Khela Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Skila ja.. lestes først som Sklia! Jeg vet ikke hva neste hund skal hete jeg, liker å bruke navn fra gode Fantasy bøker.. så kanskje Liat? Eller Amaat? Eller Maati? Itani? (Så kan dere bare lure på hvilke bøker jeg leser nå om dagen..) Et kjapt googlesøk gjorde at jeg lurte i kanskje 2 sek 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laoik Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Jeg ville kalt henne Kenza.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Om jeg skulle fått ny hund idag, og det bare var min avgjørelse hva hunden skulle hete, hadde det blitt Gatsby! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Aner ikke. Oppretter til den usannsynlige valpen virker lite begeistret for Samsung, Toyota, Huinday etc.. Merkelig nok. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 HVIS jeg hadde fått meg ei polarhundtispe synes jeg Nuka er utroolig fint! Ellers aner jeg ikke, mest sannsynlig ender jeg ikke opp med polarhund, så da må jeg finne på noe annet Ikke uenig i det Skulle jeg hatt en ny polarhund nå, så tror jeg det hadde vært en hannhund. Da står jeg mellom navnene Yukon (ja, veldig vanlig polarhundnavn, men har drømt om en Yukon siden jeg var liten) og Arrluq (betyr spekkhugger på et gammelt inuitspråk - spekkhugger (og hval generelt) er en av mine største interessefelt). Skulle jeg hatt en polartispe er jeg usikker. Har Atka og Nenah på lista Hadde det blitt noe annet enn polarhund aner jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Kina uttales ikke Skjina ass. Mvh Språkpolitiet. Når du er oppvokst på tjukkeste østkant i Oslo kan det fort bli uttalt sånn, jo Men ok, I stand corrected! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Sannsynligvis Nevis, etter Skottland sitt høyeste fjell Ben Nevis. Liker navn som slutter på -is. Har jo hatt en Yaris, har en Tetris. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Ikke uenig i det Skulle jeg hatt en ny polarhund nå, så tror jeg det hadde vært en hannhund. Da står jeg mellom navnene Yukon (ja, veldig vanlig polarhundnavn, men har drømt om en Yukon siden jeg var liten) og Arrluq (betyr spekkhugger på et gammelt inuitspråk - spekkhugger (og hval generelt) er en av mine største interessefelt). Skulle jeg hatt en polartispe er jeg usikker. Har Atka og Nenah på lista Hadde det blitt noe annet enn polarhund aner jeg ikke. Arrluq og jeg kan være Q-brothas! Mye fine navn på mange forskjellige ting hos inuittene. Har ingen kandidater, men off the top of my head kommer jeg på "Anomali". Det betyr at noe er uvanlig, en irregularitet. Når jeg jobber er anomalier viktige i dataene jeg tolker, og det er ikke negativt betont Men det må være en usedvanlig hund, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Arrluq og jeg kan være Q-brothas! Mye fine navn på mange forskjellige ting hos inuittene. Har ingen kandidater, men off the top of my head kommer jeg på "Anomali". Det betyr at noe er uvanlig, en irregularitet. Når jeg jobber er anomalier viktige i dataene jeg tolker, og det er ikke negativt betont Men det må være en usedvanlig hund, da I mitt felt er anomali en misdannelse. Mao negativt betont, og antagelig det siste jeg ville kalt en stakkars hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 I mitt felt er anomali en misdannelse. Mao negativt betont, og antagelig det siste jeg ville kalt en stakkars hund LOL kanskje ikke da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 I mitt felt er anomali en misdannelse. Mao negativt betont, og antagelig det siste jeg ville kalt en stakkars hund Hahaha. Tror kanskje det blir det nye kallenavnet til Nuka snart..... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 LOL kanskje ikke da Hahaha. Tror kanskje det blir det nye kallenavnet til Nuka snart.... Kallenavn, ok.. Men ordentlig navn? Haha, ser for meg en valp med navn ala "Ruskehaugens anomali". Stakkars, dømt til å være mislykket den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nettan Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Fransk Bulldog tispe som skal hete Gudrun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Hannhund som skulle hett Gjertrud. Neida. Kan ikke si navnene her, de er FOR bra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Falt helt for navnet Rory (engel uttalelse), men ser for meg det fort hadde blitt Rorrrry xD Deeet er ikke like fint gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Skulle jeg hatt ny vorsteh gutt nå så hadde jeg kikket etter enda et gammet mannsnavn her fra distriktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Kallenavn, ok.. Men ordentlig navn? Haha, ser for meg en valp med navn ala "Ruskehaugens anomali". Stakkars, dømt til å være mislykket den Neida, det er slike som gjør det bra, mens de som heter Unbeatable blir rimelig middelmådige Jeg foreslo VetIkke for @Siri og hun har bare ignorert meg, men jeg kjenner at jeg er litt tent på det navnet nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Jeg foreslo VetIkke for @Siri og hun har bare ignorert meg, men jeg kjenner at jeg er litt tent på det navnet nå... Jeg tror jeg gliste av det, altså :lol:. Det var bare litt tungvint å si, liksom . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Neida, det er slike som gjør det bra, mens de som heter Unbeatable blir rimelig middelmådige Du har et poeng der Go ahead @Kangerlussuaq - anomali it is! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Ikke uenig i det Skulle jeg hatt en ny polarhund nå, så tror jeg det hadde vært en hannhund. Da står jeg mellom navnene Yukon (ja, veldig vanlig polarhundnavn, men har drømt om en Yukon siden jeg var liten) og Arrluq (betyr spekkhugger på et gammelt inuitspråk - spekkhugger (og hval generelt) er en av mine største interessefelt). Skulle jeg hatt en polartispe er jeg usikker. Har Atka og Nenah på lista Hadde det blitt noe annet enn polarhund aner jeg ikke. Haha, jeg har også Atka på listene mine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Du har et poeng der Go ahead @Kangerlussuaq - anomali it is! Kan ta en variant: Bruhøgda's magnetic anomaly 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Haha, jeg har også Atka på listene mine Både Mayah og Nuka skulle egentlig hete Atka, så kanskje tispe nr. 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Kanskje Dakota, syns det er fint Måtte truffet valpen først da. Penny var liksom en Penny fra vi så henne første gang. Jeg ville at Blondie skulle hete Odakota hvis hun kunne få nytt kennelnavn, da hun var fra O-kull. Det betyr venn Da hadde hun blitt kalt for Dakota sikkert. Favoritthesten min på ene rideskolen jeg gikk i het Dakota De fleste av mine navn er hemmelige Fordi jeg liker uvanlige navn og hvis jeg deler de så heter plutselig alle de fordi de er så fine! Men jeg har delt et jeg vurderer. Det skal en skikkelig show maskotthund få hete kanskje. Og det er Tadah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernesol Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Hvis Storm noen gang får valper MÅ jeg ha en tispe fra kullet som skal hete Daenerys. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martesofie Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Fikk valpen min for to dager siden som heter Buddy, ville kalt den nye Evt. Troy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts