MiO Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Gratulerer med et flott kull Fin kjønnsfordeling:- ) 1 Siter
Tabris Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 @Line - skal du beholde noen av valpene selv? Siter
tulip Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Ah, så Gryler'n har lært opp de andre musene nå? Sånn *størst først* mas blir vel snart overdøvet av *vi er flest* mas 2 Siter
xxx12345 Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Takk alle @Line - skal du beholde noen av valpene selv? Ja og nei, ei tispe skal deleies av meg og min bror og hans fru, som bort rett borti gata her. 5 Siter
Baskerville Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Å så koselig! Gratulerer så masse til både to - og firbente, dette blir kos å følge:) 1 Siter
KatrineogGutane Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Gratulera så mykje Smula og matmor Line. 1 Siter
TonjeM Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Så typisk at nettet var nede idag da jeg skulle sjekke stova! Men gratulerer en masse med små sorte rotter! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Gratulerer masse! :-)Sent from my LG-P880 using Tapatalk 1 Siter
Snoffe Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Gratulerer så mye med mini smulene 1 Siter
xxx12345 Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Noe av det morsomste med å være oppdretter er jo at man kan bestemme stamtavlenavn Som engelsklærer er jeg jo litt yrkesskadet, so here goes: Pied Piper's Apple of the Eye All Greek to Me Above and Beyond A Pretty Penny All the Rage At the Crack of Dawn 11 Siter
xxx12345 Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Gryler'n som er All the Rage, eller? Nei, han må bli at the crack of dawn - han kom jo først hehe Siter
tulip Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Nei, han må bli at the crack of dawn - han kom jo først hehe Næææææææææææh, det er for søtt navn, han må jo ha Rage som i *jegmistapuppensinne* Siter
xxx12345 Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Næææææææææææh, det er for søtt navn, han må jo ha Rage som i *jegmistapuppensinne* Ah, men all the rage betyr "noe som er fasjonabelt / noe "alle" må ha" Siter
tulip Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Ah, men all the rage betyr "noe som er fasjonabelt / noe "alle" må ha" Ja, eller alt det sinnet... Og han er sinna når'n mister puppen 2 Siter
Mud Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Jeg gleder meg hemningsløst til å se bilder av de når de blir litt mer valper Det aner meg at smulevalper har sånne søte rampeblikk 3 Siter
Tøfflus Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Noe av det morsomste med å være oppdretter er jo at man kan bestemme stamtavlenavn Som engelsklærer er jeg jo litt yrkesskadet, so here goes: Pied Piper's Apple of the Eye All Greek to Me Above and Beyond A Pretty Penny All the Rage At the Crack of Dawn Jeg leste All Geeks To Me og tenkte atte jahaja, der er den hun skal ha selv *fnis* Grattis med lommeruskene 3 Siter
xxx12345 Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Jeg gleder meg hemningsløst til å se bilder av de når de blir litt mer valper Det aner meg at smulevalper har sånne søte rampeblikk Jeg har shanghaiet en hel haug forskjellige mennesker med gode fotoskills - gled eder 5 Siter
Recommended Posts