Artemis Skrevet 6. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Norskoppdrettet BIR grønlandshund: Jester Sledog av Tasermiut Fant ikke noe bilde dessverre. Gruppebedømmelsene skal visst begynner kl 18.15. (19.15 norsk tid) 3 Siter
Tabris Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Hvor ser dere dette? Er det andre livestreams enn den av agility? Siter
Anette Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Så ut som en blanding av BC og corgi. er vist jack russel/collie sa de på streamen men ser da virkelig ut som corgi/bc Siter
Artemis Skrevet 6. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Hvor ser dere dette? Er det andre livestreams enn den av agility? Jeg har bare sjekket resultatlistene: http://crufts.fossedata.co.uk/ Siter
Tabris Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Gleder meg til bedømming av pastoral. Da blir det frem med popcorn og brus. Siter
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Norsk oppdrettet Corgi ble BIM Analog CC Kind Og Blue BIR Pembroke også Norsk: Siggen's Queen Of Spades. Siter
Debbie Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Så gøy at norske gjør det så bra. Men den pausemusikken de har nå, er til å bli gal av. Skru av lyden til det begynner igjen. Siter
Anilex Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Stemmer det at Dobermann ikke er ferdig dømt? Siter
Debbie Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Vet ikke, men kan jo stemme. For gruppebedømmelsen er jo en time unna. Det hadde vært så gøy å vært der en gang. Siter
Caroline Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Fikk ikke reist i år, men vi trøster oss med at "kennelfamilien" og noen andre venner er der, og de gjør det bra også! Tibras utkårede vant begge sine klasser, og hans kullbror ble hhv. 2 og 3 i sine, mens søsteren ble 2 i begge sine klasser! En oppdretterkollega med sheltie har vunnet to klasser med sine to forskjellige hunder (mor og datter). Vi gleder oss veldig på deres vegne. Edit: Og Fies Katie fikk også RCC! Så utrolig kult! 3 Siter
Debbie Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Så sjarmerende de barna er:) Gøy at de får vist seg frem. Siter
Anilex Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Fikk ikke reist i år, men vi trøster oss med at "kennelfamilien" og noen andre venner er der, og de gjør det bra også! Tibras utkårede vant begge sine klasser, og hans kullbror ble hhv. 2 og 3 i sine, mens søsteren ble 2 i begge sine klasser! En oppdretterkollega med sheltie har vunnet to klasser med sine to forskjellige hunder (mor og datter). Vi gleder oss veldig på deres vegne. Hvordan fungerer det med at en hund er meldt i flere klasser? hvilke typer klasser? *grønn* Siter
Mud Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Digger å se barna gå Agility. De er dritflinke jo! Siter
Guest 2ne Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Var kelpien i AG australsk eller working kelpie? Siter
Caroline Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Hvordan fungerer det med at en hund er meldt i flere klasser? hvilke typer klasser? *grønn* Klassene overlapper hverandre, men det er også sånn at dersom hunden har vunnet CC i England eller Cacib i annet land (mener jeg det var) så må den uansett stille i Open, med mindre den da er veteran. Det er risky å stille hund i flere klasser da, for det er sånn at dersom hunden vinner én klasse, og går inn i neste og taper den, så får den ikke fortsette til konkurransen om CC. Det er et par år siden sist jeg gikk igjennom det her, men det er ihvertfall omtrent sånn det fungerer. Siter
Anette Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Var kelpien i AG australsk eller working kelpie? Hvilken av de? nesten 100% av alt der borte er WK. men den kelpien jeg så tidligere istad var WK. har gått ganske mye AG idag og har sett mye kelpie mix. Siter
Guest 2ne Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Hvilken av de? nesten 100% av alt der borte er WK. men den kelpien jeg så tidligere istad var WK. har gått ganske mye AG idag og har sett mye kelpie mix. En svart en Som ble eid av en ung gutt, tror de vant junior-AG eller hva det var jeg? Jeg fikk bare med meg et glimt av hodet og at han kommentatoren sa kelpie Siter
Debbie Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Junior Warrant. De mestvinnende unghundene sånn ca Siter
Tabris Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Husker jeg ble SÅ skuffet da jeg fant ut at afghanere var korthåret på ryggen. De hadde jo vært så mye penere med hel midtskill. 1 Siter
Tabris Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Hvis de bare kunne slutte med å strupe hundene så voldsomt. Siter
Recommended Posts