Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder blir lurt av magiker - hillarious responses!


Gjest
 Share

Recommended Posts

Hvor mange av oss lurer ikke bikkjene våre!? :lol:

Jeg er guilty as charged med at jeg storkoser meg med å "kaste" en leke og så gjemme den bak ryggen til en hund som står igjen som et spørsmålstegn, men så blir superhappy for å få kommandoen "søk" :lol:

Eller når jeg har en godbit jeg gjemmer inne i en håndduk jeg tuller sammen, det er jo rein magi bare det i følge bikkja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn superkjip og synes ikke noe om å lure hundene på den måten. :P

Lurer hundene mine hele tiden jeg :lol:

Jeg lurer på hvordan mine hunder hadde reagert på det der. Jeg tror Pim hadde kjørt "reset brain" og umiddelbart glemt godbiten, Cita hadde leitet i timesvis til hun fant den, og Tia hadde sett ut som spørsmålstegn-schäferen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :D

Eg hadde i grunn trudd dei skulle skjønt meir, men det var vel etter erfaring fra min "eg veit du har snop" hund, som ikkje aldri gir opp. :P

Ja det er jo veldig typisk at når godbiten ikke er i hånden lengre, og hunden ikke har spist den, så tilsier erfaring ofte at den ligger på gulvet. Du ser veldig mange hunder leiter på gulvet :P

Men jeg tenker, de må da lukte hvor den er etterhvert :P Utrolig morsomt å se reaksjonen deres ihvertfall! :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...