraet første halvdelen jeg var vekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Meesha er jo en helt annen hund i dag. Etter madrasstuntet har han jo bare ligget og sovet. Edit: Keo er observert! Har lagt seg for å sove på gulvet ved siden av sengen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Meesha er enig med neg ang burbruk på hund Plutselig veldig kjedelig å se på da 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Både Meesha og Keo sover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Åå Meesha ligger og sover så søtt det var godt å se! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Øøøø... Har Keo rømt eller? Flyburet står åpent under der maskina står, var sikkert der en tur Vi holder enda på å gjøre oss klar til jobb, drar om en halvtime. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 @maysofie tørker vann, og Keo var flink til å rygge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 hahahahaha, hundefolk er gale <3 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Hallo! Flere linker haha! Jeg vil også overvåke hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Fant bare Keo sin link jeg Hvor er de andre? Oo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 @maysofie tørker vann, og Keo var flink til å rygge En av Keos skulte talenter er å tippe vannskåla til alle tider, alle non-tip-skålene ligger i en pappeske jeg ikke vet hvor er Noen som har fått med seg om han har laget noe særlig lyd? Edit: Eller vet hvor han er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Her er Meesha sin link http://www.ustream.tv/channel/meesha-home-alone Han sover og jeg er så glad Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts