Angilja Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 ja, det må vel få sin egen tråd på sonen dette kullet også! Termin er 21. februar, og det er jammen ikke lenge til! Mor Ilja er stort og svær nå, og hun håper nok at de kommer litt før tiden. Jeg gleder meg selvsagt noe enormt, og en av valpene skal bli igjen her hos oss. Ilja er fra vårt første kull, og er dermed drøyt 3 år gammel nå. Hun er ei gladloppe, enkel og alltid glad. Jobber godt i selen og har gjennomført DP 20+ og DP 60 i Sverige og har dermed tittelen PDP. Hun gikk som lederhund i DP 20+ og deler av DP 60. Trekkhundcert og 1.plass 6.spann i NM i Norge. Res.cert og 2btk, BIR 3.BIS brukshund på NP´s utstilling. Pappa Charlie er en stor og staselig kar, trygg og god type. Han har gjennomført blant annet polardistans 16 mil 2 ganger. Rørosløpet 1.plass 4-spann. CK fra utstilling. Charlie er meget trivelig og godlynt både ovenfor hunder og mennesker, og ikke minst en sterk og god trekkhund. Et sjarmerende vesen med en selvsikker og stødig utstråling. 20 Siter
Angilja Skrevet 13. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 I dag var vi på røntgen for å få en viss oversikt over hva som befinner seg inne i tykke-magen! Noen som vil telle?? 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Jeg kommer til 5 sikre, muligens 6. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Så flotte foreldrene er! Jeg teller 5 skaller, men jeg er ikke spesielt stødig på det der. Lykke til, elska den forrige tråden din, gleder meg til disse kommer! 1 Siter
Artemis Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Så spennende! Synes at jeg ser seks valper etter en kjapp titt på bildet. 1 Siter
Malamuten Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Jeg er skikkelig dårlig på røntgen bilder, men jeg innbiller meg at jeg ser 6 sikkert, også tror jeg at det kan se ut som flere, så jeg tipper 7 eller 8. Spennende, foreldrene så veldig flotte ut begge to 1 Siter
Poter Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 For noen lekkerbisker! Jeg ser 6. Lykke til, gleder meg til å følge denne tråden! 1 Siter
Aslan Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Wiii! Røntgentelling er jeg dårlig på, men krysser fingrene for at tida fremover går som den skal og gruer meg til det blir isbjørnungerbilder her! 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Spennende og han faren likte jeg godt Siter
Carina Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Huff, har grudd meg til dette, ille nok å se det på facebook, nå må jeg se det her også. Hundene dine er så flotte og virker så trivelig og funksjonelle. Det er nesten så jeg lager meg et behov jeg egentlig ikke har. Masse lykke til! Gledegruer meg til bebisbilder. 3 Siter
Cavalierflat Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Likte mamma'n skikkelig godt! Gleder meg til å se bilder når valpene kommer 1 Siter
Toril Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Ser 6"sikre" og muligens en eller to til 1 Siter
Chako Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Trekkhunder Nydelige foreldre, likte spesielt moren Skal bli spennende å følge denne tråden. Ser 6 stk på bildet tydelig. Lykke til med forstående fødsel, håper alt går bra 1 Siter
Angilja Skrevet 13. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Så flotte foreldrene er! Jeg teller 5 skaller, men jeg er ikke spesielt stødig på det der. Lykke til, elska den forrige tråden din, gleder meg til disse kommer! Takk, hyggelig å lese Jeg er skikkelig dårlig på røntgen bilder, men jeg innbiller meg at jeg ser 6 sikkert, også tror jeg at det kan se ut som flere, så jeg tipper 7 eller 8. Spennende, foreldrene så veldig flotte ut begge to Takk ! Wiii! Røntgentelling er jeg dårlig på, men krysser fingrene for at tida fremover går som den skal og gruer meg til det blir isbjørnungerbilder her! Du bor jo så nært, bare kom å ta på mini-isbjørner Huff, har grudd meg til dette, ille nok å se det på facebook, nå må jeg se det her også. Hundene dine er så flotte og virker så trivelig og funksjonelle. Det er nesten så jeg lager meg et behov jeg egentlig ikke har. Masse lykke til! Gledegruer meg til bebisbilder. Haha, så artig! For jeg har det sånn når du legger ut bilder også! Flotte hunder!!! Trekkhunder Nydelige foreldre, likte spesielt moren Skal bli spennende å følge denne tråden. Ser 6 stk på bildet tydelig. Lykke til med forstående fødsel, håper alt går bra Takk! 2 Siter
Tabris Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Åh, gleder meg til bilder! Jeg teller også seks. Siter
Khela Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Teller 5 skaller og 7 ryggrader 1 Siter
Angilja Skrevet 13. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Teller 5 skaller og 7 ryggrader Hehehehe Siter
Kiyomi Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Har sett samojeder på utstilling i dag hvor flere så litt ut som Chow-chower med spissere snuter. Da var det veldig fint å trykke inn i denne tråden og konstatere at disse både SER og er brukanes. Liker veldig! Masse lykke til! 2 Siter
lucy Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Nydelige foreldre! *sukk* ser i hvert fall 6 valper! 1 Siter
Malinka Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 6 eller 7 klarer jeg å telle. Spennende! 1 Siter
Angilja Skrevet 17. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Kanskje skjer det noe snart? Tempen nede på 36,8 nå, etter å ha gått opp og ned de siste dagene. Så langt nede har den dog ikke vært før! 9 Siter
Angilja Skrevet 18. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Tempen er på vei opp igjen, det graves og peses snart nå, snart... 4 Siter
Recommended Posts