Lene_S Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Inya må jo, på linje med hundene til RAH, være blant de heldigere hundene i verden, som får teste så mye kule ting 1 Siter
Ganzie Skrevet 30. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. November 2015 20 timer siden, Lene_S skrev: Inya må jo, på linje med hundene til RAH, være blant de heldigere hundene i verden, som får teste så mye kule ting Jeg tror nok hun er enig 7 Siter
Lene_S Skrevet 30. November 2015 Rapporter Skrevet 30. November 2015 Vi fikk homoleke i posten i dag Ubønnhørlig testet allerede, og dommen er: Helt kanon 2 Siter
Ganzie Skrevet 1. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 15 timer siden, Lene_S skrev: Vi fikk homoleke i posten i dag Ubønnhørlig testet allerede, og dommen er: Helt kanon Homoleke Herlig beskrivelse Siter
Ganzie Skrevet 5. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2015 Lille Tuva fikk låne Inya sin kaninleke, og den var stas Bittelille Norfolkvalpen stakk av med hele greia, med halen rett i været og var veldig fornøyd med fangsten 2 Siter
Ganzie Skrevet 8. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 I disse glade førjulstider tenkte jeg å glede en hund og eier, og har derfor en liten adventskonkurranse. Reglene er veldig enkle: Lik facebooksiden, og kommenter på bildet hvilken leke du og hunden ønsker dere. Link til Stinas Kaninleker Om dere liker og deler bildet så blir jeg veldig glad Søndag 20.12 trekker vi en heldig vinner som kan velge en valgfri leke fra nettbutikken 3 Siter
Ganzie Skrevet 14. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2015 En god ting kan ikke deles for ofte, så jeg minner på om adentskonkurransen jeg har på facebooksiden hvor dere kan vinne en valgfri leke fra nettbutikken Lik siden, og kommenter på bildet hvilken leke du og hunden din vil ha, og dere er med i trekningen Blir også superglad om dere deler bildet Siter
Ganzie Skrevet 15. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 Jeg kjører juletilbud og gir nå 10% rabatt på hele nettbutikken frem til 01.01.2016, og de 20 første som bestiller får med en liten overraskelse til hunden! Bruk kode GOD JUL og få 10% rabatt på hele kjøpet!Sjekk utvalget på www.stinaskaninleker.ecwid.com.(tilbudet gjelder kun eksisterende leker i nettbutikken, og gjelder ikke for spesialbestillinger) Siter
Ganzie Skrevet 12. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Godt nytt år På grunn av alvorlig sykdom hos meg og nærmeste familie, samt dødsfall i svært nær familie har jeg ikke fått sydd så mye leker den siste tiden, og nettbutikken har lidd litt under dette. Men nå begynner ting å gå seg litt til, så jeg har fått sydd litt mer, og lagt ut i nettbutikken Legger ut fortløpende i butikken når jeg syr nytt Inya hilser og sier "kom og ta leken, om du kan" 2 Siter
Ganzie Skrevet 12. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2016 Har vært noen som har forespurt, og endelig har jeg fått ut fingern og lagd en: Du finner den her: Jaktdummy 2 Siter
Ganzie Skrevet 18. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 Mange spennende nyheter er nå lagt ut i nettbutikken.Jeg har nå blant annet jaktdummy med kaninskinn, leker med pip og strikk, kaninflette, samt masse morsomme leker til katt!I tillegg har jeg selvsagt de gode gamle bestselgerne, som blant annet leker med strikk og ball, lommeleker, minileker og jaktleker. Siter
Ganzie Skrevet 6. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2016 Nydelige Erik koser seg med kaninleken sin Denne har pip i seg og var visst veldig stas Mange nye leker i butikken, sjekk ut Stinas Kaninleker For de som ikke har fått med seg det så er Erik en blanding av Lundehund og Islandsk Fårehund, og er en del av et krysningsprosjekt for å bedre helsen til Norsk Lundehund, vår aller mest sårbare og utrydningstruede hunderase.Du kan lese mer om prosjektet her:http://lundehund.no/index.php/krysningsprosjektet. 3 Siter
Ganzie Skrevet 26. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2016 Jeg fortsetter å eksperimentere med ulike leker, og har lagd en kaninflette med håndtak på hver side. Da kan man kampe med to hender og få enda høyere intensitet i leken. Testet en prototype på Inya og hun tok helt av (ingen bilder av det, dessverre) og så har vi jo denne raffe kaninfletten i skikkelige jentefarger: Leke med pip og strikk har jeg også: Dere finner dette og mye mer i nettbutikken 3 Siter
Ganzie Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Tror nok Inya synes hun har verdens beste jobb: produkttester! Hun går i allefall inn for oppgaven med hele seg Her tester hun kaninflette med to håndtak. Moro å kampe med begge hender, bikkja fikk svingt seg skikkelig, ja 6 Siter
