MegaMarie Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Rett hårfarge! Vet ikke om jeg skal ta det som en kompliment eller ikke at det virker som jeg er i tjueårene siden jeg er i tredveårene Man må alltid ta det som et kompliment når noen tror man er yngre enn det man egentlig er Jeg vil ta @Siri! Dette er Siri! Eventuelt noe slikt, bare litt eldre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Her er @madam mim Fy fader, @ida, du lovte å ikke legge ut bilde av meg du. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Åhh så gøy å se du tror jeg er så vakker Er ikke så langt unna sannheten tror jeg for jeg er minst like bleik med blå øyne. Riktignok brunt hår da, men jeg er 29 Hehe Wiii, jeg var jo kjempeflink Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 (endret) Skjønner visst ikke denne tråden, jeg. Tror dere virkelig at alle andre ser ut som modeller og supervakre damer? Eller er det bare på tull? Minner meg veldig om sånne lister vi lagde på barneskolen, der den som spurte om hvem vi syns var penest, alltid sto øverst. Uansett hvos stygg hun var Ikke meningen å ødelegge moroa, altså. Her er @Margrete på en god dag : Forøvrig enig! Endret 7. Juni 2014 av Margrete 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Åhh Aya dette er SÅÅ deg! Syns faktisk hun liger på deg IRL! (åååååå grrr quoten virket seff ikke! Men det er Kate- bildet jeg tenkte på, som du selv postet i stad ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Jeg ser for meg @Djervekvinnen som en voksen, pen, "skarp" dame, som er veldig høy og veldig tynn. Markerte trekk og hun kan virke skummel og sint, men egentlig er hun snill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 *ler* Litt av en kropp gitt! Det der er meg til høsten etter alle fjellturene. fnis. I wish (og hadde blitt tvangsinnlagt på en spise klinikk av familien) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 @ingvildoline sånn ser jeg for meg deg. En ung jente i slutten av tenårene/tidlig 20 årene, søt, jordnær jente som alle liker og som er snill mot alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Skjønner visst ikke denne tråden, jeg. Tror dere virkelig at alle andre ser ut som modeller og supervakre damer? Eller er det bare på tull? Minner meg veldig om sånne lister vi lagde på barneskolen, der den som spurte om hvem vi syns var penest, alltid sto øverst. Uansett hvos stygg hun var Ikke meningen å ødelegge moroa, altså. Her er @Margrete på en god dag : Her er @madam mim ta meg ta meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 @ingvildoline sånn ser jeg for meg deg. En ung jente i slutten av tenårene/tidlig 20 årene, søt, jordnær jente som alle liker og som er snill mot alle. Åh nå ble jeg glad (Fyller 22 neste uke!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Dette er min @Ia og her kommer @Lola Pagola 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Dette er min @Ia og her kommer @Lola Pagola Omg hvor fant du bilde av meg! Hellas 2012, pynta meg før bingoen 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Man må alltid ta det som et kompliment når noen tror man er yngre enn det man egentlig er Jeg vil ta @Siri! Dette er Siri! Eventuelt noe slikt, bare litt eldre. Hahahahahhaha!!!! Det andre bildet er sånn jeg hadde ØNSKET at jeg så ut, det . Fy fader, @ida, du lovte å ikke legge ut bilde av meg du. Jeg synes du var fiiiiin, jeg Omg hvor fant du bilde av meg! Hellas 2012, pynta meg før bingoen OMG!!! :lol: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Hahahahahhaha!! Det andre bildet er sånn jeg hadde ØNSKET at jeg så ut, det . Jeg synes du var fiiiiin, jeg OMG!! :lol: Jeg syns ikke det andre bildet er langt i fra altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Jeg synes du var fiiiiin, jeg Tusen takk, @Siri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Jeg syns ikke det andre bildet er langt i fra altså Hahhaha I whish . Tusen takk, @Siri Jeg mener det av hele mitt hjerte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 @Siri ser ca slik ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 @Ozzy 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 @Aslan 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 @ ser seffe ut som Dr. Temperance "Bones" Brennan 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Hahaha, I wish! Jeg som var sikker på at noen kom til å legge ut et bilde som dette: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 @Siri ser ca slik ut Har nesten like briller da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Hahaha, I wish! Jeg som var sikker på at noen kom til å legge ut et bilde som dette: Holdt på å gjøre det, men "nææh" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 (endret) Hahaha, I wish! Jeg som var sikker på at noen kom til å legge ut et bilde som dette: Jeg var (selvfølgelig) inne på tanken. Men fant ut at det ble litt for enkelt, og gadd ikke finne noe annet. Endret 16. Juni 2014 av Vims Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 @Vims ser jeg for meg omtrent sånn her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts