Raksha Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Får de egne valpenavn også? De MÅ være solgt til jeg skal oppover... Siter
xxx12345 Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Får de egne valpenavn også? De MÅ være solgt til jeg skal oppover... Jaja, det må de vel få! Men ta det helt med ro, de er på det nærmeste solgt allerede 2 Siter
SFX Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Gratulerer med vel overstått og ukomplisert fødsel, og en perfekt sekstett - med stilige navn! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Gratulerer med 6 fine små Jeg gjettet riktig! *bananadans* 1 Siter
Calina Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Leste Geek jeg også - grattis med sekslingene, gleder meg til bilder 1 Siter
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 All Geek to me er jo ikke et idiom Bekymret for Smulemor som kaster opp og ikke spiser. Venter på telefon fra veterinær nå. Valpisene spiser derimot veldig godt og alle har gått opp i vekt. Hann 1 leder an med sine 280g, og hann 2 (Morten minstemann) ligger sist med 200g. Siter
Symra&Pippin Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 All Geek to me er jo ikke et idiom Bekymret for Smulemor som kaster opp og ikke spiser. Venter på telefon fra veterinær nå. Valpisene spiser derimot veldig godt og alle har gått opp i vekt. Hann 1 leder an med sine 280g, og hann 2 (Morten minstemann) ligger sist med 200g. Kanskje det ble litt mye forskjellig mat for magen å jobbe med? Men hun er kanskje vant til å få det? God bedring til Smulemor! Siter
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Kanskje det ble litt mye forskjellig mat for magen å jobbe med? Men hun er kanskje vant til å få det? God bedring til Smulemor! Hun er vant til å få endel forskjellig, men det kan jo være det ble litt vel mye i går. Hun har jo ikke stålmage i utgangspunktet. Men hun går fra bebisene sine - det liker jeg ikke. Hun ligger i kassen når jeg sender henne oppi, men i dag måtte jeg hente henne ute - hadde lagt seg i gresset hun. Siter
Guest 2ne Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Greit å høre med veterinær, hun er jo åpenbart ikke helt i form når hun heller vil ligge i gresset enn inne hos valpene sine Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig! Siter
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Hun har hverken spist eller drukket i dag og slimhinnene er bleke. Hun er ikke seg selv, så langt i fra. Siter
Kaja Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Hun har hverken spist eller drukket i dag og slimhinnene er bleke. Hun er ikke seg selv, så langt i fra. Krysser alt for at det bare er noe som går fort over! Siter
roxie88 Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Er hun kald? Kan det være melkefeber? Hold oss oppdatert om hva dyrlegen sier, krysser fingre og tær for at hun snart er rask ogs sprek igjen Siter
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Er hun kald? Kan det være melkefeber? Hold oss oppdatert om hva dyrlegen sier, krysser fingre og tær for at hun snart er rask ogs sprek igjen Hun skjelver innimellom men ikke sånn som i natt. Jurlistene er myke, og temperaturen hennes er normal. Brun seig utflod. Men hun virker litt apatisk. Hadde hun vært menneske ville jeg sagt fødselsdepresjon faktisk. Siter
Raksha Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Hva sa vet? Melkefeber er skummelt. Er ikke det samme som jurbetendelse. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Valpene er så glatte og vakre! Blir litt engstelig av å lese om Smulefrøken, håper neste oppdatering er mer positiv. Tenker på dere! Siter
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Hva sa vet? Melkefeber er skummelt. Er ikke det samme som jurbetendelse. De har ikke ringt meg tilbake enda. Fikk henne til å drikke litt vann nå, med kalsium. Siter
Raksha Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Kalsium virker fort, men de skal vel helst ha det intravenøst eller i sprøyteform om det er det. Men vi krysser fingra for at hun er sitt normale selv igjen ganske fort. Siter
Guest lijenta Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Gratulere med de små og god bedring til smula Siter
Symra&Pippin Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Uff, ring til vet igjen Line, jeg blir stressa jeg. Siter
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Snakket med vet nå. De ville ha henne oppover for å dobbeltsjekke at livmora er som den skal og at det ikke ligger igjen noe. 5 Siter
Kaja Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Snakket med vet nå. De ville ha henne oppover for å dobbeltsjekke at livmora er som den skal og at det ikke ligger igjen noe. Lykke til Siter
Recommended Posts