Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Norsk dommer på siberian, Karsten Grønås! Mannen har eid, kjørt og oppdrettet SH i en årrekke, så det at han er invitert for å dømme Crufts, er flott!

Jippi!! Pappaen til valpene ble beste hannhund i dag! :D Og hans kullsøster (valpenes tante) ble BIR!! Gjett om jeg må få med meg dette senere i dag

*stolt av gutten sin som ble 3 beste veteran hannhund*

Skrevet

Jeg er så irrasjonell protective mot buhunden. Blir nesten fornærmet når jeg hører om oppdrettere fra andre land - det er jo en NORSK rase. Det er bare nordmenn som kjenner dem og kan avle på dem!

I know, helt latterlig og irrasjonelt. Aner ikke hvor det kommer fra, for jeg er veldig langt fra "Norge for nordmenn" generelt sett. :P

Så du henta den japanske spisshunden din i Japan da? :lol: (jeg henta min franske i Sverige :lol: )

Skrevet

Så du henta den japanske spisshunden din i Japan da? :lol: (jeg henta min franske i Sverige :lol: )

I know, utelukkende tåpelig. FInnes ikke rasjonelt. Aner ikke hvor det kommer fra. :D (Min japaner er østlending, men svenskeblod i linjene).

Skrevet

Beardis, langhårscollien, samojeden og jeg har ingen nr 4 :o Det må jo bli aussien eller schäferen, men ingen av de var mine favoritter :P

Skrevet

haha.. Nå er jeg litt imponert over meg selv, jeg pleier ikke å få 3 av 4 på sånt :P

Guest Jonna
Skrevet

Generelt skuffet over kvaliteten. Tre bra hunder og det var kun en av de i lineupen. Ekstremt dårlig kvalitet. Du ser bedre i gruppe 1 på små int utstillinger i Norge.

Skrevet

Puh. Plasserte i alle fall ikke den schäfersaken først. Likte ikke aussien heller. Skikkelig kresen i dag jeg. :lol:

det er særdeles sjelden jeg liker aussier . De er liksom bare pimpa border collier :P