Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Det er jo mye mindre tungvindt å kunne ha hunden i kabinen, samt hyggeligere for begge parter (og billigere vel).... kan ikke være så gøy å sitte i det lasterommet mange ganger i året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Kanger, nå har jo di frøken ekstra bruner øyner også, da Eine har jo ganske mørke. Men nå er du ute og leiter med følelsene, tror jeg Når argumentet for ikke en rase er at de har sorte øyner, så er ikke helt fornuften koblet inn, vet du Er det kanskje tanken på å "erstatte" Luna som er vanskelig? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Hvorfor ikke labradoren? Hvis det eneste argumentet for 8-kilosgrensa er at du skal kunne ha med hunden i kabinen så er det ikke så voldsomt mye mer mas å sende hunden i lasterommet? Når det er det du egentlig vil ha? Hehe, jeg er ikke helt så næpe at jeg ikke forstår jeg kan ha Labradoren med i lasterom. Issuet for meg er at jeg i 90% av tilfellene reiser på noe som heter standbybillett. Det vil si at jeg ikke får være med flyet hvis det blir fullt. Det krever veldig mye ekstraarbeid å reise på en sånn billett med en hund i lasterom, og det kan potensielt bli veldig mye venting på hunden i et bur på cargorommene. Det åpenbart enkleste er derfor å ha en liten hund man kan ha i en bagg og som blir med deg wherever you go Det blir noe annet når man ser på bilder altså. Rotta har jo mørke øyne, men jeg føler likevel at de er veldig uttrykksfulle, men ser det ikke så godt på bilder. Uansett ser man jo sånt mye bedre på egne bikkjer. Stor DP i bag (34 cm) Ikke akkurat god plass, men mer enn nok altså. Han sov hele vegen, og vegra seg ikke for å oppi baggen på flyplassen heller. Ble overrasket på flyplassen hvor mange store bikkjer folk hadde i baggene Selv hadde jeg nok vært litt usikker på om jeg ville ha stappa en hund som er større (høyere og lengre) enn rotta i en sånn bag da. og et slag for DSG. Maya er lita (ca like stor som rotta), litt tyngre bare. Ca den kuleste hunden ever faktisk.. Maya var veldig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Kanger, nå har jo di frøken ekstra bruner øyner også, da Eine har jo ganske mørke. Men nå er du ute og leiter med følelsene, tror jeg Når argumentet for ikke en rase er at de har sorte øyner, så er ikke helt fornuften koblet inn, vet du Er det kanskje tanken på å "erstatte" Luna som er vanskelig? Pfhfhsshhsh tralalalalala (du har helt rett ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Jeg får mer og mer sansen for podengo av de små rasene. Kjenner en del nå, de blir brukt til alt fra LP/LC/agility til familiehunder. Morsomme små saker! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Synes du skal gå for Labbe jeg Skjønner godt hva du mener med øynene: luna4 by kajalangholm, on Flickr 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Jeg får mer og mer sansen for podengo av de små rasene. Kjenner en del nå, de blir brukt til alt fra LP/LC/agility til familiehunder. Morsomme små saker! Er de fra norge? Kjenner du til noe helse/mentalstatistikk på de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Pfhfhsshhsh tralalalalala (du har helt rett ) Det der er jo vanskelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Synes du skal gå for Labbe jeg Skjønner godt hva du mener med øynene: luna4.jpg Får ikke sedd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Er de fra norge? Kjenner du til noe helse/mentalstatistikk på de? De jeg kjenner er sunne hunder, og virker veldig stabile mentalt. De er jo veldig kvikke som mange små hunder er, men virker som de har god avknapp inne De virker på meg veldig tilpasningsdyktige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Får ikke sedd! Går nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Går nå Ah, ja, AKKURAT hva jeg mener. Goddamn it you labradors Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Hehe, jeg er ikke helt så næpe at jeg ikke forstår jeg kan ha Labradoren med i lasterom. Issuet for meg