Gå til innhold
Hundesonen.no

Lån av hund/katt/fugl/gnager til fotografering i Oslo?


Lunatic
 Share

Recommended Posts

Er det noen som er interessert i å låne bort hunder til fotografering? Jeg har funnet ut av at jeg mest sannsynlig velger å søke på Bilder Nordic i Oslo, og jeg trenger derfor å ta en del bilder til opptaksprøven.

Jeg trenger:

* 10-20 bilder som representerer deg som fotograf på nåværende tidspunkt

* Fotografisk CV bestående av 8-12 bilder som viser hvem jeg er som person/fotograf

Altså, her kommer det til å bli mye hund :P Men jeg tenker at jeg skal prøve å variere litt, så jeg vil gjerne "låne" både hunder, katter, fugler, rotter, chinchilla, kaniner og alle andre jeg har glemt.

Du kan få absolutt alle bildene du vil ha helt gratis, dette er kun for at jeg skal øve meg og lage CV. :)

Jeg er også åpen for det meste. Vil du ha bilder i fart, ja da tar vi det (kan ikke love at det blir superbra :P). Portrett bilder av bare dyret, av deg og dyret, det er bare å komme med ønsker.

Hvis du har noe annet enn hund, så kommer jeg gjerne hjem til deg eller til det stedet du selv ønsker og føler blir best. Hvis det er snakk om hund, så kan jeg også møte opp i det miljøet du ønsker å få fotografert hunden (bymiljø, et spesielt sted i skogen, foran en hvit vegg (jeg har dessverre ikke studio), på stranda etc.)

CVen skal være ferdig før 15. april. Det er bare å ønske en helg eller dag :)

Send meg gjerne PM :)

EDIT: Hester er også velkomne!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en katt! Sort og hvit langpelset herremann som trives meget godt foran kamera! Flotter seg mest hos andre så tar gjerne turen! Kan ta med to bikkjedyr i samme slengen og, han ene matcher katta (men de hater hverandre :-P )

Det blir bra! Sender deg PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha bilder av hunder i fart, er du hjertelig velkommen til å komme og knipse mine. Mye fart og lek.

Har du bare Lancashire nå? Vil veldig gjerne ta bilder av dem, ja! Fantastisk rase :wub:

Kan som sagt ikke love gode bilder i fart. Har ikke helt mestret det enda. Blir som regel noen fine, men mange blir uklare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stiller jo såklart. Nå? Gubben rusler forbi huset ditt med begge om ca. 10 minutter. :P

Jeg kan jo ta med begge opp på grøntområdet en dag det passer. Tirsdager og onsdager har jeg stort sett fri på formiddagene også, da kan vi jo ha området for oss selv.

Har du tenkt på Årvoll gård, de har jo ihvertfall hest og fugl, lurer på om kaninene forsvant.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stiller jo såklart. Nå? Gubben rusler forbi huset ditt med begge om ca. 10 minutter. :P

Jeg kan jo ta med begge opp på grøntområdet en dag det passer. Tirsdager og onsdager har jeg stort sett fri på formiddagene også, da kan vi jo ha området for oss selv.

Har du tenkt på Årvoll gård, de har jo ihvertfall hest og fugl, lurer på om kaninene forsvant.

Jeg kan nå på tirsdag. Rundt halv fem? :)

Har faktisk tenkt på Årvoll Gård :) Har veldig lyst til å gå ned og spørre om jeg kan få komme inn i stallen for å ta bilder. Og spørre om når de setter ut hønene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nå på tirsdag. Rundt halv fem? :)

Har faktisk tenkt på Årvoll Gård :) Har veldig lyst til å gå ned og spørre om jeg kan få komme inn i stallen for å ta bilder. Og spørre om når de setter ut hønene.

På tirsdag må det enten bli før 12 eller etter 17 (jeg er hjemme fra jobb rett før 17, så kan stikke rett ut med hundene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo si halv seks da? Så kan vi gå litt oppover mot trollvann/grefsenkollen? :)

Den er fin, jeg fanger hundene og rusler opp til der Lofthusveien krysser grøntområdet. :) Det er meldt overskyet men ikke altfor mye snø tror jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo alltids ta toget. Hvor i Vestfold bor du? :)

Bor i Larvik, men så lenge det er dagslys på hverdagene er jeg på jobb i Andebu, og det er der hestene og kattene også befinner seg. Alternativt kan det være mulig neste helg, hvis ikke jeg skal ut i jordmortjeneste for et valpekull, da. Helgene er uansett en mulighet, og jeg kunne sikkert fått plukket deg opp fra toget i Tønsberg. Du kan jo tenke på det. Er noen helger jeg er opptatt, men hvis jeg er ledig så kan jeg fikse det på ganske kort varsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Larvik, men så lenge det er dagslys på hverdagene er jeg på jobb i Andebu, og det er der hestene og kattene også befinner seg. Alternativt kan det være mulig neste helg, hvis ikke jeg skal ut i jordmortjeneste for et valpekull, da. Helgene er uansett en mulighet, og jeg kunne sikkert fått plukket deg opp fra toget i Tønsberg. Du kan jo tenke på det. Er noen helger jeg er opptatt, men hvis jeg er ledig så kan jeg fikse det på ganske kort varsel.

Jeg kan dessverre ikke neste helg. Skal på Drammen Hundefestival. Tenkte å få ta en del bilder der, for da får man mye naturlig håndtering og oppførsel, ikke bare oppstilte bilder :) Men jeg skal nok finne en helg det passer. Må bare sjekke med prøveplanen på skolen. Det begynner å bli ganske mye nå for tiden..

Pi stiller opp :-)

Woo! Sender deg PM :)

Mine kan godt :) 2 chihuahua og en boxer/rottis :)

Sender deg PM :)

Jeg har en hel dyrehage du kan låne. Bor i Vestfold- Sandefjord og kan hjelpe til med kjøre siden vi ikke bor midt i byen.

Har kaniner, hamstere, marsvin, hunder, katter, ørkenrotte, chinchillaer, undulater og ender. :)

Det hadde vært flott! Så kunne jeg fått noe annet enn hund (ikke at hunder er galt altså :sleep:)

Sender deg en PM, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 13 chinchillaer (fargene grå, hvit, rose, violet, black velvet, Brown velvet) 1 kanin, 3 katter og en bi-blue sheltie som du kan få ta bilde av om du vil? Bor på Bjørkelangen, i Aurskog.

Ellers er det chinchilla utstilling på Maura nå den 8. mars, om du kan da, kan du jo kanskje høre om du kan ta bilde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...