tm100021 Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 Man kan ikke alltid være like heldig... Også litt flere bilder av de andre dyrene som bor her Og avslutter med enda et bilde av gjengen min 26 Siter
LinL Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 De er såå kule når de står så tett inntil hverandre 2 Siter
Elisabeth00 Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 Fine bilder Den blue merle langhårede må være en av de fineste colliene jeg har sett 1 Siter
tm100021 Skrevet 12. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 De er såå kule når de står så tett inntil hverandre Takk Fine bilder Den blue merle langhårede må være en av de fineste colliene jeg har sett Takk Hun er ganske nede i pels, ble barbert pga av et jerveangrep for 2 mnd siden som hun overlevde, og valper tre mnd før det igjen Håper kragen kommer tilbake, hun ser litt pussig ut rundt ørene synes jeg 2 Siter
Synnikken Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 Finingene! og skjønne skjønne Jaran Siter
førstegangs Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 For en fin gjeng du har ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Guest Yellow Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 Blue merle kortis var den som fanget mitt øye! Helt betatt, jeg. Flotte hunder resten av gjengen og. Siter
Khela Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Skrevet 12. Mars 2014 Vakre dyrene Lyra er nydelig selv om hun er nede i pels også Siter
tm100021 Skrevet 13. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Finingene! og skjønne skjønne Jaran For en fin gjeng du har ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Tusen takk Blue merle kortis var den som fanget mitt øye! Helt betatt, jeg. Flotte hunder resten av gjengen og. Enig i at hun er blikkfanger Takk Vakre dyrene Lyra er nydelig selv om hun er nede i pels også Takk! Lyra synes nok det selv også Siter
tm100021 Skrevet 13. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Føler forøvrig jeg og kamera nå begynner å bli godt kjent, og jeg har ikke behov for å selge det lenger 3 Siter
bernertryne Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Den blå langhåra var råflott! Elsker sånne mørke merle-fjes:wub:Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2 Siter
MonicaT Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Flotte bilder av en nydelig gjeng Siter
Monica123 Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Fine bilder av en flott gjeng Lyra har begynt og få igjen en del pels ser jeg Siter
MegaMarie Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Jeg liker når du bruker kamera, Lill Kjempe mange fine bilder av flokken Hvordan får du de til å stå så fint og tett i lag? Siter
turbogutten Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Det virker så utrolig harmonisk hos dere. Må jo være helt fantastisk å få vokse opp i slike omgivelser! Hadde både kaniner og høner når jeg vokste opp jeg også, men blir liksom ikke helt det samme i Oslo som det her Siter
tm100021 Skrevet 13. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Den blå langhåra var råflott! Elsker sånne mørke merle-fjes:wub: Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2 Takk, Lyra er fin Flotte bilder av en nydelig gjeng Takk: ahappy: Fine bilder av en flott gjeng Lyra har begynt og få igjen en del pels ser jeg Takk! Ja, jeg synes det har gått overaskende fort å få igjen pelsen faktisk! Men den kragen er sikkert den som tar tid Så nydelige! Takk Jeg liker når du bruker kamera, Lill Kjempe mange fine bilder av flokken Hvordan får du de til å stå så fint og tett i lag? Takk Ehm. Lokker en og en på plass der jeg vil ha dem, så sier jeg stå. Så går jeg og tar bilde mens jeg kaster en godbit foran meg i luften Det virker så utrolig harmonisk hos dere. Må jo være helt fantastisk å få vokse opp i slike omgivelser! Hadde både kaniner og høner når jeg vokste opp jeg også, men blir liksom ikke helt det samme i Oslo som det her Å tusen takk Vi trives veldig veldig godt her på landet. Om noen uker får vi 10 nye døgngamle kyllinger, det blir kos 2 Siter
LØJ Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 For en herlig gjeng hunder, kaniner høner Flott dag i sola! Siter
tm100020 Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Nydelige hunder du har, Lill! Også originalt å ikke bare se Lassiefarger (altså blå) Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Mud Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Jeg er så svak for Lyra Jeg er så misunnelig på plassen din! Siter
tm100021 Skrevet 13. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 For noen nydelige collier du har Tuusen takk For en herlig gjeng hunder, kaniner høner Flott dag i sola! Ja var en veldig fin dag. De koste seg alle sammen veldig i solen! Nydelige hunder du har, Lill! Også originalt å ikke bare se Lassiefarger (altså blå) Sent from my iPhone using Tapatalk Takk Jeg mangler tricolor da! Jeg er så svak for Lyra Jeg er så misunnelig på plassen din! Jeg er VELDIG glad i plassen vår også! Vi har et fælt hus innvendig egentlig, gammel&trekkfult, forferdelig romløsninger, lekkasjer i rør her og der... Men denne plassen og utsikten bare veier så opp at tanken på å flytte fra det... Nei. Nydelig Hvordan går det forresten med hunden som var i fight med en jerv? Takk Det er hun her Hvis du ser bittelitt i det røde er det et biiittelite parti der pelsen ikke er grodd igjen enda, men ellers er hun virkelig i topp form. Stram i kroppen, umulig å sperre inne og like teit og gæren som før Fine hundene Takk 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Fine gjengen Søte kaniner også, er litt missunnelig på det jeg har sett av hus og uteplass altså 1 Siter
Irenen Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 For en fin gjeng du har! Jeg kan bare glemme å få mine til å stille seg sånn pent ved siden av hverandre Siter
Recommended Posts