Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårt 3. samojedkull!


Angilja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ja, det må vel få sin egen tråd på sonen dette kullet også! Termin er 21. februar, og det er jammen ikke lenge til! Mor Ilja er stort og svær nå, og hun håper nok at de kommer litt før tiden. Jeg gle

Bildespam!! Og et bilde av mor Ilja

Kanskje skjer det noe snart? Tempen nede på 36,8 nå, etter å ha gått opp og ned de siste dagene. Så langt nede har den dog ikke vært før!

Tuusen takk for gratulasjoner!!!

Alt vel etter første natta også. Ilja er ei veldig trygg og dyktig mor, en fryd å se!

Ååååh :wub:

Si ifra om de trenger å treffe pelsballer i andre farger enn hvitt når de blir store nok :ahappy:

Vet du, jeg tror de har veldig lyst til å treffe en snill sort og brun pelsball om noen uker! Veldig kjekkt å få sosialisert med snille hannhunder i andre farger enn mine hvite :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1511003_436382999827377_368846851_n.jpg

Det var med denne i minne at bildene av dine velbygde, moderate, brukanes hunder gjorde meg veldig glad! Håper virkelig ikke Chowojed blir det nye. ;)

ja man har ulike ønsker og preferanser mtp utseende på rasen, det er mye variasjon. Skal ikke uttale meg om andres hunder offentlig, sitter med verv i raseklubben så det blir litt feil av meg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lurer på om "noen" helt glemte denne tråden :icon_redface: *kremt*

Valpene er nå 6 1/2 uke! Vi har valgt hvilken som skal bo hos oss, og et par andre er også valgt, de resterende skal fordeles i løpet av uka.

Blider sier mer en 1000 ord.. bildene er fra 28.04

140328_1_orange.jpg

Mr. Orange - flytter til sverige

140328_8_rosa.jpg

Frøken rosa - blir hos oss!

140328_9_rosa+bla.jpg

Rosa og Blå

140328_10.jpg

140328_12.jpg

Valpmys

140328_13_rod.jpg

Frøken rød skal til vestlandet!

140328_4_gronn.jpg

Mr Grønn

bla5u.jpg

Mr Blå

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så bra de har fått eiere! Omg :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vel... En har ikke noe hjem i vente, kjenner han blir vanskelig å selge, men om det absolutt perfekte superoptimale hjemmet dukker opp så... Vi får se, han blir her i påvente på det, eller så blir han boende her. Vi har litt tenking å gjøre den kommende uka....!

Redigert: Altså, alle har SUPRE hjem i vente og den siste hannen kunne flyttet til noen av de, men om nå en hannhund ikke skulle bli solgt så er det han jeg vil bli sittende igjen med. Han sitter jeg med glede igjen med, men så var det dette med fornuft og følelser. Hehe... Han er en sånn valp som får fram tårene når han slikker meg på kinnet, det gjør vondt å tenke på at han skal flytte. Jeg vil ikke at han skal flytte, men det er mest fornuftig at han flytter. SUKK. Så vi holder han igjen, og venter og ser hva som skjer den kommende 1-11/2 ukene. Det er ikke bare lett å selge valper!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...