Ganzie Skrevet 15. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2016 Salg i nettbutikken Bruk rabattkoden God Påske og få 10% rabatt 2 Siter
Ganzie Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 Wiiiii, det er vår! Og jeg har brukt påsken på å sy leker, så nå har jeg masse flotte leker i fine farger i nettbutikken. Sykaoset mitt Mange flere finner dere på Stinas Kaninleker 2 Siter
MissHeike Skrevet 4. April 2016 Rapporter Skrevet 4. April 2016 Keiron kommer kanskje med bilde i morgen! Han elsker de nye lekene sine 1 Siter
Carro92 Skrevet 4. April 2016 Rapporter Skrevet 4. April 2016 har du sånn draleke med håndtak, pels og så en ball i enden som piper? Siter
Ganzie Skrevet 5. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2016 13 timer siden, MissHeike skrev: Keiron kommer kanskje med bilde i morgen! Han elsker de nye lekene sine Så bra 13 timer siden, Carro92 skrev: har du sånn draleke med håndtak, pels og så en ball i enden som piper? Har leker med pip i skinnet, men ikke pip i ball. Får ikke til å lage hull i pipeballer og samtidig beholde pipen. Men kan lage med pip i skinnet og vanlig ball, om det er ønskelig Siter
Carro92 Skrevet 5. April 2016 Rapporter Skrevet 5. April 2016 25 minutter siden, Ganzie skrev: Har leker med pip i skinnet, men ikke pip i ball. Får ikke til å lage hull i pipeballer og samtidig beholde pipen. Men kan lage med pip i skinnet og vanlig ball, om det er ønskelig siden jeg er så treig så ser jeg nå at du kun har kaninskinn, og det burde jeg ikke bruke på fuglehunden min, da jeg vil at ho ikke skal herje med ting som har dyrelukt på seg (pga apporten) men det er jo genial leke til whipps, så jeg lurer på str forskjell på lommeleka og vanlig med skinn på? de har pip inni? Siter
Ganzie Skrevet 5. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2016 6 timer siden, Carro92 skrev: siden jeg er så treig så ser jeg nå at du kun har kaninskinn, og det burde jeg ikke bruke på fuglehunden min, da jeg vil at ho ikke skal herje med ting som har dyrelukt på seg (pga apporten) men det er jo genial leke til whipps, så jeg lurer på str forskjell på lommeleka og vanlig med skinn på? de har pip inni? Det er kun lekene det står mini på som er små, de andre har sånn omtrent like stor skinnbit. (varierer litt med skinnstørrelsen, siden det avhenger av skinnets bredde) Så lommeleke, jaktleke, pipeleker etc har omtrent like lang skinnbit, men pipelekene har litt bredere skinnbit for å få plass til pipen. Minileke, minijaktleke har mindre skinnbit og smalere løkke Siter
Carro92 Skrevet 5. April 2016 Rapporter Skrevet 5. April 2016 Akkurat nå, Ganzie skrev: Det er kun lekene det står mini på som er små, de andre har sånn omtrent like stor skinnbit. (varierer litt med skinnstørrelsen, siden det avhenger av skinnets bredde) Så lommeleke, jaktleke, pipeleker etc har omtrent like lang skinnbit, men pipelekene har litt bredere skinnbit for å få plass til pipen. Minileke, minijaktleke har mindre skinnbit og smalere løkke ok, men tenkte på hvor lang hele leka er når den er mini og vanlig? får ikke helt bestemt meg for hvem de to typene c Siter
Ganzie Skrevet 5. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2016 2 timer siden, Carro92 skrev: ok, men tenkte på hvor lang hele leka er når den er mini og vanlig? får ikke helt bestemt meg for hvem de to typene c Minileke er 32 cm lang, vanlig lommeleke er 35 cm lang. Leke med pip (finnes ikke i mini) er ca 50 cm i utstrakt tilstand. Jaktlekene er like lange, ca 90 cm for mini og vanlig. Så det er egentlig ikke lengden på leken som er forskjell, det er størrelsen på skinnet og bredden på båndet. 2 cm på vanlig størrelse kontra 1 cm på minilekene. Siter
Carro92 Skrevet 5. April 2016 Rapporter Skrevet 5. April 2016 44 minutter siden, Ganzie skrev: Minileke er 32 cm lang, vanlig lommeleke er 35 cm lang. Leke med pip (finnes ikke i mini) er ca 50 cm i utstrakt tilstand. Jaktlekene er like lange, ca 90 cm for mini og vanlig. Så det er egentlig ikke lengden på leken som er forskjell, det er størrelsen på skinnet og bredden på båndet. 2 cm på vanlig størrelse kontra 1 cm på minilekene. ok, men finner ingen lommeleke med pip. Kan dette lages eller skal jeg vente til det blir lagt ut evt? Siter
Ganzie Skrevet 5. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2016 6 minutter siden, Carro92 skrev: ok, men finner ingen lommeleke med pip. Kan dette lages eller skal jeg vente til det blir lagt ut evt? Leker med pip har jeg kun med strikk, men jeg kan lage en lommeleke med pip til deg om du ønsker Siter
Recommended Posts