Taz Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Feil rase. *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Likte best den irske av de som ble plassert. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 BIG var fin den, men favoritten min var carin. Dette er SÅ IKKE gruppa mi Får se om hound gruppa er bedre smaksmessig for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 BIG var fin den, men favoritten min var carin. Dette er SÅ IKKE gruppa mi Får se om hound gruppa er bedre smaksmessig for meg. Ikke min gruppe heller. Ikke min type hund. Houndgruppen er litt mer spennende synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 BIG var fin den, men favoritten min var carin. Dette er SÅ IKKE gruppa mi Får se om hound gruppa er bedre smaksmessig for meg. Morsomt, for det er såå gruppa min hehe Elsker terriere, men går mer på personlighet enn utseende (men utseende matcher gjerne). Ble den jeg første jeg la merke til som ble BIG da (selvom autocorrect ville ha den til å være glatthåret), men dem har en tendens til å gjøre det bra i gruppene Hun som har Sealyhamen gjør det jo alltid bra og jeg kjenner ei som jobber for henne, så det er jo gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Må nesten heie på elghunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Første øyekast (skrevet i hui og hast så sikkert en del stavefeil ) basenji beagle Basset petite standard dachs ruhår blodhund fox hund irsk ulvehund greyhound hamilton norsk elghund faraohund portugese podengo whippet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Syns hamiltonstøveren så flott ut sånn ved første øyekast! Ellers vet jeg ikke helt. Afghaneren er fin, skotsk hjortehund, irsk ulvehund, standard strihårsdachs kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Basenjien var fin også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Fy fader den Afghaneren var lekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg henger jo sååå etter! Måtte legge barn og sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Herlige bevegelser på basset petiten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Basset hounden... Herregud så mye hud..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Basset hounden... Herregud så mye hud..! Ja fy f.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Synes ikke at hunder med ectropion burde vinne. Selv om den basseten ikke er av de verste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Fine øyne på blodhunden. Ikke hengende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Dama som handlet borzoi'en var distraherende, hun tok vekk litt fokuset fra hunden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Æsj, ser ut som det er opprydding nå. jaja, pleier somregel å gå glipp av det uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Dama som handlet borzoi'en var distraherende, hun tok vekk litt fokuset fra hunden. Hun var jo så søt hehe, men enig, jeg så nesten ikke noe på den nydelige zoien 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Likte basenjien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Fine øyne på blodhunden. Ikke hengende. Var ikke så lett å se synes jeg, men det jeg fikk se så bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Ugh.. De to langhårede dachsene som har vært ser ut som brystkassa subber i gulvet :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 (endret) Likte ikke standard glatthåret dachsen. Den så litt tjukk ut også. Edit. Likte standard strihåret dachsen. Endret 7. Mars 2014 av Taz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Æsj, ser ut som det er opprydding nå. jaja, pleier somregel å gå glipp av det uansett spoooole! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Fantastisk strihåret standard dachs! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts