Rocket Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Ja hun er veldig fin. Det står heller ingen plasser i rasestandard at det må være samme farge på øynene. :-)) Tok oss en liten tur ut tidligere i dag, herlig vær! Lykke så ut til å storkose seg på tur, hun løp med Pixel som aldri før Jeg er forelska Den der er farlig fin 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 så fine og søte de er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2014 I går kveld hadde vi valpene på bordet for første gang, 4 uker og 2 dager gamle - Resultatet ble litt varierende og jeg er litt kresen, så jeg legger ut de 3 som ble bra å prøver meg på de siste 3 i dag Hannhund 1 Tispe Tispe Tispe 2 Var ikke helt enig i at man kunne stå i ro på bordet, men søt som få alikevel Ei veldig glad lita jente som fikk holde valpene, som forsåvidt både fikk navn og hun tryglet mora om å få lov å ta med hjem 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 10. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2014 Søte valpiser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 15. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Valpene er 5 uker gamle, skulle egentlig prøve oss på noen oppstillingsbilder men det var rimelig umulig med så mye klegg Så her kommer noen lekebilder fra dagens utflukt Tispe: Tispe Hannhund, og tispe til høyre Det var veeeeldig tungt det her Hannhund og tispe til høyre Tispe 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2014 Jeg vil ha den siste tispen i den første posten Nydelig farge og tegninger på henne! Få se oppstillingsbilde av henne da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 16. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2014 Beklager, det har høljet ned i hele dag. Lyn og torden og gode greier. Men det stoppet ikke en gjeng ivrige valper ute på plena, jeg er usikker på om de en gang la merke til det - Til slutt måtte jeg gå inn med dem fordi jeg selv ble litt nervøs Stamtavlenavnene blir også offentlig samtidig, og med hvilken valper som fortsatt leter etter sitt hjem :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Søt den med greina var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2014 Herremin noe så søtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 24. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Valpene har blitt 6 uker gamle, og vi har 2 tisper og 2 hannhunder igjen som leter etter riktig hjem:-) Pearls Legacy`s Priya Pearls Legacy`s Sheldon Cooper Pearls Legacy`s Amy Farrah Fowler Pearls Legacy`s Penny Pearls Legacy`s Bernadette Pearls Legacy`s Rajesh 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Så fine Jeg må bare spørre. På hjemmesiden din står det at du har A, B og C kull, men så er A og C kullet temakull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 24. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Så fine Jeg må bare spørre. På hjemmesiden din står det at du har A, B og C kull, men så er A og C kullet temakull? A-Kullet er musikkinspirert som Kamelot - Center Of Universe, eller Here We go Again med Whitesnake. B Kullet har alle navn på B, mens C kullet har vi gått etter The Big Bang Theory Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Fantastiske navn!!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 27. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Tiden går forferdelig fort, for i morgen er valpene 7 uker gamle. Det ser ut til at tre av tispene har funnet seg hjem:-) Håper dere liker bildene - Jeg ble veldig fornøyd når jeg gikk gjennom dem Pearls Legacy`s Rajesh Pearls Legacy`s Priya Pearls Legacy`s Sheldon Cooper Pearls Legacy`s Bernadette Pearls Legacy`s Amy Farrah Fowler Pearls Legacy`s Penny 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 27. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Dette må du printe ut og henge på veggen, nydelig! Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Sukk! ! Ja, det var fine bilder. Skjønner at du er fornøyd Har fortsatt lyst på en liten tass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Kjempefine bilder! Og motiver! Var forresten og gikk tur med en svart whippet her om dagen. Fine de dyra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 28. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Dette må du printe ut og henge på veggen, nydelig! Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Jeg har bestilt det Sukk! ! Ja, det var fine bilder. Skjønner at du er fornøyd Har fortsatt lyst på en liten tass! Tusen takk! Jeg har også kjempelyst, men jeg kjenner jeg har nok valper ei stund fremover Kjempefine bilder! Og motiver! Var forresten og gikk tur med en svart whippet her om dagen. Fine de dyra Takk! Jeg så du hadde tagget meg ja, jeg regner med det var sønn/datter av Zorro - Elisjeba`s I. Zorro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Takk! Jeg så du hadde tagget meg ja, jeg regner med det var sønn/datter av Zorro - Elisjeba`s I. Zorro? Måtte sjekke, ser det er etter Axrace Rockstar "Jenny" og Courtborne Albus Dumbledore "Albus". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 28. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Måtte sjekke, ser det er etter Axrace Rockstar "Jenny" og Courtborne Albus Dumbledore "Albus". Ah, ja, Tromsøkullet. Vi brukte også Courtborne Albus i den samme tiden som Marita fikk låne Albus til sin svenske Jenny. Vår Enya (Hun hvite) er da halvsøster med det kullet Black&White Ja, også er jo Lykke mi datter av Sirius, som er bror av Albus. Litt gøy å få et bilde hvor alle satt sammen ;-) Fra V: Sheldon, Rajesh, Bernadette, Priya, Amy og Penny 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Nå ble jeg helt trist, som ikke bare kan ta en med meg hjem. Aner ikke hva jeg skal med en whippet, men.... Fantastiske bilder - jeg elsker å komme over tråder jeg ikke har lagt merke til før Og elsker navnene 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 28. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Nå ble jeg helt trist, som ikke bare kan ta en med meg hjem. Aner ikke hva jeg skal med en whippet, men.... Fantastiske bilder - jeg elsker å komme over tråder jeg ikke har lagt merke til før Og elsker navnene Awww Jeg skjønner ikke at man ikke kan ha Whippet jeg Og tusen takk! Jeg er en stor fan av The Big Bang T, så dette passet alt for bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Awww. Har så lyst på valp derfra. Priya og Sheldon som er favorittene. Har lyst på frisk løpehund. Elsker å se mynder løpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 28. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Awww. Har så lyst på valp derfra. Priya og Sheldon som er favorittene. Har lyst på frisk løpehund. Elsker å se mynder løpe. De er vanskelige å ikke bli sjarmert av Priya har funnet seg hjem og flytter til Oslo. Sheldon er fortsatt ledig til riktig hjem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts