psvino Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Hei folkens. Jeg henter tispen min om tre dager, og har vært MYE frem og tilbake med navn. Jeg har googlet, hørt, lest å spurt MASSE. Men jeg tenkte jeg skulle gjøre et siste forsøk med å spørre dere. Jeg vet Canis å de har mye bra, men jeg vil ha noe som er veldig sjeldent. IKKE de originale ''Stella, Bella, Mira, Kira osv'' Jeg har selv tenkt mye på: Graffi Bari Rakel Rosin Pepper Thale etc. Dette er noe av det jeg kanskje kan se for meg, men jeg får på en måte ikke den ''wow'' følelsen av noen. Trenger hjelp nå, er nesten litt desperat.. Høhø! Det kan være hva som helst altså. Dette er forresten en Rottweiler/Cane Corso mix. Siter
anna120 Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Jeg fant veldig mange hundenavn her, om du ikke allerede har sitt her da... Lykke til! http://www.rasehund.no/hundenavn/?Filter=D Siter
KristinR Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Kork Spinn Kraft Spirit Pøbel Liten Siter
Stjernesol Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Jeg liker Stella, Yatzi, Bodil, Tittei Siter
Ingridhw Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Om jeg skulle hatt en slik hund (litt brei og stor tispe) hadde jeg kalt henne Tøtta. Må bare legge til (ikke for å være negativ) men håper hunden er registrert slik at du kan bevise hva den er blanding av. Hundeloven i Norge er en "skyldig til motsatte er bevist" lov. Siter
Martesofie Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Godjenta er ett søtt navn man ikke hører så ofte, ellers så syns jeg disse er fine: Fiona Vilja Mynte Gaia Siter
psvino Skrevet 30. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Tusen takk for mange flotte navn og tips! Falt litt for Kraft Gjenstår å se hva hun passer til. Siter
KatrineogGutane Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Liker Rakel og Thale av dei du nemnte. Andre forslag: Celia Aurora Elvira Viola Becky/Beckie Felicia Lykke til med namne val og hund. Siter
Guest Yellow Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Skrevet 31. Mai 2014 Tøffe jentenavn: Alexa/Alexis. Maxine. T(h)yra Leni. Brandie. Dakota. Siter
Maxine Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Odel, Saga, Trixi, Laika, Troya, Hera, Frøya, Izzy og Linka =) Siter
Recommended Posts