AnnChristin Skrevet 2. August 2016 Rapporter Skrevet 2. August 2016 På 14.7.2016 at 0:12 PM, Anette skrev: Jeg venter fortsatt på at den kommer seg ut av landet den er i, pakken ble borte og de produserer nye og sender Hørt no mer om det? Siter
Anette Skrevet 2. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2016 4 timer siden, AnnChristin skrev: Hørt no mer om det? ikke enda maser og maser... Siter
AnnChristin Skrevet 3. August 2016 Rapporter Skrevet 3. August 2016 18 timer siden, Anette skrev: ikke enda maser og maser... Æsj! Hadde trengt det til helga :-/ Siter
Ilosan Skrevet 22. August 2016 Rapporter Skrevet 22. August 2016 Hei! For en tid tilbake kjøpte jeg en 4 kilos eske fra bubeck som det står dinkel pansen på. Har du sluttet å føre dette produktet? Ilo har spist seg gjennom esken og er enda ikke lei så det hadde vært kjekt om det var mulig og få tak i mer. ? Siter
Bananen Skrevet 22. August 2016 Rapporter Skrevet 22. August 2016 12 minutter siden, Ilosan skrev: Hei! For en tid tilbake kjøpte jeg en 4 kilos eske fra bubeck som det står dinkel pansen på. Har du sluttet å føre dette produktet? Ilo har spist seg gjennom esken og er enda ikke lei så det hadde vært kjekt om det var mulig og få tak i mer. ? Oooh. Det lurer jeg også på. Pøbel er snart ferdig med sin eske også, og han har allerede spist seg gjennom den forrige. Husker ikke hva den var med ... det var vel Bully Biskut etter litt googling. Siter
Anette Skrevet 22. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2016 Akkurat nå, Bananen skrev: Oooh. Det lurer jeg også på. Pøbel er snart ferdig med sin eske også, og han har allerede spist seg gjennom den forrige. Husker ikke hva den var med ... det var vel Bully Biskut etter litt googling. 16 minutter siden, Ilosan skrev: Hei! For en tid tilbake kjøpte jeg en 4 kilos eske fra bubeck som det står dinkel pansen på. Har du sluttet å føre dette produktet? Ilo har spist seg gjennom esken og er enda ikke lei så det hadde vært kjekt om det var mulig og få tak i mer. ? Vi jobber med å få inn et nytt parti De forsvinner bare så fort fra leverandøren! 2 Siter
Pringlen Skrevet 25. August 2016 Rapporter Skrevet 25. August 2016 Får dere inn pop-up burene i str. M? 1 Siter
tmp Skrevet 3. September 2016 Rapporter Skrevet 3. September 2016 På 08/25/2016 at 8:17 PM, Pringlen skrev: Får dere inn pop-up burene i str. M? Det lurer jeg og på. ? Siter
Bananen Skrevet 3. September 2016 Rapporter Skrevet 3. September 2016 På 22.8.2016 at 9:41 PM, Anette skrev: Vi jobber med å få inn et nytt parti De forsvinner bare så fort fra leverandøren! Vi vil ha tannkjeks, vi vil ha tannkjeks! Hihi. Kan dere holde av når dere får det inn? Om dere får inn dinkel pansen og bully biskut i 4 kg? Siter
AnnChristin Skrevet 4. September 2016 Rapporter Skrevet 4. September 2016 På 2.8.2016 at 4:32 PM, Anette skrev: ikke enda maser og maser... Samboern nevnte plutselig de her i går Siter
Carina95 Skrevet 19. September 2016 Rapporter Skrevet 19. September 2016 Var mye utsolgte leker, er det lenge til de kommer på lager igjen? Siter
Nathalie_ Skrevet 19. September 2016 Rapporter Skrevet 19. September 2016 Når vi var på NM på Bø så kjøpte jeg noen godbiter, tror de het Canisofties Hjort eller noe? Finner ikke i nettbutikken, men har dere noe lignende? Lita mener nemlig de er supergode Siter
Anette Skrevet 20. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2016 Var mye utsolgte leker, er det lenge til de kommer på lager igjen? [emoji4] Vi syr for harde livet alle ble solgt i helga av et stappfull stativ. Kommer også iløpet av uka sau med strikk og pip! Testet på flere hunder og er en mega hit. Når vi var på NM på Bø så kjøpte jeg noen godbiter, tror de het Canisofties Hjort eller noe? Finner ikke i nettbutikken, men har dere noe lignende? Lita mener nemlig de er supergode Desverre har produsenten endret oppskriften så de har blitt harde og noe ikke vi ønsker å selge. Vi holder et press på de og prøver å få tilbake de gode myke, men foreløpig ingen løsning i sikte.. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 1 Siter
Nathalie_ Skrevet 21. September 2016 Rapporter Skrevet 21. September 2016 8 timer siden, Anette skrev: Desverre har produsenten endret oppskriften så de har blitt harde og noe ikke vi ønsker å selge. Vi holder et press på de og prøver å få tilbake de gode myke, men foreløpig ingen løsning i sikte.. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Håper de endrer tilbake... Siter
Cavalierflat Skrevet 21. September 2016 Rapporter Skrevet 21. September 2016 Må nesten anbefale reinsdyrskinn- lekene altså. Måtte ha to like, for frk.flat NEKTET å slippe. De var kule de Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Desember 2016 Rapporter Skrevet 11. Desember 2016 Har dere de supergrip koblene? Siter
Anette Skrevet 11. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2016 5 timer siden, Frida og fuglehundene skrev: Har dere de supergrip koblene? Får de dessverre ikke før jul. Har et par rester liggende på lageret om det er en spesifikk farge du er ute etter. Men er veldig lite igjen desverre. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Desember 2016 Rapporter Skrevet 11. Desember 2016 2 timer siden, Anette skrev: Får de dessverre ikke før jul. Har et par rester liggende på lageret om det er en spesifikk farge du er ute etter. Men er veldig lite igjen desverre. Har ikke noe hastverk Har kanskje lyst på lilla Pris? Siter
Monikawt Skrevet 25. Januar 2017 Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 Ser treningsbokser i restriktiv stål er utsolgt i nettbutikken. Vet du når du får inn igjen? Bestilte EN for lite sist Siter
Anette Skrevet 25. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 51 minutter siden, Monikawt skrev: Ser treningsbokser i restriktiv stål er utsolgt i nettbutikken. Vet du når du får inn igjen? Bestilte EN for lite sist Venter på svar på når jeg får neste levering. Skal prøve å huske sonen litt oftere. Siter
Monikawt Skrevet 26. Januar 2017 Rapporter Skrevet 26. Januar 2017 13 timer siden, Anette skrev: Venter på svar på når jeg får neste levering. Skal prøve å huske sonen litt oftere. Herlig! Gir du et vink når de er inne igjen? jeg er dårlig til å huske å sjekke Siter
Vilje Skrevet 26. Januar 2017 Rapporter Skrevet 26. Januar 2017 På 21.9.2016 at 0:11 PM, Cavalierflat skrev: Må nesten anbefale reinsdyrskinn- lekene altså. Måtte ha to like, for frk.flat NEKTET å slippe. De var kule de Sent fra min SM-G925F via Tapatalk @Anette Får dere disse inn igjen? Vil ha til valpen! Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Mars 2018 Rapporter Skrevet 24. Mars 2018 Har canider skiftet navn eller lagt ned? Siter
Anette Skrevet 24. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2018 7 hours ago, Lola Pagola said: Har canider skiftet navn eller lagt ned? Lagt ned Om du leter etter noe spesielt bare send meg PM så kan jeg sikkert peke til andre osv Siter
Recommended Posts