Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kikker litt på chatten på sumo samtidig og noen kan man le seg skakk av! Spr: Hvorfor er Marit Bjørgen vraket til stafetten?? Bjørgen er bedre enn Flatland!! Svar: Ja, men Bjørgen kan ikke s

"If you're watching cross-country skiing for the first time..." En uttalelse man neppe hadde hørt på norsk TV.

Skrevet

JAAAAAA!!!!! :bananas::frantics:

Endelig gull til Emil, det var fortjent!

...

og jeg fikk hjerte i halsen på slutten der. Aldri juble for tidlig!!!!

Skrevet

Jeg som hadde planer om å duppe av litt, men nå er jeg så høy på adrenalin så tror ikke det :P Må få med meg kombinert og :D

Skrevet

JADDA!! :bananas::bananas:

(Men neste gang venter du med å slappe av til du er OVER målstreken Emil! Blodpumpa har ikke godt av sånt :aww: )

Skrevet

Herregud for en avslutning! Sto på spaceworld med mange andre og fikk med med siste delen før jobb :lol: var en del nervøse på slutten der jah, og skikkelig lettelses sukk når målfotoet gikk i vår favør! :D

Skrevet

Åh, jeg griner!!! Blir virkelig så rørt av dette gullet altså :D Vel fortjent og ordentlig gledelig at Svendsen endelig tok dette!

Skrevet

Hærregud, så spennende! Også liker jeg at sjefen min er like hekta som meg :) Vi sitter og jubler på hvert vårt kontor, mens de andre egentlig synes vi er litt rare...

Skrevet

Det gullet fortjente nesten Svendsen å tape. Snakk om å selge skinnet før bjørnen er skutt. :lol:

Nesten!

Tok meg i å sitte å kjefte på han i stuen! :lol:

• Like 1
Skrevet

Herre måne så godt det er at vi har personer i vårt land som er villig til å ofre så mye og slite så ekstremt, sånn at vi kan sitte på ræva å kjenne så mye glede og stolthet :D

• Like 5
Skrevet

Herre måne så godt det er at vi har personer i vårt land som er villig til å ofre så mye og slite så ekstremt, sånn at vi kan sitte på ræva å kjenne så mye glede og stolthet :D

:lol: Godt sagt!!

Den tror jeg at jeg låner :lol:

• Like 1
Skrevet

Medaljesermoni, med Emil Helge Svendsen på topp, er ikke lett når psyken allerede er litt vrimlete. Og nå skal snart Tirill Echoff få bronsje. *snørr og tårer*

Edit: Eller har hun fått den?

Skrevet

Ok, totalt usportslig, menne...de der leppene til fourcade ... :P

... er deilige ja? :D

Han var ikke særlig glad for sølvet.

Men for en dag, jeg og venninnen min hylgråt av glede i auditoriet :lol: (klaffet med lunsjpausen, så satte på sumo på det store lerretet. Perfekt at vi hadde det største auditoriet i dag :D )

Skrevet

Uhm. I morgen står parallellstorslalåm på programmet. :huh: Er det en ny øvelse i dette OL?

Nei er visst ikke nytt :) To identiske løyper, to utdøvere mot hverandre, og første ned bakken vinner :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

... er deilige ja? :D

Han var ikke særlig glad for sølvet.

Men for en dag, jeg og venninnen min hylgråt av glede i auditoriet :lol: (klaffet med lunsjpausen, så satte på sumo på det store lerretet. Perfekt at vi hadde det største auditoriet i dag :D )

Jepp, det er de!! ^^

Og for en dag ja.fantaaaastisk!