Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Skikkelig kladdeføre... skjønner ikke hvordan det skal gå an å bomme? Greit at far bommer med smørningen på familiens søndagstur, men dette er OL, toppidrettsutøvere, og det brukes dritmye penger på det... så hvor vanskelig er det egentlig? Og... kan vi bare skylde på smørningen egentlig? Eller er det noe helt galt med formen til alle sammen? Er jo gjennomgående dårlig i alle grener nå omtrent, men fellesnevneren er kanskje smurningen? Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Heidi Weng "bøyer seg i hatten for sverige" søt! 4 Siter
Siri Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Heidi Weng "bøyer seg i hatten for sverige" søt! Hun er så morsom å høre på, den jenta . Jeg hadde så dårlig følelse for denne stafetten at jeg ikke engang gadd å se på, og dro på butikken før det hele startet . Også synes jeg jentene burde la seg selv bli dritforbanna over dårlige ski - de trenger ikke å opptre så himla diplomatisk. Kan de ikke bare si at skiene var helt rævva og at de nå krever at det virkelig blir tatt tak mht smøringen? Det er for meg helt utrolig at de kan bomme så til de grader med smøringen når man har DET apparatet i ryggen. Makan... 2 Siter
Chako Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Er trist at de etter 1 uke fortsatt ikke har funnet noe som funker på snøen der, ikke sett noe forbedring engang! Er dårlig når vi skal være ledende på smøring i verden. Synes synd på jentene idag Er imponert over Kalla og de svenske jentene, og synes det var moro at de fikk gullet I skiskytingen på 15km til jentene var jo Tora Berger over 2 minutter bak Domratcheva i ren langrennstid! Det er sykt hvor mye dårlig ski kan ødelegge et løp..! Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Er glad Northug skal gå stafetten Siter
mushi Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Er glad Northug skal gå stafetten Når er den? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Siter
Stine Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Nå GIDDER jeg ikke se mer på det ***** OL'et!!! Nå har jeg akkurat sovet bort litt av sinnet mitt, blid igjen nå. Men det sitter langt inne å gratulerer svenskene på FB. Så det kommer jeg ikke til å gjøre, men det var fortjent da. Helt Rått av Kalla! Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Når er den? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk I morgen, usikker på klokkeslett. Siter
Strøssel Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Altså nå synes jeg smørerne har bommet litt for mye ! Stake i nedoverbokke og fortsatt bli fraglidd sier litt Siter
Ingvild Skrevet 15. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 I morgen, usikker på klokkeslett. 11.00 1 Siter
Gro Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Ja, nå har jeg egentlig gitt opp dissa ol-greiene altså...Blir jo bare skuffa, men når det ble bestemt at Northug skal gå, så må man jo bare følge med Siter
Aya Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Søte Wang, elendig smøring, dårlig form (?), fantastisk gjort av kalla, vanvittig skuffet. Oppsummering. Skøyter nå. Gøy det også. Morgendagen blir spennende Siter
Artemis Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Kjedelig at det endte slik for Norge på stafetten i dag, men jeg synes at det var meget gledelig at Sverige vant. Sverige vant sitt første OL-gull på distansen på 54 år! Siter
Maria Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Jeg innrømmer glatt at jeg er en elendig taper. Unner ikke Sverige gullet. Jeg heier KUN på Norge. Og med de skiene der er det kanskje på tide å revurdere hva man bruker ressurser på. Så dårlige ski over ei hel uke - det er rett og slett flaut. Hvis Northug og co. ikke får bedre ski i morgen så burde noen finne seg en ny jobb... 1 Siter
Aya Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Jeg synes så synd på smørerne også, de vil jo ikke sende ut folk med dårlige ski, men de treffer jo tydeligvis ikke... Du skal slippe å kjempe med kladder under skiene i OL altså. 1 Siter
Chako Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Spennende 1500 meter. Avgjort på tusendeler, sykt! Så glad det ikke ble gull til Nederland Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter
Krilo Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Jaja, selvom vi ikke gjør det så veldig godt i år så har vi fortsatt flest medaljer i OL sammelagt enda da http://www.vg.no/sport/ol-2014/#get=medals Også er jeg spent på hvordan det går med oss i hoppbakken i kveld Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Foreløpig 3.plass på melfyren! Siter
Chako Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Æsj, går dritt i bakken å...Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter
Krilo Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Yeay, da ligger vi på første plass! Håper de siste kløner det til nå! Edit: så lenge varte det... Edit: og da ble det ikke noe medalje i hopp heller... Siter
Stine Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Nå er det like før at alle mine Svenske FB venner blir sletta!! 1 Siter
yurij Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Harald Rex @KongenDin 3h erna er verdens minst lykkebringende OL-maskot. vi kunne like gjerne sendt en svart katt. Siter
Raksha Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Harald Rex @KongenDin 3h erna er verdens minst lykkebringende OL-maskot. vi kunne like gjerne sendt en svart katt. !! Men syns de er urettferdige på hopp biten - Andreas Fannmel hoppet BRA. Ingen av dem hoppet spesielt dårlig, men forholdene gikk i mot dem. 1 Siter
mokken Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 Fantastisk løp av Kjetil, spent på om det holder! Krysse fingrene Edit: Gull! Siter
mokken Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 Nei og nei! Helene Olavsen ut av bordercross bakken på båre. Trener mistenker at korsbåndet er røket! Siter
Recommended Posts