Monab88 Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 3 favoritter blandt de 4 plasserte i begge gruppene, da er jeg fornøyd Ah, jeg elsker å se på pene hunder! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Hva heter aussien? Er på mobil og får ikke letet gjennom tråden Energies-paparazzi-energie des costys du tomberg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Var veldig lite som imponerte meg stort i pastoral gruppa. Samojeden var en av de få, og er glad for at den vant for å si det sånn! I working gruppa synes jeg kvaliteten var mye høyere, og en av favorittene mine vant gruppa, så da er jeg fornøyd! Grandisen synes jeg også var dritfin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Haha, eg fann ikkje att tråden, trudde denne var kun utstilling. Så mange fine, og sjukt flinke hundar. Skal få med meg mest mogleg i morgon og. For mitt utrente auge var alle saman finast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Willy er finere enn briarden der Han ER er bra briard, den vinneren, men jeg hadde ønsket meg mye mer sprut og utstråling ja (men det er liksom sånn de fleste briarder ser ut i ringen i andre land...). Jeg er også litt skuffa over kvaliteten i pastoralgruppa - skjønt jeg så ikke alle da. Det var ikke mange wow-hunder nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Heier på bardis og puli! 2 av 2 plasserte. Dommerutdanning neste! Eller, nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Æsj.. Jeg misset livesendingen i dag. Men fikk med meg at Alex gjorde det super, såklart! Han er forøvrig norskEID (tidligere svensk-eid), men opprinnelig amerikaner. Ble vel BIS 1 eller 2 ganger på NKK-utstilling i fjor. Moro at han er så konsis i alle fall. Og ikke minst - at han gjør det bra selv om han er 8,5 år gammel! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Malamuten var også norskoppdrettet, det fikk jeg ikke med meg! Ble BIR i fjor også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Da er det endelig gruppe 3 da Trooor det kun er en Nordmann med Staff som stiller (Engelsk oppdretta selvfølgelig ) Skulle gjerne vært der med Tuva, men føler det liksom ikke er noe poeng med så mange påmeldte Tror det er 413 påmeldte... Jaja hun er jo kvalifisert for livsstid, så kanskje en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Herregud, så styggsøt den blue merle blandingen var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Noen som har link til direktesendingen i dag. Kommer bare inn på små snutter. Vil jo se alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Noen som har link til direktesendingen i dag. Kommer bare inn på små snutter. Vil jo se alt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Haha kul saluki! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Herlig, og gøy at det er litt rampete hunder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Puh. Plasserte i alle fall ikke den schäfersaken først. Likte ikke aussien heller. Skikkelig kresen i dag jeg. *ler* Vi stiller i samme kategori slår jeg fast nå - jeg syntes pastoral gruppen var gørrkjedelig i år - det var to lyspunkter i motsetning til tidligere år og det var at to av belgerne virkelig KOSTE seg i ringen (svartingen og laeken) - det er sjelden man ser så fornøyde belgere på Crufts. Elles digget jeg samojeden som etter min mening var den ENESTE av gjengen i den gruppen som hadde utstråling og attitude (healeren og pembroken var søte da). Digget samojeden, glad den vant - resten var så kjedelig at det spilte ingen rolle hvordan de ble plassert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg er fortsatt snurt for at laeken ikke ble plassert, selv om jeg er veldig åpen for at det muligens ikke var bare eksteriøret som gjorde den til en favoritt. Jeg synes det er så sjeldent en laeken både ser ut og oppfører seg som de belgerne de faktisk er. De skal være litt tøysete og selvsikre. Jeg synes Lya også gjorde en god figur i grupperingen når hun ble BIR på crufts, selv om hun sovnet under bedømmingen av de andre hundene Ja, den fikk avknapp etter mye tvangsroing de første månedene Edit: måtte sjekke om det fortsatt lå video av henne og det gjorde det faktisk. En liten snurt. Kanskje ikke helt upartisk, men jeg synes hun viste seg bra jeg. Hun viste personligheten sin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Herlighet eg griner jo for ingenting, snufser over alle heimer som søker hund, som møter hundar som søker heim. Eg har ikkje vore så engasjert i tv-ting sidan Sjakk-VM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Så herlige Southern Golden Retriever Display Team var 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Herregud da. Det er jo ALLTID pause når jeg har tid til å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Herregud da. Det er jo ALLTID pause når jeg har tid til å se på nehei, er retriever oppvisning nå! jeg er imponert jeg! jeg hadde ikke gjort det med 20 kelpier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 nehei, er retriever oppvisning nå! jeg er imponert jeg! jeg hadde ikke gjort det med 20 kelpier Hvor ser dere henn da? Jeg har trykket på videoene som ble lagt ut tidligere her? Der er det pause og AG hinder på banen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Hvor ser dere henn da? Jeg har trykket på videoene som ble lagt ut tidligere her? Der er det pause og AG hinder på banen gå INN på youtube filmen, ikke se den embedded. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Hvor ser dere henn da? Jeg har trykket på videoene som ble lagt ut tidligere her? Der er det pause og AG hinder på banen du må spole frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Så herlige Southern Golden Retriever Display Team var Så nydelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Ah! Har lurt lenge på det der, hahahaha Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts