Monica S Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Skrevet 26. Februar 2014 Lurer jo litt på om dette kan være grunnen for at den på merkelig vis har fått kallenavnet ADHD-dyret...? 7 Siter
Guest Michellus Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Skrevet 27. Februar 2014 Jeg ELSKER det bildet her :lol: Siter
Kaja Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Skrevet 27. Februar 2014 Det bildet der er det beste hundebildet jeg har sett noen gang!! Jeg ler like god hver eneste gang jeg ser det 2 Siter
Maria Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Skrevet 27. Februar 2014 Fant kun gamle bilder her jeg satt, men det får gå Moro å mimre sånn for egen del også faktisk! Chess i svevet.. Ikke spesielt PEN her, kanskje? Ikke akkurat i svevet, men man må ha hatt luft under labbene for å kunne lande sånn: Også virkelig i svevet her, da. Lykken er å få bade, løpe på stranda og bare være tulling! Haha.. Høstferie og Maria finner på alternative former for agilitybane: Og mer fra høstferien i 06: Hva skjer med å vrenge øynene når man er tullete og hopper, a? Alltid manglet NOE i forhold til eleganse denne krøllerten min. Når det gjelder den andre lille flisa.. hun kan ikke hoppe, hun. Jeg tuller ikke. Hun letter knapt fra bakken overhode Siter
tm100020 Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Skrevet 27. Februar 2014 Jeg vil også hoppe sånn!! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Baskerville Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Skrevet 27. Februar 2014 Herlighet for noen blinkskudd dere har alle sammen, koser meg med alle bildene! Siter
SynneWoll Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Denne tråden kan da vel ikke dø ut? Herlighet så mange morsome bilder, ler meg i hel her Har ingen kule bilder av Tiko når han flyr, men vil gjerne se fler av dere andre! 1 Siter
ipadda Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Lurer jo litt på om dette kan være grunnen for at den på merkelig vis har fått kallenavnet ADHD-dyret...? Fiiiiine Bobby Siter
TullBull Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 For en herlig tråd Invisible bike! Haha Flere kung fu fightere: Siter
BareLinn Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Luft under labbene ? Wohoooo, sier Shanty :lol: Siter
Recommended Posts