Mud Skrevet 4. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Hun heter forøvrig Häxeboet Jailhouse Rock Moves på stamtavlen 3 Siter
Pingo Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Grattis med frøkna, blir spennende å følge 1 Siter
Mud Skrevet 5. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Takk Glemte å svare på et spørsmål : man stiller de ut hele oppveksten. De er gjerne ikke ferdig pelset før ved 4 års alder. Snorer og bånd er likestilt på utstilling. Siter
PrimaDonna Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Først skal hun være krøllete som nå, så skal hun bli superfluffy, så skal hun se ut som et tilfelle for mattilsynet et par år, SÅ begynner man å ane at det er en Puli og ikke et tilfelle fra en rspca episode. Håper det blir anledning, å følge utviklingen! Og spennende å følge raser en ikke har sett før! Siter
Toril Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Gratulerer så mye!!! Gleder meg til å følge henne til voksen,ferdig snål hund. 1 Siter
Mud Skrevet 5. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Hun blir jo sonenhund, så dere kommer til å få nok av bilder Siter
Gjest Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Herlighet så skjønn! Og utrolig kult navn! Håper jeg kan få treffe hennne! Siter
puddellover Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Hun så skikkelig ut som en puddelvalp, bare det er grunn nok til å 1 Siter
Mud Skrevet 5. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Takk! Ja, de er ganske like pudler i den alderen Men der man begynner å klippe puddelen skal pulien bare fortsette å gro pels frem til de har snorer en cm fra bakken. De blir ganske langpelset før pelsen snorer seg ( da "krymper" den igjen) , frem til da er det som å ha en langhåret puddel. Det blir ... interessant 3 Siter
Mud Skrevet 6. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Grønn hannhund ( som jeg hadde valgt på flekken hvis jeg skulle hatt en hund å trene med . Han var mer enn litt leken , dødskul! ) havner i Horten Da blir det to stk i Norge og begge på Østlandet 3 Siter
Red Merle Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Grønn hannhund ( som jeg hadde valgt på flekken hvis jeg skulle hatt en hund å trene med . Han var mer enn litt leken , dødskul! ) havner i Horten Da blir det to stk i Norge og begge på Østlandet Nei så kult Kanskje vi møter den på hundeklubben her da Siter
Mud Skrevet 6. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Nei så kult Kanskje vi møter den på hundeklubben her da jeg håper de skal trene litt med den. Som jeg sa til oppdretter : skulle jeg hatt noe å bruke ville jeg definitivt valgt den. Tøff, sosial, masse kamp og hurramegrundt. Han var dritsøt Får håpe du får kosemose på han Siter
Red Merle Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 jeg håper de skal trene litt med den. Som jeg sa til oppdretter : skulle jeg hatt noe å bruke ville jeg definitivt valgt den. Tøff, sosial, masse kamp og hurramegrundt. Han var dritsøt Får håpe du får kosemose på han Det håper jeg også! Da blir det i så fall første gang jeg hilser på en puli. Jeg tror faktisk aldri jeg har sett en levende en.. Bare pumier, men ikke pulier. Siter
Mud Skrevet 10. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2014 Oppdretter la ut nye bilder. Hun er så søøøøt 6 Siter
MegaMarie Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Skrevet 10. Mai 2014 For en søting Håper du poster MASSE bilder! Gratulerer Siter
LinL Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 Oppdretter la ut nye bilder. Hun er så søøøøt Åh, den der tror jeg ikke jeg hadde klart å si nei til Siter
Mud Skrevet 11. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 Hun er til å spise opp Jeg gleder meg stort! Siter
Maria Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 En MINI krøllehund! Elsker utseendet på henne. Kjære vene. Unner dere virkelig denne valpen. Gleder meg til å følge dere fremover. Jeg tror A. kommer til å få en skikkelig bestis i dette lille snor-dyret! 1 Siter
Annik Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 Mamma har ønsket seg puli i mange år, jeg husker at hun snakket om det helt fra jeg var veldig ung. Så jeg viste henne denne tråden, og nå er maset hennes om hvor mye hun ønsker seg en puli i gang igjen 1 Siter
Mud Skrevet 12. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Mamma har ønsket seg puli i mange år, jeg husker at hun snakket om det helt fra jeg var veldig ung. Så jeg viste henne denne tråden, og nå er maset hennes om hvor mye hun ønsker seg en puli i gang igjen Hva er grunnen til at hun IKKE har Puli? Ledig hannhund *host* 1 Siter
Mud Skrevet 25. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Bare 4 små dager igjen ( 3 om noen timer) til vesle rabiate krabat kommer i hus. I følge oppdretter er hun fryktløs og i kronisk lykkerus. Og aktiv. Gleder oss mer og mer, selv om hodet går litt i spinn om dagen Bildet er tatt av oppdretter 7 Siter
Mud Skrevet 25. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Går unna nå, vips så er a på plass. Aporpos siste bildet - oppdretteren og Madam Mim er omtrent akkurat like flinke til å fotografere skarpt...Jeg er ikke alene lenger.... Han er faktisk ganske flink. Men sort hyper valp innendørs er jo umulig! Det er han som har tatt de finere bildene tidligere i tråden *ler* Det går sykt fort nå! Kjøpe seng i morgen. Vi har en seng, men jeg mener kurvseng er tåpelig på valp Siter
Recommended Posts