er at jeg i 90% av tilfellene reiser på noe som heter standbybillett. Det vil si at jeg ikke får være med flyet hvis det blir fullt. Det krever veldig mye ekstraarbeid å reise på en sånn billett med en hund i lasterom, og det kan potensielt bli veldig mye venting på hunden i et bur på cargorommene. Det åpenbart enkleste er derfor å ha en liten hund man kan ha i en bagg og som blir med deg wherever you go Maya var veldig søt Hun er veldig søt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Italiener kommer vel i lever og blå, da får du lysere øyne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Hvorfor går du ikke får Italiener hvis det er det du vil ha (sånn utenom Labbe)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Hvorfor går du ikke får Italiener hvis det er det du vil ha (sånn utenom Labbe)? Vi er to i huset, og han mister her er mest inne på at vi skal ha oss en "tøff jakthund" eller en rottweiler…. Skal jeg selge inn en hund i knehøyde-størrelse så er ikke italiensk mynde det beste kortet liksom Men jeg kan jo egentlig bare ta en sjefsavgjørelse lell, veit han kommer til å digge den om det blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Vi er to i huset, og han mister her er mest inne på at vi skal ha oss en "tøff jakthund" eller en rottweiler…. Skal jeg selge inn en hund i knehøyde-størrelse så er ikke italiensk mynde det beste kortet liksom Men jeg kan jo egentlig bare ta en sjefsavgjørelse lell, veit han kommer til å digge den om det blir Skjønner. Det er ikke alltid like greit med de mennene som skal ha seg "stor, tøff" hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Vi er to i huset, og han mister her er mest inne på at vi skal ha oss en "tøff jakthund" eller en rottweiler…. Skal jeg selge inn en hund i knehøyde-størrelse så er ikke italiensk mynde det beste kortet liksom Men jeg kan jo egentlig bare ta en sjefsavgjørelse lell, veit han kommer til å digge den om det blir Kommer ikke dp i b&t? Miniatyr-dobermann. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Russisk toy terrier eller Engelsk toy terrier En black/tan dverg pincher er litt matco da. Av de små hundene. Bare kle på den et tøft pigghalsbånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Russisk toy terrier eller Engelsk toy terrier En black/tan dverg pincher er litt matco da. Av de små hundene. Bare kle på den et tøft pigghalsbånd Jeg tror ikke ETT'en kommer uten lyd. Ikke de jeg har møtt ihvertfall... (kjenner en oppdretter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Har inntrykk av de fleste små hunder har det. Enn Manchester terrier, blir de for store? Hva med chinese crested Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Kommer ikke dp i b&t? Miniatyr-dobermann. Jepp, de er utrolig kule. Skulle ønske man kunne plukket med seg en masse hunder også hatt de i hus ca 1 uke Så man fikk følt på pros and cons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Du får spørre om du kan ta en ukes praksisplass her: http://www.osloby.no/nyheter/Barnehage-og-spabehandling-til-Fido-7476502.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Vi er to i huset, og han mister her er mest inne på at vi skal ha oss en "tøff jakthund" eller en rottweiler…. Skal jeg selge inn en hund i knehøyde-størrelse så er ikke italiensk mynde det beste kortet liksom Men jeg kan jo egentlig bare ta en sjefsavgjørelse lell, veit han kommer til å digge den om det blir Min ønsker seg minibull, men er ikke han som går lange turer eller står opp på natten om hunden er dårlig i magen, står opp ekstra tidlig hver dag før jobb for en luftetur, steller dyret, tar seg av fôringene osv. så den overser jeg glatt. Vet ikke hvordan det er hos dere, da, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Jeg har falt pladask for podengoen etter litt research, synes du skal sjekke de ut nærmere! Hadde vært veldig gøy å følge en podengo her http://www.podengos.com/ http://www.podencoklubben.com/ http://podengoan.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts